Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Amaroq - zdjęcie

Amaroq

Rejestracja: 28.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2023 00:57
*****

#454909 Ninja i kucasz

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 19:06

Trzymaj poprawiony ninja(niewidzalnosc i zrobiona jako premium) Flaga G
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja[DiamondPremium]";
new const opis[] = "Jest kompletnie niewidzialny, ma zmniejszana grawitacje, nie slychac jego krokow moze odbic sie 20 razy w powietrzu oraz ma 1/1 z noza.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 500;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie mozesz wybrac tej klasy!");
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_footsteps(id, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 20;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#454898 Prosba o kilka klas

Napisane przez Amaroq w 02.09.2012 18:55

Sprawdź czy o to ci chodziło

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#454499 [ROZWIĄZANE] Menu broni od 2 rundy

Napisane przez Amaroq w 01.09.2012 20:38

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#454352 [ROZWIĄZANE] Menu broni od 2 rundy

Napisane przez Amaroq w 01.09.2012 14:47

Proszę trochę się męczyłem z tym, ale powinno działać, przynajmniej u mnie działało.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#454102 [ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie do vipa expa za zabójstwo

Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 19:51

Sprawdź czy działa
Cvary
gv_xp_hs 100 (domyślnie 100) // Exp za headshoota
gv_xp_kill 50 (domyślnie 50) // Exp za kill'a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#454020 Problem z kompilacją

Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 16:53

Wklej cod_skille.inc do folderu scripting/include Poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#453985 Problem z kompilacją

Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 15:36

Żeby naprawić ten błąd
error: 017: undefined symbol "cod_register_advance"
Musisz dodać na końcu codmod.inc tą linijkę

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
Trzymaj poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#453879 Problem z komplikacją klasy

Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 10:58

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#453810 Problem z kompilacją pliku

Napisane przez Amaroq w 31.08.2012 00:53

Błąd jest tutaj
#include<amxmodx>
Trzymaj poprawiony

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#447459 [ROZWIĄZANE] Zmiana Kodu Pluginu Wiadomości hud

Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 22:20

Łap
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("Grasz na serwerze CIACH", "1.0", "amxx.pl")

register_event("HLTV", "wyswietl", "a", "1=0", "2=0", "3=0", "4=0")
}

public wyswietl()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.1, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(0, "Grasz na serwerze CIACH")
}

  • +
  • -
  • 1


#447458 [ROZWIĄZANE] Nikt nie może podnieść tarczy

Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 22:16

Musisz wejść w plugins.ini i masz tam taką linijkę
;restmenu.amxx
usuwasz średnik ; potem bierzesz amxmodmenu i szukasz opcji ogranicz bronie wybierasz jakiej broni nie mozna używać.
  • +
  • -
  • 1


#447280 [ROZWIĄZANE] Ustawianie rate, przerobienie na co 20 sekund

Napisane przez Amaroq w 16.08.2012 18:22

Zobacz czy dziala

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#446834 [ROZWIĄZANE] przerobienie pluginu spawn protection

Napisane przez Amaroq w 15.08.2012 17:38

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#445098 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginu OnlyKnifeAtStart

Napisane przez Amaroq w 12.08.2012 15:10

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#443591 [ROZWIĄZANE] Dodać do pluginu flage A (ADMIN_IMMUNITY)

Napisane przez Amaroq w 09.08.2012 23:31

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1