Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 29.08.2012 14:58
Premium na flage H
1.
Klasa : Feniks (Premium)
Inteligencja : 0
Zdrowie : 30
Wytrzymałość : 25
Kondycja : 15
Bronie : m4, ak
Opis : Posiada 40hp i cały magazynek za zabicie i 15dmg z ak i m4.
2.
Klasa : GoldMen
Inteligencja : 20
Zdrowie : 100
Wytrzymałość : 50
Kondycja : 200
Bronie :ma mieć tylko deagle i nóż
Opis: Ma 1/1 z noża (LPM/PPM), potrójny skok i grawitacje 350/800 i niewidzialność 70/255 na nożu.
3.
Klasa : Porucznik
Inteligencja : 50
Zdrowie : 22
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 10
Bronie : Krowa
Opis : Ma 3 dynamity co runde.
#3
Napisano 30.08.2012 11:28
#4
Napisano 30.08.2012 11:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "GoldMen";
new const opis[] = "Ma 1/1 z noża (LPM/PPM), potrójny skok i grawitacje 350/800 i niewidzialność 70/255 na nożu.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 30.08.2012 11:55
@EDIT przepraszam nie widziałem postu @UP
Załączone pliki
Użytkownik camperndm edytował ten post 30.08.2012 11:56
#6
Napisano 30.08.2012 16:42
Mam jeszcze prośbę aby ktoś do goldmena stefana dodał mu jesz dodatkowe 25dmg z deagla
#7
Napisano 30.08.2012 16:59
Załączone pliki
#8
Napisano 31.08.2012 14:31
#9
Napisano 02.09.2012 17:14
#10
Napisano 02.09.2012 18:55
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
#11
Gość_21977_*
Napisano 04.09.2012 10:00
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych