Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BlackPerfum - zdjęcie

BlackPerfum

Rejestracja: 13.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2020 01:59
****-

#661445 Parametry serwera

Napisane przez Puchate w 31.08.2014 19:44


Jak nie masz pojęcia, to się nie wypowiadaj.
 

Jeżeli chcesz wkroczyć w wojnę na argumenty, to w porządku, jestem za :) Tylko jeżeli o czymś piszesz to pisz o tym w żargonie technicznym, bo na razie swoimi postami prezentujesz postawę typowego leminga.

 

 

Procesory tych dwóch producentów różnią się technologicznie - w odmienny sposób przetwarzają i operują danymi.

 

Tak ? A byłem przekonany ze obecne Intele i AMD są w architekturze i386 (x64)  ^D^ więc podstawowe rejestry są takie same, różnić się mogą rozkazy procesora ze specjalnych zestawów instrukcji typu SSE, ale tutaj one nie są potrzebne. HLDS nie potrafi korzystać z żadnych dodatkowych instrukcji obecnych w dzisiejszych procesorach, dlatego tak słabo działa mimo ogromnego przeskoku wydajnościowego CPU w czasie 15 lecia istnienia tej gry. Jedyne zmiany jakie weszły do engine przez ten czas to nowszy kompilator oraz biblioteki systemowe użyte do kompilacji kodu. Poza tym wciąż cały serwer opiera się o pętle while(1) oraz usleep, więc stabilności tutaj szukać też nie można  ;)

 

 

Obaj producenci kładą największy nacisk na zupełnie inne aspekty swoich procesorów.

 

Tak? A byłem przekonany że produkując CPU głównym aspektem jest jak najwyższe FLOPS

 

 

 Intel i AMD to dwaj różni producenci procesorów.

Niewiarygodne  :facepalm2:  poznałeś to po nazwie czy po czym innym? ;)


  • +
  • -
  • 8


#657339 Czy da się ustawić na jednym bycie dwa set_rendering

Napisane przez Nltj w 16.08.2014 13:39

TAk jak wyżej czy da się np dwa 

	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

tak aby nakładały się na siebie ? lub podobny efekt

myślałem o 

	new g_ball2 = g_ball
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball2, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

ale nie działa

 

Albo dwa takie same enty przyczepione do siebie ale nie umiem tego zrobić

 

 

Umiałby ktoś ?


  • +
  • -
  • 2


#654272 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez Drago36 w 02.08.2014 12:26

WITAM


Ostatnio  wzrastającą  liczbą tematów są problemy nie działającego menu  vip'a!

Jak temu zaradzić? Tu z pomocą wchodzi CheQ ( bo mnie zmusił <_<  )

 

Krok po kroku aż do celu


Co robimy pierwsze? No pewnie , że otwieramy naszego vip'a.sma w programie typu : amxx-studio

1. Najpierw zacznijmy od usunięcia niepotrzebnych rzeczy w kodzie.

Zmienna menu_callback_handler nie posłuży nam niczym - wyrzucamy.

Spoiler

Także usuwamy dwa poniższe funkcje.

public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Szukamy w naszym kodzie, zaznaczamy i usuwamy.

 

2. A teraz musimy się skupić (if you know what i mean).

Cały public show_vip_menu(id) podmieniamy na ten poniższy.

Czyli z tego:

public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\w","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}

Zmieniamy na:

public show_vip_menu(id) {
	menu = menu_create("\rMenu Vip'a:", "menu_handler");
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 1", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 2", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 3", "3", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 4", "4", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 5", "5", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 6", "6", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 7", "7", 0);

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu, 0);
}

W miejsca "Dodatki nr (...)" zmieniamy na dokładny opis co ustawiliśmy w menu, a nie potrzebne usuwamy. Jeśli w pierwszej opcji menu ustawiliśmy graczowi dostawanie ak47 to musimy to wpisać, a gdy nie pamiętamy co ustawiliśmy to szukamy w naszym kodzie:

public menu_numer_handler(id) - w miejsce "numer" będzie od 1 do 7.

,a w tej funkcji będą linijki typu "weapon_deagle"/"weapon_ak47" - na chłopski rozum się domyślamy, że slot nr. 1 da nam dgl i ak.

 

 

Ja na przykład wygenerowałem sobie takiego vipa, że w menu może wybrać jedną z trzech opcji:  AK+DGL, M4+DGL lub M3+DGL.

A więc wychodzi na to, że u mnie public show_vip_menu(id) będzie wyglądał tak:

Spoiler

 

 

3. Połowa rzeczy już za nami.

Teraz należy dodać tę funkcję, gdzieś na samym dole kodu.

