Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyczka przed wybuchem bomby


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lichy12

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 09.10.2012 20:49

Witam, piszę post jeszcze raz, teraz już powoli i dokładnie sprecyzuję mój problem.
A więc wgrałem na serwer plugin bomba_explode_sound.amxx

Kroki jakie wykonałem :
a)edytowałem sma pluginu (kod .sma niżej),
B) przekompilowałem go lokalnie,
c) wgrałem plugin do amxmodx/plugins
d) dopisałem do configs/plugins.ini "bomba_explode_sound.amxx"
e) wgrałem muzyczkę ( inną w formacie mp3 o nazwie
Spoiler
) długość nutki 11 sekund


Kod .sma wygląda tak

Spoiler


Proszę o pomoc do dla mnie ważne.
Kawon (10.10.2012 12:16):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • -1

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 09.10.2012 21:21

A spróbuj tak:


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play misc/Jebnie.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 09.10.2012 22:18

Ta sama sytuacja, wpisuję w konsolę :

mp3 play "sound/misc/jebnie.mp3"

i odtwarza normalnie :/

Dodam, w logs nie ma errora loga żadnego :/

A co pluginu powinien być kompatybilny z alt_end_round_sound.amxx

Dodałem w załączniku owy dźwięk. - > może jest jakiś problem z nim... jeśli by jakiś "znawca" mógł obaczyć...

Nie rozumiem też z kodu:

#define czas 10

To odpowiada ile przed wybuchem ma sie odpalic nuta, czy ile ta nuta trwa?

Załączone pliki

  • Załączony plik  Jebnie.mp3   278,57 KB  55 Ilość pobrań

Użytkownik Lichy12 edytował ten post 09.10.2012 22:23

  • +
  • -
  • 0

#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 09.10.2012 23:08

Rano sprawdzę.
  • +
  • -
  • 1

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.10.2012 12:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 10.10.2012 13:39

Czas.. wykorzystany do warunku z włączeniem 'jebnie.mp3'. Plugin przy podłożeniu bomby co sekunde włącza funkcję z wyświetleniem ile do końca time'ra, stosunkowo gdy później niż : 13, 7 <- zmieniaja sie kolory tekstu na HUD, a gdy wybije 0 sekund (wybuch) w konsoli powinno się wpisać się wszystkim graczom komenda na odtworzenie muzyki.. Szczerze to błędu nie widzę, ale może spróbuj zrobić pętle z linią co do 'play...' i zamiast indexu 0 (wszyscy), zrob to kazdemu oddzielnie.. Probowac trzeba, nikt inny nie ma pomysłów.

Jak coś sorry za bledy, ale dzis to ze mna jz zle =d
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.10.2012 14:35

Coś mi się wydaje, że ta nutka może być zła... Zmień na jakąś gotową (taką, której ty nie konwertowałeś, np z innego serwa)
  • +
  • -
  • 1

#8 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 10.10.2012 14:51

Sprawdzałem z nutką, którą mam na Roundsoundzie i działa normalnie, efekt- taka sama sytuacja;/.
  • +
  • -
  • 0

#9 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.10.2012 15:29

Poczekaj bo nie rozumiem - Mowisz że działa normalnie nutka z rs, a później piszesz że efekt ten sam? -.^

Edit: To działa


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
}
}
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#10 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.10.2012 15:37

@up po co tak namieszać, skoro tutaj masz dzialajacy plugin :>


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/Jebnie")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", "misc/Jebnie.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1

#11 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 10.10.2012 15:46

Spoiler


Chce by 6 sekund przed wybuchem odpalało muze, i kolejne pytanie,- jest możliwość wyłączenia roundsounda, gdy bomba jest podłożona i wybuchnie/zostanie rozbrojona?

No i ustawiłem plugin tak, ale nie odtwarza mi go, na poprzednich ustawieniach "#define czas 10 " działało...

EDIT @@@

W konsoli wyłapałem




Missing RIFF/WAVE chunks

Użytkownik Lichy12 edytował ten post 10.10.2012 15:57

  • +
  • -
  • 0

#12 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.10.2012 17:18

Sprawdź na wersji Don the pro
  • +
  • -
  • 1

#13 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 10.10.2012 17:43

Poczekaj bo nie rozumiem - Mowisz że działa normalnie nutka z rs, a później piszesz że efekt ten sam? -.^

Edit: To działa


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
}
}
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}



Przy tym .sma działa gdy
#define czas 10
Jest ustawiony na 10, gdy chce by od 6 sekundy odtwarzało juz niestety nie działa...
  • +
  • -
  • 0

#14 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.10.2012 18:21

Sprawdź to:

Spoiler


Cvar dodany na prośbę autora tematu


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Jebnie.mp3")
}
}

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
register_cvar("amx_bombs_time", "6");

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == get_cvar_num("amx_bombs_time")) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Jebnie.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


amx_bombs_time "6"
  • +
  • -
  • 1

#15 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 10.10.2012 18:31

To samo, przy cvarku

amx_bombs_time "6"
nie działa
amx_bombs_time "10"
działa
  • +
  • -
  • 0

#16 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.10.2012 20:04

Jeśli wrócisz za miesiąc na forum z tematem "HLDS się crashuje. Brak error logów" to dodaj w opisie, że chodzi o ten właśnie plugin.
Napisz go najlepiej od nowa, bo nie wiem nawet, od którego błędu zacząć komentarze, co chyba mija się z celem.

#17 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 11.10.2012 15:40

Ehh... nic sie nie crashuje, po prostu cos jest nie tak w plugu jedyne co złapałem w konsoli to
Ale nute odtwarza przez mp3 play i w pluginie gdy define na 10 sekund, dlatego zmienilem nutke ktora ma 13 sekund, zaraz wgram i ciekawi mnie czy po wybuchu nie bedzie sie ta nutka od wybuchu gryzła z roundsoundami.

Missing RIFF/WAVE chunks

  • +
  • -
  • 0

#18 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.10.2012 17:21

masz to
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka "misc/Jebnie.mp3"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka)
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muzyczka)

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#19 Lichy12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 11.10.2012 18:29

masz to

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka "misc/Jebnie.mp3"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka)
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba Pierdolnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muzyczka)

return PLUGIN_CONTINUE

}



Co z tego .sma skoro nie odtworzy muzyczki 6 sekund przed wybuchem bomby.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych