Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

taff - zdjęcie

taff

Rejestracja: 13.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.05.2013 17:05
-----

#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#96426 ZombieHell 1.6

Napisane przez baku w 29.11.2009 17:57

ZombieHell 1.6

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dzięki pluginowi zdobywamy różne poziomy zombie. Każdy z tych poziomów oznacza walkę z szefem poziomu. Ludzkość zależy od żądzy zombie, czy jesteś godzien by żyć ?
Dołączona grafika

* cstrike
* engine
* fakemata
* fun
* hamsandwich
Wymagane jest także:

AMXX 1.8.1+
• PodBot 3.0+Dołączona grafika
Znajdują się w cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell.cfg
zombie_maxslots 10 / / ilość botów zombie czy tam miejsc dla botów
zombie_effect 1 / / <0 / 1> efekt śmierci zombie
zombie_bot 1 / <1 / 2> cfg auto dla podbot lub czero
zombie_scores 1 / / <0 / 1> czy mają być punkty/statystyki
survivor_classes 1 / / <0 / 1> możesz wybrać od 1-7 klas
survivor_nades 1 / / <0 / 1> specjalne granaty
survivor_maxnades 1 / ilość granatów

W cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell_levels.cfg

// level 1
level1_name "- The Beginning" // nazwa levelu/zombie
level1_respawns 1 // chyba ilość respawnów po zabiciu
level1_health 100 // ilość życia
level1_maxspeed 260.0 // max bieganie 
level1_bosshp 500 // życie szefa
level1_bossmaxspeed 180.0 // max bieganie szefa

Oczywiście tam jest do levelu 7 także można sobie edytować jak kto woli lub pozostawić tak jak jest.
Dołączona grafika
Rozpakować wszystkie pliki do katalogu z grą.
Podbot rozpakować do addons.
Do metamod/plugins.ini dodać "win32 addons podbotpodbot_mm.dll"
Dodaj zombiehell.amxx do amxmodx/plugins
Edycja zombiehell_levels.cfg & zombiehell.cfg
Uruchomić ponownie serwer!
Dołączona grafika
Wersja 1.5c:
Pobierz : podbot.zip
Pobierz : cstrike.zip
Nowa wersja beta 1.6:
Pobierz: cstrike_v1.6.zip
Dołączona grafika
Proponuje zaglądać do tego tematu ponieważ, ja nie zawsze zaglądam a tam są aktualizacje moda co jakiś czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#992 Dodawanie podbot

Napisane przez Libre w 08.02.2008 23:02

Witam, jeżeli chcesz mieć na swoim serwerze podboty wykonaj poniższą instrukcję:

Ściągnij stąd pliki do podbota : http://rapidshare.co...ot_by_Libre.rar

Następnie rozpakuj archiwum i z katalogu Addons skopiuj folder podbot do folderu addons w folderze z grą tak aby to wyglądało tak:

główny folder z grą/cstrike/addons/podbot

Następnie wejdź do folderu:
cstrike/addons/metamod i tam otwórz plik plugins.ini i dodaj linijki:
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Zapisz zmiany i teraz włącz grę otwórz konsolę za pomocą tyldy(~) i wpisz:
bind "=" "pb menu"
lub
bind "=" "podbotmenu" (niepamiętam który :))
Teraz wejdź na własny serwer naciśnij = i masz menu podbot...

Aby dezaktywować podboty wystarczy że wejdziesz do:
cstrike/addons/metamod/plugins.ini i dodasz przed tymi dwoma linijkami średniki:
;win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
;linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so

Jeżeli masz jakieś pytania to gg: 8030903

Pozdro:
Libre
  • +
  • -
  • 4


#250783 Dodawanie questów

Napisane przez DarkGL w 18.05.2011 22:10

Jako że Onyke wydał swojego diablo mod'a w którym jest system questów wykonany prze zemnie na jego zlecenie chyba nie obrazi się jak dam tutorial jak dodać go do swojego diablo moda
zresztą i tak questy były dostępne na necie : P nawet stały się dość popularne ^^

1.Powyżej plugin_init dodajemy
//questy
//Autor DarkGL : )
new quest_gracza[33];
new ile_juz[33];

//przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
new questy[][]={
	{1,2,Ninja,500,0},
	{1,3,Mag,1200,1},
	{1,6,Zabojca,2000,0},
	{2,6,Hunter,5000,0},
	{2,15,Barbarzynca,15000,1},
	{2,20,Paladyn,20000,1},
	{3,65,Barbarzynca,150000,1},
	{3,120,Paladyn,200000,1}
}

new vault_questy;
new vault_questy2;

//od , do , hp
new prze[][]={
	{1,50,20},
	{51,80,40},
	{81,140,60}
}

new prze_wybrany[33]

new questy_info[][]={
	"Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
	"Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
	"Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
	"Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
	"Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
	"Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
	"Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
}

new questy_zabil[][]={
	"Ninjow",
	"Magow",
	"Zabojcow",
	"Lowcow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow",
	"Barbarzyncow",
	"Paladynow"
}
2. w plugin_init dodajemy
vault_questy = nvault_open("Questy");
	vault_questy2 = nvault_open("Questy2");
	
	register_clcmd("say /questy","menu_questow")
	register_clcmd("say /quest","menu_questow")

3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy
public menu_questow(id){
	if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){
		
		new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
		new formats[128]
		for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
			formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
			menu_additem(menu,formats)
		}
		menu_display(id,menu,0)
	}
	else
	{
		client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
	}
}

public menu_questow_handle(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
		client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new formats[128]
	formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
	new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] == item+1){
			menu_additem(menu2,questy_info[i]);
		}
	}
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	prze_wybrany[id] = item+1;
	menu_display(id,menu2)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public zapisz_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	nvault_set(vault_questy,key,"1");
}

public zapisz_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32]
	formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
	nvault_set(vault_questy2,key,data);
}

public wczytaj_aktualny_quest(id){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[256];
	format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
	new data[32];
	nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
	replace_all(data,31,"#"," ");
	new questt[32],ile[32]
	parse(data,questt,31,ile,31)
	ile_juz[id] = str_to_num(ile)
	return str_to_num(questt)-1
}

public wczytaj_questa(id,quest){
	new name[64];
	get_user_name(id,name,63)
	strtolower(name)
	new key[64];
	format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
	new data[64];
	nvault_get(vault_questy,key,data,63);
	return str_to_num(data);
}

public menu_questow_handle2(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ile2 = 0;
	for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
		if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
			continue;
		}
		if(ile2 == item){
			item = i;
			break;
		}
		ile2++;
	}
	if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wczytaj_questa(id,item)){
		client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
		menu_questow(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	quest_gracza[id] = item;
	ile_juz[id] = 0
	zapisz_aktualny_quest(id)
	client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
	quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

4.w funkcji DeathMsg
w warunku
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
dodajemy
if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                        }
}
tak to ma wyglądać
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
		show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
		create_itm(vid,0,"losowy item")
		award_kill(kid,vid)
		add_respawn_bonus(vid)
		add_bonus_explode(vid)
		add_barbarian_bonus(kid)
		//mana_gracza[kid]+=1
		//mana_gracza[headshot]+=2
		if (player_class[kid] == Barbarzynca)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Griswold)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Kowal)
		refill_ammo(kid)
		if (player_class[kid] == Demonolog)
		refill_ammo(kid)
		set_renderchange(kid)
		savexpcom(vid)
		if(quest_gracza[kid] != -1){
			if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
				ile_juz[kid]++;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
				client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
				zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
				Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
				quest_gracza[kid] = -1;
				zapisz_aktualny_quest(kid)
			}
			else
			{
				client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
			}
		}
	}

5.
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad
public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/
new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag
	c_shake[id]=20
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
	c_damage[id]=3
	zmiana_skinu[id]=1
	changeskin(id,0)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
	c_jump[id]=1
	c_mine[id]=2
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
	c_respawn[id]=4
	c_vampire[id]=random_num(1,3)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 9: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
macie tutaj
Diablomod by 0nYk3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
już dodane questy możecie się wzorować na tym
  • +
  • -
  • 24


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#355242 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez byCZUS w 29.01.2012 16:13

ScreenShot SQL!
by byCZUS & Gh0st

opis

Witam, jakiś czas temu napisałem sobie plugin do ss'ów, w którym można zmienić typ robionego screena (BMP / TGA).
Po zrobieniu danej ilości screenów plugin automatycznie banuje(zależne od cvarów). Po włączeniu zapisu SQL i wpisaniu poprawnych danych tabela zostaje stworzona automatycznie.