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[8], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{
		case 1: menu_1_handler(id)
		case 2: menu_2_handler(id)
		case 3: menu_3_handler(id)
		case 4: menu_4_handler(id)
		case 5: menu_5_handler(id)
		case 6: menu_6_handler(id)
		case 7: menu_7_handler(id)
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

I oczywiście nie potrzebne usuwamy :)

W moim menu są tylko trzy opcje, więc je zostawiłem.

Spoiler

 

4. Teraz należy skompilować i podmienić naszego vip'a na serwer.


  • +
  • -
  • 12


#652586 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez GwynBleidD w 24.07.2014 08:39

Ładnie teraz wytłumaczyłeś, ale... czy prędkość gracza zawsze jest pobierana z prędkości broni? Co gdy np w trakcie freeze time zabierzemy graczowi WSZYSTKIE bronie, łącznie z nożem, na jakiej podstawie zostanie nadana mu prędkość po freeze time?

Jak zostaje nadana prędkość graczowi w trakcie podkładania paki? Czy Ham_CS_ResetMaxSpeed jest jedynym eventem w którym możemy ją "bezpiecznie" zmodyfikować?

I tak, trochę się czepiam, bo jeśli naprawdę chcesz opisać wszelkie przypadki zmiany broni, używając czegoś innego niż Ham_CS_ResetMaxSpeed, to powinieneś zadbać już o absolutnie wszystko.

Wyjaśniłeś wreszcie jaka jest wada używania Ham_CS_ResetMaxSpeed, czego brakowało wcześniej. Oczywiście w samym tym evencie można temu zapobiec odpowiednimi warunkami, więc sposób nie jest nie do użytku...
  • +
  • -
  • 2


#650853 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez Gość w 18.07.2014 00:44

Wybacz, ale nazwijmy rzeczy po imieniu: pier**lisz jak potłuczony.

Tłumaczę Ci, dlaczego się mylisz, pokazuję Ci logi, które jednoznacznie to potwierdzają i przykłady, kiedy twój kod nie zadziała.

 

Mimo to, wyskakujesz z jakimiś slotami, wersjami HLDSa i teoriami bez pokrycia.

Bierzemy Twój przykładowy plugin z "poradnika", kupujemy AWP i mamy prędkość 210, nie zaś 700 i żadne bajki w tym temacie tego nie zmienią.

 

Dla mnie EOT, temat do usunięcia, a Ty do degradacji.




#650840 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez Gość w 17.07.2014 23:33

  • Zmieniasz wartość prywatną bytu broni, którą Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed ustawi graczowi, innymi słowy, zmieniasz prędkość maksymalną gracza, tylko pośrednio.
    Nie mniej jednak, właśnie z tego powodu, że zmieniasz wartość jedynie dla broni, jakikolwiek inny event, po którym następuje zmiana maksymalnej prędkości gracza, nadpisze Twoją zmianę u gracza, przez co Twoja "metoda" nie zadziała, zrozum to wreszcie.
  • W banalnym pluginie popełniłeś banalny błąd, mianowicie klasą winien być gracz, nie zaś nóż, gdyż to u gracza zmieniamy prędkość maksymalną, nie u noża.

  • Tak zgadzam się z tym lecz Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed też skądś pobiera standardową maks prędkośc dla danej broni i właśnie zmieniam wartość nie maks prędkości a jedynie wartość z miejsca w którym jest przechowywana wartość standardowa
    Zgadza się, że Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed skądś pobiera prędkość do ustawienia, ale jedynie w przypadku zmiany broni jest to m_flWeaponSpeed, a jak podkreślałem kilkukrotnie, zmiana broni to NIE JEST JEDYNY event, który wpływa na wystąpienie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, dlatego Twoja metoda nie będzie działać, jak wspomniałem, choćby po wystąpieniu Zoom, który wywoła Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed a ten nie będzie czytał wartości z m_flWeaponSpeed, co wytłumaczyłem wraz z załączonymi logami w poście wyżej.

  • Nie wieżyłem bo podczas testów zawsze działało na każdej broni. Po wielu próbach zauważyłem że DLA NOWYCH BINAREK offset dla broni z 1 slota i 5 zostaje zmieniony... Szukałem offsetu ale ciągle pokazuje błędne informacje bo offsetu się przeładowywują, o ile znajdę to poprawię funkcję


    21977 nie bądź tak do przodu Przyznaję moja wina że nie sprawdziłem czy na binarkach > 5*** działa ale zauważ że to dobrze działa na broniach ze slotów 2/3/4 a nawet powiem więcej spróbuj wywołać Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed na graczu który ma bron ze slota 2/3/4 a zauwazysz ze jego predkosc sie nie zmienila
    Offsety są stałe i zapisane w pliku hamdata.ini. A co do slotów, to nie ma to żadnego znaczenia; Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed (dla zmiany broni) wywołuje się bez względu na to, jaki slot ma wyciągana broń, co zresztą widać po logach w poście wyżej (27–34 zmiana z noża na glocka).

Przyznaj się do błędu, a nie tkwisz w tym błędnym przekonaniu i nie przyjmujesz do wiadomości, że Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed wywołuje się NIE TYLKO podczas zmiany broni.




#650913 [Degradacja] BlackPerfum (#27920)

Napisane przez GwynBleidD w 18.07.2014 11:18

Sam się wiele razy myliłem, miałem na koncie poradnik do którego sebul dość sporo dołożył, bo doradził mi kilka rozwiązań i wytknął kilka błędów. I to nie jedyne moje pomyłki, czasem nawet większego kalibru, niż BlackPerfum.

Jakoś nikt się nie czepia o to, że jestem administratorem. Jeśli masz jakąś osobistą urazę do użytkownika to po prostu ją wyznaj, a nie kryjesz się za wytykaniem błędów w poradnikach i jego poradach. Nie wiem jakie były twoje intencje, tylko zgaduję... Ale nie wygląda to na czysto obiektywne spojrzenie, nigdy nie widziałem takiego zaangażowania u Ciebie, żeby komuś błąd wytknąć...
  • +
  • -
  • 9


#650808 [Degradacja] BlackPerfum (#27920)

Napisane przez Gość w 17.07.2014 20:45

W związku z niesamowitą niekompetencją, jaką wykazał się 27920 w temacie Lepszy sposób zmiany prędkości gracza, przedstawiając błędną "metodę" okraszoną kłamliwymi, wyssanymi z palca argumentami, nie przetestowawszy nawet tej metody, wnoszę o umożliwienie temu użytkownikowi nacieszeniem się jasno niebieskim kolorem, który niedawno uzyskał (czyt. degradację do PU).

 

edit; Uzasadnienie: Uważam, że osoba, która nie ma zielonego pojęcia o tym, jak działa silnik HLDS, myli podstawowe eventy silnika, tworzy tutoriale podając fałszywe argumenty i nie testująca rzetelnie materiałów do publikacji, wprowadzając w błąd użytkowników forum, nie jest godna rangi Support Teamu AMXX.pl.




#650816 [Degradacja] BlackPerfum (#27920)

Napisane przez Wielkie Jol w 17.07.2014 21:08

Jak dla mnie na nie. Kazdy ma prawo popelniac bledy, a jak na tem momnent to jak dla mnie on poświęca najwięcej czasu ma wytłumaczenie czegoś. Ponadto, jest w stanie to wytłumaczyć prywatnie. Sorry, no ale od Viebie zadnego /głębszego/ postu jak na to n moment nie widziałem, mimo że jestem dość młodym userem.
  • +
  • -
  • 2


#650841 [Degradacja] BlackPerfum (#27920)

Napisane przez DarkGL w 17.07.2014 23:33

Patrząc na to w ten sposób to większość z obecnej ekipy nie miała by swojej rangi ;)


  • +
  • -
  • 10


#650876 [Degradacja] BlackPerfum (#27920)

Napisane przez dasiek w 18.07.2014 07:45

Nie - jestem przeciwny degradacji użytkownika BlackPerfum. 

Przyczyna jest prosta - pisze! pisze ładnie, stara się tłumaczyć i ma swój sposób myślenia, to że czasami nie zgodny z "prawdą" to inna sprawa, chwała Tobie że zauwazyłeś błąd ale podobnie jak Shark - uważam że za ostro został potraktowany. Jak mogłeś pewnie zauważyć (czy zauważyłeś czy nie) BlackPerfum napisał ten temat przed otrzymaniem ST, mogę powiedzieć że również zaniedbaliśmy bo zaakceptowaliśmy temat nie do końca go weryfikując. Nas też masz zamiar zjechać?

 

Nie to żeby coś, ale nie tacy ludzie "na forum karierę robili"  ;>


  • +
  • -
  • 7


#650814 Zabijanie gracza + Zarządzanie broniami

Napisane przez G[o]Q w 17.07.2014 20:56


ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)

 


poprostu zabija a zatem żaden inny plugin modyfikujący dmg nie przerwie procesu zabijania gracza

 

nie jestem benio zeby instalować cs'a ale powiedz mi co będzie jak sobie zarejestruje Ham_Killed w pre i zwróce supercede ?


  • +
  • -
  • 2


#647514 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez nowy22 w 04.07.2014 12:49

Minęły kolejne miesiące ,a sprawa z generatorem dalej jest olewana.




#649141 Problem HE zabija rzucajacego nim

Napisane przez RomanHardcor w 11.07.2014 13:47

Pisałeś/Dzwoniłeś do hostingu serwera ?


  • +
  • -
  • -3


#649504 50% dmg z broni nie działa. Limit + Za Pomoc.

Napisane przez kakus002 w 12.07.2014 22:27

Pomnożyłem DMG o 1.5 co zwieksza nasz dmg o 50%

Załączone pliki