Jak nie masz pojęcia, to się nie wypowiadaj.
Jeżeli chcesz wkroczyć w wojnę na argumenty, to w porządku, jestem za Tylko jeżeli o czymś piszesz to pisz o tym w żargonie technicznym, bo na razie swoimi postami prezentujesz postawę typowego leminga.
Procesory tych dwóch producentów różnią się technologicznie - w odmienny sposób przetwarzają i operują danymi.
Tak ? A byłem przekonany ze obecne Intele i AMD są w architekturze i386 (x64) więc podstawowe rejestry są takie same, różnić się mogą rozkazy procesora ze specjalnych zestawów instrukcji typu SSE, ale tutaj one nie są potrzebne. HLDS nie potrafi korzystać z żadnych dodatkowych instrukcji obecnych w dzisiejszych procesorach, dlatego tak słabo działa mimo ogromnego przeskoku wydajnościowego CPU w czasie 15 lecia istnienia tej gry. Jedyne zmiany jakie weszły do engine przez ten czas to nowszy kompilator oraz biblioteki systemowe użyte do kompilacji kodu. Poza tym wciąż cały serwer opiera się o pętle while(1) oraz usleep, więc stabilności tutaj szukać też nie można
Obaj producenci kładą największy nacisk na zupełnie inne aspekty swoich procesorów.
Tak? A byłem przekonany że produkując CPU głównym aspektem jest jak najwyższe FLOPS
Intel i AMD to dwaj różni producenci procesorów.
Niewiarygodne poznałeś to po nazwie czy po czym innym?