Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dexter-Szyrley
Rejestracja: 15.07.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2013 22:25
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 2 143
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bradford
Kontakt
#450033 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez Gość w 22.08.2012 14:03
#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso w 11.01.2011 16:46
SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA
Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx ; zmienia modele cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug bulletdamage.amxx ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales
Cvary:
-brak
Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife
ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)
M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście
Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs
Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/
To chyba wszystko jak by nie działało pisać.
DOWNLOAD:
cstrike.rar 15,7 MB 2929 Ilość pobrań
lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download
(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej )
Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .
Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .
#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach
Pozdrawiam HubertTM
#284276 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso w 17.08.2011 18:18
#393035 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso w 07.04.2012 10:59
Tylko jest problem z cwz mam starą wersję, lecz dodaje celownik tylko do UMP, TMP , i MP5 a w mojej wersji dodaje jeszcze m4 i chyba AK47
Raczej nie znajdę tamtego .sma bo mam nowy dysk.
Załączone pliki
-
zamiana_modeli.sma 7,2 KB 363 Ilość pobrań
zamiana_modeli.amxx -
cwz.sma 3,69 KB 301 Ilość pobrań
cwz.amxx -
bulletdamage.sma 1,24 KB 288 Ilość pobrań
bulletdamage.amxx
#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2
Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu
Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.
Załączone pliki
-
status.rar 22,51 KB 1210 Ilość pobrań
#452968 Vip - menu broni na poaczatku rund sie nie wyswietla
Napisane przez MaxiKINGer w 29.08.2012 08:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define PLUGIN "Only DD2" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "vip" #define flaga ADMIN_LEVEL_H #define SCOREATTRIB_NONE 0 #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2) new bool:HasC4[33]; new round; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing") register_clcmd("say /vips","vips"); register_clcmd("say /vipy","vips"); } public Round_Start() { round++; for (new id=1; id < 33; id++) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){ give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "item_thighpack") cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM) } } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga) { if(round > 3) bronie(id) } } public Round_Reset() { round = 0; } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) if(!is_user_alive(kid)) return PLUGIN_CONTINUE; { if(hs) { cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500) } else { cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300) } } return PLUGIN_HANDLED; } public vips(id) { new vipy[33][32]; new str[1024]; new count=0; new i,n=get_maxplayers(); for(i=1; i<=n; ++i){ if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){ get_user_name(i, vipy[count], 31); ++count; } } if(count){ format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":"")); for(i=0; i<count; ++i){ format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04.")); } ColorChat(id,GREEN, str); } else { ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow."); } return PLUGIN_HANDLED; } public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){ // status VIP w tabeli punktow new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){ if(is_user_alive(id)){ if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB); } else { set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP); } } else { set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD); } } } public bronie(id) { if(is_user_alive(id)) { new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie"); menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE"); menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE"); menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE"); menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE"); menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE"); menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_display(id,Bronie,0); } return PLUGIN_HANDLED; } public cbbronie(id,menu,item) { switch(item) { case 0: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 1: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 2: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id, "weapon_famas") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 3: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id, "weapon_gali") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 4: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id, "weapon_awp") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } } }
#446750 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN w 15.08.2012 14:25
Dodałem do paczki pliki .inc i usunąłem reklamę (Niestety, faktycznie była, moje niedopatrzenie).
Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
#437439 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN w 28.07.2012 18:46
Padło też pytanie o dodatkowe klasy zombie - pluginy z klasami zombie robione pod wersję 4.3 nie wszystkie działają. Jeśli kompilowanie z nowymi plikami .inc od wersji 5.0.X nie pomaga, to niestety taka klasa nie zadziała na serwerze z nowym silnikiem moda (chyba, że napiszesz ją na nowo w odpowiedni sposó
Było też info o wersji 5.0.8 - mam ją także, jednak nie było okazji, by zbalansować klasy, więc nie będę jej publikować (przynajmniej na tą chwilę).
#436766 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez sNH. w 26.07.2012 23:48
#455951 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez glut w 06.09.2012 06:20
http://amxx.pl/topic...-linux-windows/
Tutaj masz też te pliki .so
#453210 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez GT Team w 29.08.2012 17:57
Chyba musisz wgrać .dll od nowa ..
#447614 Problem z DRM Fake Player'em
Napisane przez Karxter w 17.08.2012 11:25
#447204 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez Leihto w 16.08.2012 15:37
#447022 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez Na 5tyk w 16.08.2012 07:45
#447021 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez Karmelek w 16.08.2012 07:40
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dexter-Szyrley
- Regulamin