Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dexter-Szyrley
Rejestracja: 15.07.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2013 22:25




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 2 615
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bradford
Kontakt
#450033 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez
Gość
w 22.08.2012 14:03
#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso
w 11.01.2011 16:46
SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA
Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx ; zmienia modele cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug bulletdamage.amxx ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales
Cvary:
-brak
Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife
ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)
M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście
Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs
Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/
To chyba wszystko jak by nie działało pisać.
DOWNLOAD:
cstrike.rar 15,7 MB 2982 Ilość pobrańlub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download
(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej
Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .
Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .
#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach
Pozdrawiam HubertTM
#284276 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso
w 17.08.2011 18:18
#393035 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM
Napisane przez Droso
w 07.04.2012 10:59
Tylko jest problem z cwz mam starą wersję, lecz dodaje celownik tylko do UMP, TMP , i MP5 a w mojej wersji dodaje jeszcze m4 i chyba AK47
Raczej nie znajdę tamtego .sma bo mam nowy dysk.
Załączone pliki
-
zamiana_modeli.sma 7,2 KB 402 Ilość pobrań
zamiana_modeli.amxx
-
cwz.sma 3,69 KB 339 Ilość pobrań
cwz.amxx
-
bulletdamage.sma 1,24 KB 322 Ilość pobrań
bulletdamage.amxx
#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2
Napisane przez Zapalka
w 21.04.2011 14:22
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu
Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.
Załączone pliki
-
status.rar 22,51 KB 1227 Ilość pobrań
#452968 Vip - menu broni na poaczatku rund sie nie wyswietla
Napisane przez
MaxiKINGer
w 29.08.2012 08:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Only DD2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "vip"
#define flaga ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE 0
#define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)
new bool:HasC4[33];
new round;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
register_clcmd("say /vips","vips");
register_clcmd("say /vipy","vips");
}
public Round_Start()
{
round++;
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga){
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_armoury_type(id,CSW_VESTHELM)
}
}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & flaga)
{
if(round > 3) bronie(id)
}
}
public Round_Reset()
{
round = 0;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
if(!is_user_alive(kid))
return PLUGIN_CONTINUE;
{
if(hs)
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+500)
}
else
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+300)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public vips(id)
{
new vipy[33][32];
new str[1024];
new count=0;
new i,n=get_maxplayers();
for(i=1; i<=n; ++i){
if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & flaga)){
get_user_name(i, vipy[count], 31);
++count;
}
}
if(count){
format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
for(i=0; i<count; ++i){
format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
}
ColorChat(id,GREEN, str);
} else {
ColorChat(id,RED, "Na serwerze nie ma aktualnie Vip'ow.");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){
// status VIP w tabeli punktow
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & flaga){
if(is_user_alive(id)){
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
} else {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
}
} else {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
}
}
}
public bronie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Bronie=menu_create("Wybierz bron:","cbbronie");
menu_additem(Bronie,"AK47+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"M4A1+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"FAMAS+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"GALIL+DEAGLE");
menu_additem(Bronie,"AWP+DEAGLE");
menu_setprop(Bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(Bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_display(id,Bronie,0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 1:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 2:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_famas")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 3:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_gali")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
case 4:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;
strip_user_weapons (id)
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}
}
}
#446750 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN
w 15.08.2012 14:25
Dodałem do paczki pliki .inc i usunąłem reklamę (Niestety, faktycznie była, moje niedopatrzenie).
Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
#437439 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN
w 28.07.2012 18:46
Padło też pytanie o dodatkowe klasy zombie - pluginy z klasami zombie robione pod wersję 4.3 nie wszystkie działają. Jeśli kompilowanie z nowymi plikami .inc od wersji 5.0.X nie pomaga, to niestety taka klasa nie zadziała na serwerze z nowym silnikiem moda (chyba, że napiszesz ją na nowo w odpowiedni sposó
Było też info o wersji 5.0.8 - mam ją także, jednak nie było okazji, by zbalansować klasy, więc nie będę jej publikować (przynajmniej na tą chwilę).
#436766 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez sNH.
w 26.07.2012 23:48
#455951 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez glut
w 06.09.2012 06:20
http://amxx.pl/topic...-linux-windows/
Tutaj masz też te pliki .so
#453210 Problem z Crashami Serwera Paintball + Exp Mod z COD Mod
Napisane przez
GT Team
w 29.08.2012 17:57
Chyba musisz wgrać .dll od nowa ..
#447614 Problem z DRM Fake Player'em
Napisane przez
Karxter
w 17.08.2012 11:25
#447204 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez Leihto
w 16.08.2012 15:37
#447022 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez Na 5tyk
w 16.08.2012 07:45
#447021 [ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Napisane przez
Karmelek
w 16.08.2012 07:40
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dexter-Szyrley
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