Można sobie wyłączyć zapis SQL dodając // przed
#define SQL_ZAPIS


instalacja

Standardowa, jeżeli chodzi o amxx.
Skrypt php wgrywamy na stronę i edytujemy plik data.php, ustawiamy dane do SQL !

komendy admina

amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]
amx_screen <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]


Aby screeny zostały zrobione wystarczy wpisać amx_ss nick, jeżeli nie podamy ilości zostanie zrobione 5 ss'ów BMP.

cvary

ss_hostname "" - hostname bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_username "" - użytkownik bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_password "" - hasło bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_database "" - nazwa bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_mscreens "10" - maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" - co ile robione są screeny
ss_sitemap "http://amxx.pl" - strona wyświetlana w konsoli
ss_banplayer "1" - 0/1 Czy ma banować gracza
ss_bantime "0" - jeżeli banować to czas (0 perm)
ss_banreason "Wrzuc screeny na forum" - powód bana

inne informacje

NOWY TYP BANOWANIA (BMP + TGA jednocześnie)

Warto też dodać sobie do addons/amxmodx/configs/clcmds.ini takie coś

"3 Screeny BMP" "amx_ss #%userid% 3 0" "bd" "u"
"3 Screeny TGA" "amx_ss #%userid% 3 1" "bd" "u"
"5 Screenow BMP" "amx_ss #%userid% 5 0" "bd" "u"
"5 Screenow TGA" "amx_ss #%userid% 5 1" "bd" "u"


Pozwoli nam to łatwiej robić screeny danemu graczowi :] (Komendy gracza) w amxmodmenu

Teraz czas na demo jak to wszystko wygląda z poziomu przeglądarki Screeny

Dodam, że początkowo skrypt długo może się ładować bo sprawdza mapy na gametrackerze jeżeli je znajdzie to zostaną pobrane i wczytywane już będą z naszej strony (folder maps). Dodatkowo, obrazki są skalowane do odpowiedniej wielkości by mniej ważyły.

Szczególne podziękowania dla Gh0st za napisanie skryptu PHP !

Masz propozycje ? Napisz !!

No to aktualizacja, ver 1.2

Wypieramy Amxbans ScreenShot !

1.0 - Pierwsze wydanie.
1.1 - Dodano: menu w amxmodmenu, ułatwia pracę !

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zachęcam do downloadu :D I testowania, jeżeli występują błędy proszę pisać :]

To co wyświetla się w Ilość screenów można zmieniać w
new const menu_ss[][] = {
{ 3, BMP }, { 5, BMP }, // Ilosc, Typ
{ 3, TGA }, { 5, TGA }
};


download
W paczce są stare pliki sma !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#316583 Statystyki Diablo Mod WWW by Gh0st

Napisane przez Gh0st w 01.11.2011 19:46

Polecam zacząć korzystać z tych statystyk: http://amxx.pl/topic/103969-statystyki-diablo-mod/page__pid__506380#entry506380


Statystyki Diablo Mod By Gh0st:
Witam mam do zaprezentowania wam zupełnie nową wersje statystyk diablo mod.
Statystyki te są lepsze od poprzednich dlatego między innymi że za pomocą dodania jednej linijki w kodzie można zarejestrowac nową klase wyświetlaną w statystykach, różnią się też tym że są napisane obiektowo. U dołu zamieszę co trzeba zrobić żeby mieć wszystko klasy z diablo mod by onyke.
Mimo jednego kolesia który nalegał abym tego nie wstawiał na amxx.pl to ja i tak wstawię :)
Demo : Diablo Mod Stats


Panel Admina Zawiera:
  • Resetowanie Leveli
  • Edycja Danych gracza
  • Sumowanie Expa z klasy x na klase y
  • Dodawanie expa graczowi x na klase y ( jeżeli gracz ma np 200 expa a my wpiszemy 150 to ten gracz będzie miał w sumie 350 expa )
  • i wylogowywanie ^^
Klasy dodajemy tylko w jednym miejscu, bo parę osób się mnie już oto pytało. Niżej jest opisane jak dodać.



Instalacja:
Otwieramy Plik:
inidata.php
i wszystkie dane zamieniamy na swoje. Pola są popodpisywane więc problemów z uzupełnianiem nie będzie.
Aby zmienić styl wchodzimy do folderu
templates/
i tam edytujemy wybrany przez siebie element.

Jak dodać nową klase do statystyk www by Gh0st :o :
Wchodzimy do folderu
/kernel/
otwieramy plik
class.Stats.php
Następnie szukamy linijki
	var $klasy = array(
i tutaj dodajemy Nowe klasy
jako pierwszy argument podajemy ID klasy a jako drugi jej nazwę.
Pamiętaj... Po ostaniej klasie nie może być przecinka.

aby ustawić hasło adminowi należy otworzyć folder
./kernel/class.Stats.php
znaleść
var $admin = array(
		'login' => 'Admin',
		'haslo' => '12345'
	);
i zamienić na swoje dane.

Aby zmienić ilość graczy na stronie głównej należy otworzyć plik:
inidata.php
znajdź linijkę :
	define('ILE_GRACZY_NA_STRONE', 250);
i zamień liczbę 250 na taką jaką wolisz

SS:
Dołączona grafika

Klasy dla diablo mod by Onyke:

var $klasy = array(
1 => "Czarodziejka",
2 => "Druid",
3 =>  "Paladyn",
4 => "Zabojczyni",
5 =>  "Nekromanta",
6 => "Barbarzynca",
7 => "Ninja",
8 =>"Amazonka",
9 => "Andariel",
10 => "Duriel",
11 => "Mefisto",
12 => "Hefasto",
13 => "Diablo",
14 => "Baal",
15 => "Upadly",
16 => "Imp",
17 => "Izual",
18 => "Skoczek",
19 => "Zniewolony",
20 => "Zgniatacz",
21 => "Pijawka",
22 => "Gigantyczny Pajak",
23 => "Sniegowy Tulacz",
24 => "Griswold",
25 => "Kowal",
26 =>"Demonolog"
);

Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#375294 [ROZWIĄZANE] Admin chat (u@) na kolorowo

Napisane przez diablix w 04.03.2012 18:26

Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#41446 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez GuTeK w 07.02.2009 16:53

Nowa wersja skryptu statystyk

Dodano:
- Panel admina
- ranking wszystkich graczy
- naprawiony jeden mały bug z wersji 1.4

Instalacja:
Po ściągnięciu rozpakowujemy archiwum z statystykami i otwieramy plik config.php

Znajduje się w nim coś takiego:

/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na http://amxx.pl
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword hasło do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na którym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku 
   $amdlogin - login do panelu admina
   $admhaslo - hasło do panelu admina
------------------------------------------------------*/


$dbuser 		= "root"; 
$dbpassword 	= "";
$dbname 		= "test";
$dbhost 		= "localhost";
$dbtable 		= "dbmod";
$ile  			= "150";
$admlogin 		= "test";
$admhaslo 		= "1";

i zmieniamy wartości na takie jakie my mamy.
Potem tylko wgrywamy wypakowane pliki na hosting na którym jest strona i już gotowe.

Żeby wejść do panelu admina trzeba wpisać taki link http://waszastrona.pl/acp/

Osoby znające PHP na pewno by mnie spytały mnie dlaczego login i hasło do panelu admina jest w pliku konfiguracyjnym dlatego, że większość osób nie umiała by dodać nowej tabeli do bazy a co dopiero rekordu dlatego dałem login i hasło do pliku konfiguracyjnego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#469305 [ROZWIĄZANE] Exp w diablo onyke.

Napisane przez dasiek w 19.10.2012 14:47

Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć
  • +
  • -
  • 3


#467883 [ROZWIĄZANE] Problem z diablo onyke.

Napisane przez Onyke w 15.10.2012 18:20

TUTAJ
  • +
  • -
  • 1


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5835 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4308 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2606 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#307804 Generator klas COD Mod

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 14.10.2011 19:32

Chyba popsułem coś, chociaż nawet nie starałem się:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_lol.sma(34) : error 088: number of arguments does not match definition

1 Error.
Could not locate output file codclass_lol.amxx (compile failed).

Linia 34:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

  • +
  • -
  • 4


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98