Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Amaroq - zdjęcie

Amaroq

Rejestracja: 28.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2023 00:57
*****

#443255 Menu broni

Napisane przez Amaroq w 09.08.2012 14:01

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#442990 [ROZWIĄZANE] Prosba o skompilowanie :)

Napisane przez Amaroq w 09.08.2012 00:05

Trzymaj sma.rar
  • +
  • -
  • 1


#442820 [ROZWIĄZANE] Gangi - CVAR na ilość respektu za zabójstwo

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 19:11

Chyba ten cvar odpowiada za respekt jb_points_per_kill
  • +
  • -
  • 1


#442802 [ROZWIĄZANE] Magiczny Mazak - Tylko dla CT

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 18:46

Łap mazak.rar
  • +
  • -
  • 1


#442782 [ROZWIĄZANE] Edycja VIPA - płatny flash

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 18:10

Link do pluginu vipffabf2.rar
  • +
  • -
  • 1


#442689 Usunięcie warningów.

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 14:31

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#442629 Pomoc przy kompilacji...

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 12:19

Trzymaj, błąd był w tej lini
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
A powinno wyglądać tak
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#442604 Przerobienie respawnu.

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 11:28

Trzymaj musisz wpisać /resp żeby się odrodzić.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#442435 [ROZWIĄZANE] Prosba o skompilowanie :)

Napisane przez Amaroq w 08.08.2012 00:51

Te błędy mówią, że nie można odczytać plików d2lod.inc oraz pliku const.inl Załączam te pliki. Plik const.inl wrzuć do folderu include/diablo2LOD i plik d2lod.inc wrzuć do folderu include i wtedy powinno się skompilować.

Załączone pliki

  • Załączony plik  const.inl   11,63 KB  27 Ilość pobrań
  • Załączony plik  d2lod.inc   5,92 KB  28 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#442223 Problem kompilacja. :(

Napisane przez Amaroq w 07.08.2012 17:05

Teraz powinno działać. Masz poprawiony plik public.inl.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#442197 Dodatkowe DMG u VIPa oraz menu broni nie wyskakuje

Napisane przez Amaroq w 07.08.2012 16:31

Punkt 3. Zamień to
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s Vipy w grze: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Aktualnie zaden VIP nie gra.")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s VIPY -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
na to
public print_adminlist(id)
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
if(get_user_flags(i) & ADMIN_VIP)
{
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
ColorChat(id, GREEN, "Vip'y Online: %s", name);
}
else{
ColorChat(id, RED, "Vip'y Online: Brak");
}
}
}


Co do punktu drugiego u mnie wszystko w porządku.
  • +
  • -
  • 2


#442120 Dodatkowe DMG u VIPa oraz menu broni nie wyskakuje

Napisane przez Amaroq w 07.08.2012 13:38

Co do punktu 1. to tak. Wystarczy, że podmienisz tą linię
show_motd(id, "Przywileje VIPa: 150 HP, 100 Kevlara, lom zadajacy podwojne obrazenia, status VIP na liscie graczy, 1 smoke, 1 flash", "DODATKI VIPOW")
na tą
show_motd(id, "vip.txt")
Wtedy dajesz do folderu cstrike plik tekstowy o tej nazwie i piszesz co chcesz. Oczywiście podałem plik vip.txt jako przykład możesz go nazwać inaczej.
  • +
  • -
  • 2


#441796 Dodatkowe DMG u VIPa oraz menu broni nie wyskakuje

Napisane przez Amaroq w 06.08.2012 20:44

To powinno działać. Tak na przyszłość case numerujemy od 0 ,)
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron podstawowa","wybor_menu")

menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSG552", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wAUG", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wM3", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wXM1014", "6",0)
menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0)
menu_additem(menu, "\wAWP", "8", 0)
menu_additem(menu, "\wUMP45", "9", 0)
menu_additem(menu, "\wMP5", "10", 0)
menu_additem(menu, "\wP90", "11", 0)
menu_additem(menu, "\wM249", "12", 0)
menu_additem(menu, "\wG3SG1", "13", 0)
menu_additem(menu, "\wSG550", "14", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public czysc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
czysc(id)

switch(item)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}

case 3:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 4:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 5:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 28)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 6:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 40)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 7:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 40)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 8:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ump45")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 9:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 10:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_p90")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 11:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 255)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 12:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 80)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 13:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg550")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menupizdolce(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron pomocnicza", "wybor_menupizdolce")

menu_additem(menu, "\wGlock18", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wP228", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wFiveseven", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wElites", "6",0)

menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor_menupizdolce(id, menu, item)
{
switch(item)
{

case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 80)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_p228")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 80)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 28)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2


#441659 Dodatkowe DMG u VIPa oraz menu broni nie wyskakuje

Napisane przez Amaroq w 06.08.2012 17:14


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PROCENT_OBRAZEN 999

public plugin_init()

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(id, this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
}
Tutaj masz do pierwszego
  • +
  • -
  • 1