Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Damiano1x - zdjęcie

Damiano1x

Rejestracja: 13.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2023 09:18
-----

#468110 Noc w godzinach

Napisane przez Damiano1x w 16.10.2012 16:00

Witam!

Przedstawiam wam tak poszukiwany plugin

Noc w godzinach

Plugin od godziny np. 22 do np.6 robi noc.

UWAGA!!
Plugin loga przy zmianie dnia w noc ponieważ musi zmienić niebo :)

Jest to przeróbka pluginu exp w godzinach, ale działa :)

cvary:
night_odgodziny "22"
night_dogodziny '6'

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#459278 Bardzo Prosze o Klasy

Napisane przez Damiano1x w 18.09.2012 15:56

[ Łap inferno ]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#452342 Za klase ++

Napisane przez Damiano1x w 27.08.2012 18:37

Łap Wyszkolone Wsparcie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Wyszkolone Wsparcie";
new const opis[] = "Posiada 3 rakietki, 1/1 z noża, zmniejszona widoczność do 700";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 180);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


  • +
  • -
  • 1


#441502 Sklep 2 perki monety i dolary

Napisane przez Damiano1x w 06.08.2012 12:26

Witam!

Chcę wam przedstawić sklepik z możliwością zakupu 2 perków.
Sklep nie jest mojego autorstwa, jest tylko przezemnie edytowany :)

Ale do żeczy:
Udostępniam wam 2 pluginy (sklep dolary) i (sklep monety)
Można w nich kupować za te 2 waluty

screenshot

Dołączona grafikaDołączona grafika

komendy
/sklep

inne informacje
Sklep za monety działa na tym systemie monet:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

download
Załączony plik  cod_shop_monety.sma   5,63 KB  680 Ilość pobrań
  cod_shop_monety.amxx
Załączony plik  cod_shop_dolary.sma   5,62 KB  660 Ilość pobrań
  cod_shop_dolary.amxx
  • +
  • -
  • 2


#439614 Info w HUD(Życie i Kasa)

Napisane przez Damiano1x w 02.08.2012 10:45

A nie łatwiej edytować to w silniku coda?

Trzeba tylko dopisać to w odpowiednim miejscu:
^n[HP: %i] ^n[Kasa: %i]


a na końcu te dwie rzeczy:
get_user_health(id),cs_get_user_money(id)

  • +
  • -
  • 0