#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja[DiamondPremium]";
new const opis[] = "Jest kompletnie niewidzialny, ma zmniejszana grawitacje, nie slychac jego krokow moze odbic sie 20 razy w powietrzu oraz ma 1/1 z noza.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 500;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie mozesz wybrac tej klasy!");
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_footsteps(id, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 20;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Amaroq
Rejestracja: 28.07.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2023 00:57
O mnie
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 380
- Odwiedzin: 12 205
- Tytuł: AMXX Contributor
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Styczeń 28, 1998
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
304
Wszechpomocny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#454909 Ninja i kucasz
Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 19:06
Trzymaj poprawiony ninja(niewidzalnosc i zrobiona jako premium) Flaga G
#454898 Prosba o kilka klas
Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 18:55
Sprawdź czy o to ci chodziło
Załączone pliki
-
codclass_feniks.sma 3,49 KB 41 Ilość pobrań
codclass_feniks.amxx
#454499 [ROZWIĄZANE] Menu broni od 2 rundy
Napisane przez Amaroq w 01.09.2012 20:38
#454352 [ROZWIĄZANE] Menu broni od 2 rundy
Napisane przez Amaroq w 01.09.2012 14:47
Proszę trochę się męczyłem z tym, ale powinno działać, przynajmniej u mnie działało.
Załączone pliki
-
vip_menu.sma 2,22 KB 68 Ilość pobrań
vip_menu.amxx
#454102 [ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie do vipa expa za zabójstwo
Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 19:51
Sprawdź czy działa
Cvary
Cvary
gv_xp_hs 100 (domyślnie 100) // Exp za headshoota
gv_xp_kill 50 (domyślnie 50) // Exp za kill'a
Załączone pliki
-
glutvip.sma 14,69 KB 30 Ilość pobrań
glutvip.amxx
#454020 Problem z kompilacją
Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 16:53
Wklej cod_skille.inc do folderu scripting/include Poprawione
Załączone pliki
-
cod_skille.inc 452 bajtów 40 Ilość pobrań
-
codawans_eliteskoczek.sma 1,39 KB 17 Ilość pobrań
codawans_eliteskoczek.amxx -
codawans_elitarnywojownik.sma 1,15 KB 20 Ilość pobrań
codawans_elitarnywojownik.amxx
#453985 Problem z kompilacją
Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 15:36
Żeby naprawić ten błąd
error: 017: undefined symbol "cod_register_advance"Musisz dodać na końcu codmod.inc tą linijkę
Trzymaj poprawione
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
Załączone pliki
-
codawans_elitedemolitions.sma 21,14 KB 18 Ilość pobrań
codawans_elitedemolitions.amxx -
codawans_elitekomandos.sma 1,99 KB 18 Ilość pobrań
codawans_elitekomandos.amxx -
codawans_elitesaper.sma 3,78 KB 26 Ilość pobrań
codawans_elitesaper.amxx
#453879 Problem z komplikacją klasy
Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 10:58
#453810 Problem z kompilacją pliku
Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 00:53
Błąd jest tutaj
#include<amxmodx>Trzymaj poprawiony
Załączone pliki
-
codmod_v4.sma 138,13 KB 15 Ilość pobrań
codmod_v4.amxx
#447459 [ROZWIĄZANE] Zmiana Kodu Pluginu Wiadomości hud
Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 22:20
#447458 [ROZWIĄZANE] Nikt nie może podnieść tarczy
Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 22:16
#447280 [ROZWIĄZANE] Ustawianie rate, przerobienie na co 20 sekund
Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 18:22
#446834 [ROZWIĄZANE] przerobienie pluginu spawn protection
Napisane przez Amaroq w 15.08.2012 17:38
#445098 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu OnlyKnifeAtStart
Napisane przez Amaroq w 12.08.2012 15:10
#443591 [ROZWIĄZANE] Dodać do pluginu flage A (ADMIN_IMMUNITY)
Napisane przez Amaroq w 09.08.2012 23:31
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Amaroq
- Regulamin