Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Za klase ++za kazda klase +


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 27.08.2012 17:59

Witam. Proszę o pare klas ;)

Nazwa: Wyszkolony Snajper
Opis: 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu.
Broń: Awp, Scout, Deagle, Uzi, HE, Flash, Flash
Zdrowie:50
Kondycja:30
Inteligencja:45
Wytrzymałość: 20


Nazwa:Wyszkolony Komandos
Opis: 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
Broń:Uzi, Deagle, HE, Smoke
Zdrowie: 40
Kondycja: 50
Inteligencja: 10
Wytrzymałość:25


Nazwa: Wyszkolony Strzelec
Opis: Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
Broń: Ak47, M4,He Smoke, Flash, Flash, Deagle
Zdrowie:36
Kondycja:0
Inteligencja:45
Wytrzymałość:20


Nazwa: Wyszkolony Obrońca
Opis:Widzi miny, może postawić mine, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona grawitacja do 750,
Broń:Krowa, deagle, wszystkie granaty, jest wytrzymały
Zdrowie: 50
Kondycja:10
Inteligencja:10
Wytrzymałość: 60


Nazwa:Wyszkolony Dave
Opis: Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
Broń: Mp5, deagle, He
Zdrowie: 60
Kondycja:20
Inteligencja: 35
Wytrzymałość: 40


Nazwa:Wyszkolone Wsparcie
Opis: Posiada 3 rakietki, 1/1 z noża, zmniejszona widoczność do 700
Broń: Mp5, UMP, He
Zdrowie:45
Kondycja:30
Inteligencja:20
Wytrzymałość:10


Nazwa: Wyszkolony Longer
Opis: Ma wbudowany moduł odrzutowy, 1/1 He, 1/20 uzi
Broń: Ak47, Uzi, He
Zdrowie:45
Kondycja:20
Inteligencja:60
Wytrzymałość:10


Nazwa: Wyszkolony Generał (Premium) Admin lvl H
Opis: Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
Broń: M4, Deagle , all granaty,
Zdrowie: 100
Kondycja:20
Inteligencja:30
Wytrzymałość:45


Nazwa: Kapitan(Premium) Admin lvl H
Opis: 1/3 z AWP , może wykonać skok w powietrzu, 1/2 z He
Broń:M4, Awp, Deagle, HE
Zdrowie:50
Kondycja:10
Inteligencja:6
Wytrzymałość:10


Nazwa: Wyszkolony Kapitan(Premium) Admin lvl H
Opis: 1/2 z AWP, może wykonać 2 skoki w powietrzu, 1/1 z He , 1/1 z noża
Broń: M4, Awp, Deagle, All granaty, uzi
Zdrowie:100
Kondycja:40
Inteligencja:10
Wytrzymałość:15

Lecą +++ ;)
Z góry dzięki;)
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.08.2012 18:29

Jedna klasa :) Dam więcej :)

proszę kolejne :)
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Damiano1x

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Za górami, za lasami
Offline

Napisano 27.08.2012 18:37

Łap Wyszkolone Wsparcie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Wyszkolone Wsparcie";
new const opis[] = "Posiada 3 rakietki, 1/1 z noża, zmniejszona widoczność do 700";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 180);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


  • +
  • -
  • 1

#4 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 27.08.2012 18:48

Glut proszę abys dawal w osobnych postach bo niemoge dodawac wiecej niz 1 +
  • +
  • -
  • 0

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.08.2012 18:58

Kolejna :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 Terrorek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:109
  • Imię:Terror
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 28.08.2012 10:16

proszę
Wyszkolony Obrońca[sma]

Masz Wyszkolonego

Masz Kapitana

Załączone pliki


Cod Mod-188.165.218.42:27147
Dołączona grafika

Only Dd2-188.165.218.42:27126

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych