Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dexter-Szyrley - zdjęcie

Dexter-Szyrley

Rejestracja: 15.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2013 22:25
-----

#450033 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod

Napisane przez Gość w 22.08.2012 14:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

HLDSProblemy


#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Napisane przez Droso w 11.01.2011 16:46

SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA



Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx  ; zmienia modele
cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug
bulletdamage.amxx  ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales


Cvary:
-brak

Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife


ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)

M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście :D

Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs

Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/


To chyba wszystko jak by nie działało pisać.


DOWNLOAD:
Załączony plik  cstrike.rar   15,7 MB  2929 Ilość pobrań

lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download


(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej ;))

Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .




Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .


#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach :D

Pozdrawiam HubertTM
  • +
  • -
  • 25


#284276 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Napisane przez Droso w 17.08.2011 18:18

REUPLOAD specjalnie dla jednego z użytkowników.
  • +
  • -
  • 1


#393035 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Napisane przez Droso w 07.04.2012 10:59

Proszę :
Tylko jest problem z cwz mam starą wersję, lecz dodaje celownik tylko do UMP, TMP , i MP5 a w mojej wersji dodaje jeszcze m4 i chyba AK47
Raczej nie znajdę tamtego .sma bo mam nowy dysk.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1210 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#452968 Vip - menu broni na poaczatku rund sie nie wyswietla

Napisane przez MaxiKINGer w 29.08.2012 08:35

Spróbuj powinno być od 3 rundy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Only DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "vip"

#define flaga ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE		 0
#define SCOREATTRIB_DEAD	    (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB	    (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP  (1<<2)

new bool:HasC4[33];
new round;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
    register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
    
    register_clcmd("say /vips","vips");
    register_clcmd("say /vipy","vips");
}
public Round_Start()
{
    round++;
    for (new id=1; id < 33; id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "item_thighpack")
            
            cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM)
        }
    }
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga)
    {
        if(round > 3) bronie(id)	  
    }
}

public Round_Reset()
{
    round = 0;
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)  //zabojca
    
    new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)
    
    if(!is_user_alive(kid))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    {
    if(hs)
    {
        cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500)
    }
    else
    {
        cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300)
    }
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public vips(id)
{
new vipy[33][32];
new str[1024];
new count=0;
new i,n=get_maxplayers();

for(i=1; i<=n; ++i){
    if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){
        get_user_name(i, vipy[count], 31);
        ++count;
    }
}
if(count){
    format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
    for(i=0; i<count; ++i){
        format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
    }
    ColorChat(id,GREEN, str);
    } else {
    ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow.");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){  
// status VIP w tabeli punktow
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){
    if(is_user_alive(id)){
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
            set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
            } else {
            set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
        }
        } else {
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
    }
}
}
public bronie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
    new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie");
    
    menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE");
    menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE");
    
    menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
    menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
    
    menu_display(id,Bronie,0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,menu,item)
{
switch(item)
{
    case 0:
    {
        if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
            HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_ak47")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "ammo_762nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 1:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 2:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_famas")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 3:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_gali")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
        case 4:
        {
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            
            strip_user_weapons (id)
            give_item(id, "weapon_awp")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "ammo_338magnum")
            give_item(id, "weapon_deagle")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "ammo_50ae")
            give_item(id, "weapon_knife")
            
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
}



#446750 Zombie Plague by SzyjaN

Napisane przez SzyjaN w 15.08.2012 14:25

Reupload.
Dodałem do paczki pliki .inc i usunąłem reklamę (Niestety, faktycznie była, moje niedopatrzenie).

Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
  • +
  • -
  • 1


#437439 Zombie Plague by SzyjaN

Napisane przez SzyjaN w 28.07.2012 18:46

Z tego co pamiętam, ustawiałem tekst w menu na "Zombie Plague by SzyjaN" lub też coś w tym guście. Jeśli ktoś ma faktycznie ustawioną tam reklamę GetSkill i nie wie, jak się jej pozbyć, niech napisze do mnie na gg (12515723), postaram się to jakoś naprawić.
Padło też pytanie o dodatkowe klasy zombie - pluginy z klasami zombie robione pod wersję 4.3 nie wszystkie działają. Jeśli kompilowanie z nowymi plikami .inc od wersji 5.0.X nie pomaga, to niestety taka klasa nie zadziała na serwerze z nowym silnikiem moda (chyba, że napiszesz ją na nowo w odpowiedni sposó B)

Było też info o wersji 5.0.8 - mam ją także, jednak nie było okazji, by zbalansować klasy, więc nie będę jej publikować (przynajmniej na tą chwilę).
  • +
  • -
  • 1


#436766 Zombie Plague by SzyjaN

Napisane przez sNH. w 26.07.2012 23:48

@Dexter Możesz wyłączyć to w amxmodmenu - plugin stats.amxx jak dobrze pamiętam za to odpowiada.
  • +
  • -
  • 1


#455951 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod

Napisane przez glut w 06.09.2012 06:20

Nie widziałem wcześniej tematu. Spróbuj aktualizacji amxmodx

http://amxx.pl/topic...-linux-windows/

Tutaj masz też te pliki .so :)
  • +
  • -
  • 1


#453210 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod

Napisane przez GT Team w 29.08.2012 17:57

Odblokwałeś moduły ?
Chyba musisz wgrać .dll od nowa ..


#447614 Problem z DRM Fake Player'em

Napisane przez Karxter w 17.08.2012 11:25

Witam, mam problem a mianowicie posiadam nowy Deathrun Manager i DRM Fake player nie spawnuje sie na wszystkich mapach. Spawn bota jest ustawiony ale niestety on nie spawnuje sie. Na innych mapach pojawia sie normalnie a na innych nie. proszę o pomoc :)


#447204 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player

Napisane przez Leihto w 16.08.2012 15:37

@Na 5tyk :facepalm:
Fake Player odpowiada za to żeby jak ucieknie TT to nie było restartu czasu mapy.

Wgraj sobie plugin do edycji spawnów na mapach (Map Spawn Editor) i dodaj na każdej mapie, gdzie nie ma bota po jednym/dwa spawny w tt. (Sprawdzone)
  • +
  • -
  • 1


#447022 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player

Napisane przez Na 5tyk w 16.08.2012 07:45

Wchodzisz w *.sma i stawiasz // przed DEFINE FakePlayer (czy cos takiego).

Fake Player za to nie odpowiada :facepalm:. Od tego są cvary.
  • +
  • -
  • 1


#447021 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player

Napisane przez Karmelek w 16.08.2012 07:40

Nie jestem pewien ale plugin razem z DRM Fake Playerem odpowiada za automatyczne ustawienie drużyn, włączenie/wyłączenie spray itp. Podstawowe rzeczy na dr'a. Niestety mam podobny problem więc również proszę o pomoc :)