Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikacją klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 CapitalCitid

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Imię:Dawd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 30.08.2012 20:14

Mam problem z komplikacją tego pluginu, proszę też o dodanie 1/1 z kosy gdyż wtedy wywala mi jeszcze więcej błędów.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Tigerr"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CapitalCity1916"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Zamiast noża pzury i 1/1 z nich, Kusza, UMP";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 1;



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_DEAGLE)
return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end() 

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public plugin_precache()
{
                precache_model("models/dres/v_pazury.mdl");
}
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
                new weapon = read_data(2);
                if(ma_klase[id])
                {
                                if(weapon == CSW_KNIFE)
                                {
                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_pazury.mdl")
                                }
                }
}
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new hp = get_user_health(pid)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}


Użytkownik CapitalCitid edytował ten post 30.08.2012 20:16


#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 31.08.2012 10:58

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych