Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lichy12 - zdjęcie

Lichy12

Rejestracja: 06.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2013 12:47
-----

#531615 GM AmxBans 1.6 :: Problem z wczytywaniem adminów z users.ini oraz sql

Napisane przez Roller7 w 05.04.2013 10:54

Cvary od vipa pamiętałes by dopisać ?


#531609 GM AmxBans 1.6 :: Problem z wczytywaniem adminów z users.ini oraz sql

Napisane przez Brylant w 05.04.2013 10:33

Zjadłeś
""
pomiędzy SteamID a flagami

Popraw na:

"STEAM_0:1:39023318" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

I zobacz czy działa.
  • +
  • -
  • 1


#531601 GM AmxBans 1.6 :: Problem z wczytywaniem adminów z users.ini oraz sql

Napisane przez Roller7 w 05.04.2013 10:17

Źle debug dopisany.
np. plugin.amxx debug - tak jak w przykładzie się dopisuje "debug"

Spoilery działają.

W modules.ini odblokuj na wszelki wypadek moduł "sqlite",.


#452959 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez Raen w 29.08.2012 07:37

Dodam od Siebie że poprawka sebula nie działa ze statystykami www ;) Co nie jest dziwne po przeglądnięciu kodu zapisu ;)
  • +
  • -
  • 2


#462366 Mapki na CODA

Napisane przez Fire(NN) w 28.09.2012 16:32

Siemka z tej strony Bartek chciałem abyscie zrobili dla mnie spis map ktore waszym zdaniem pasuja po CODA za Kazdy spis ++++


#466012 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez d0naciak w 10.10.2012 15:37

@up po co tak namieszać, skoro tutaj masz dzialajacy plugin :>


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/Jebnie")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", "misc/Jebnie.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1


#466051 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 10.10.2012 17:18

Sprawdź na wersji Don the pro
  • +
  • -
  • 1


#466081 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 10.10.2012 18:21

Sprawdź to:

Spoiler


Cvar dodany na prośbę autora tematu


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
}
}

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
register_cvar("amx_bombs_time", "6");

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == get_cvar_num("amx_bombs_time")) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


amx_bombs_time "6"
  • +
  • -
  • 1


#465992 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 10.10.2012 15:29

Poczekaj bo nie rozumiem - Mowisz że działa normalnie nutka z rs, a później piszesz że efekt ten sam? -.^

Edit: To działa


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
}
}
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#465843 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 09.10.2012 21:21

A spróbuj tak:


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play misc/Jebnie.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1


#465866 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 09.10.2012 23:08

Rano sprawdzę.
  • +
  • -
  • 1


#465911 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez Kawon w 10.10.2012 12:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 1


#465937 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez ogieR8 w 10.10.2012 13:39

Czas.. wykorzystany do warunku z włączeniem 'jebnie.mp3'. Plugin przy podłożeniu bomby co sekunde włącza funkcję z wyświetleniem ile do końca time'ra, stosunkowo gdy później niż : 13, 7 <- zmieniaja sie kolory tekstu na HUD, a gdy wybije 0 sekund (wybuch) w konsoli powinno się wpisać się wszystkim graczom komenda na odtworzenie muzyki.. Szczerze to błędu nie widzę, ale może spróbuj zrobić pętle z linią co do 'play...' i zamiast indexu 0 (wszyscy), zrob to kazdemu oddzielnie.. Probowac trzeba, nikt inny nie ma pomysłów.

Jak coś sorry za bledy, ale dzis to ze mna jz zle =d
  • +
  • -
  • 1


#465955 Muzyczka przed wybuchem bomby

Napisane przez sNH. w 10.10.2012 14:35

Coś mi się wydaje, że ta nutka może być zła... Zmień na jakąś gotową (taką, której ty nie konwertowałeś, np z innego serwa)
  • +
  • -
  • 1


#464958 Bomba_Explode_Sound.amxx -> Problem

Napisane przez Grease w 06.10.2012 23:43

Sprawdź długość nutki i ustawiaj w sma czasy aż trafisz :P

ew. Sprawdź czy nuta dobrze się odtwarza używając komendy: mp3 play sound/misc/...
  • +
  • -
  • 1