Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pan PrO - zdjęcie

Pan PrO

Rejestracja: 30.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2016 22:52
-----

#573545 [ROZWIĄZANE] Proszę o zmienienie długich lini na mniejsze ;)

Napisane przez Pan PrO on 25.09.2013 17:31

Sprawdź

 

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new name[32];
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
get_user_name(target, name, 31);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]n[Inteligencja: %i]^n[Zycie: %i]^n[Wytrzymalosc: %i]^n[Kondycja: %i]^n[Kamizelka: %i]^n[Exper: %i]^n[Obrazenia: %i]", 
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", hp, inteligencja_gracza[target],
zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[id], bonus_gracza[id], obrazenia_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
get_user_name(id, name, 31);
new hp = get_user_health(id); 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s (%i%%)]^n[Grupa: %s]^n[EUR: %i]^n[Zdrowie: %d]^n[HS: %i | KS: ??]",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : "Brak", cod_get_user_coins(id), hp, HS[id]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;

 


  • +
  • -
  • 1


#520921 Proszę o Klasę "Obrońcę" i 41 innych

Napisane przez Pan PrO on 02.03.2013 10:11

A jaka jest różnica czy zrobisz to w generatorze czy ktoś ci zrobi ??
  • +
  • -
  • 1


#491245 Ogień za rakietą

Napisane przez Pan PrO on 17.12.2012 18:38

Witam. Chciałbym wam pokazać jak zrobić ogień za rakietą np. u Wsparcia Ogniowego

Screen:

Dołączona grafika


1. Otwieramy sma klasy w której mamy rakiety
2. Szukamy:
public cod_class_skill_used(id);

i pod dodajemy:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(Ent);
write_short(sprite_blast);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();


Kompilujemy i gotowe :)
  • +
  • -
  • 11


#490312 Exp event co 2 godziny - jak zrobić?

Napisane przez Pan PrO on 14.12.2012 22:12

Proszę.

Załączony plik  cod_expevent.sma   2,42 KB  71 Ilość pobrań
  cod_expevent.amxx

Dodaj to do amxx.cfg



///////// Exp Event ////////////

amx_task 24:00 "say /event" t
amx_task 2:00 "say /event" t
amx_task 4:00 "say /event" t
amx_task 6:00 "say /event" t
amx_task 8:00 "say /event" t
amx_task 10:00 "say /event" t
amx_task 12:00 "say /event" t
amx_task 14:00 "say /event" t
amx_task 16:00 "say /event" t
amx_task 18:00 "say /event" t
amx_task 20:00 "say /event" t
amx_task 22:00 "say /event" t

///////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 1


#489381 [ROZWIĄZANE] przerobienie pluginu zycia zeby nie odradzal spect

Napisane przez Pan PrO on 11.12.2012 17:38

Sprawdź.

Załączony plik  ekstra_zycia.sma   2,77 KB  63 Ilość pobrań
  ekstra_zycia.amxx
  • +
  • -
  • 1


#481385 Proszę o 2 klasy Bobas(Mega Premium) i Rambo

Napisane przez Pan PrO on 21.11.2012 19:24

Bobas

Załączony plik  codclass_bobas.sma   1,8 KB  48 Ilość pobrań
  codclass_bobas.amxx
  • +
  • -
  • 1


#480892 Prosze o 21 perkow w tym atak pajaca i struna gitary

Napisane przez Pan PrO on 19.11.2012 21:01

Struna Gitary

Załączony plik  codperk_strunagitary.sma   1 KB  62 Ilość pobrań
  codperk_strunagitary.amxx
  • +
  • -
  • 1


#480763 4 klasy m.in. ,,Wtyka!

Napisane przez Pan PrO on 19.11.2012 16:25

Elektryk

Załączony plik  codclass_elektryk.sma   3,73 KB  65 Ilość pobrań
  codclass_elektryk.amxx
  • +
  • -
  • 1


#480744 Perki , takie jak ,,Precyzja"

Napisane przez Pan PrO on 19.11.2012 16:26

Marzenie Komandosa

Załączony plik  codperk_marzeniekomandosa.sma   1,46 KB  63 Ilość pobrań
  codperk_marzeniekomandosa.amxx

Nike AirMax (To wyżej nie działa)

Załączony plik  codperk_nikeairmax.sma   1,53 KB  54 Ilość pobrań
  codperk_nikeairmax.amxx
  • +
  • -
  • 1


#479204 Prosba o 32 perki m.in. Ciemna Noc

Napisane przez Pan PrO on 14.11.2012 19:33

Proszę.

Załączony plik  codperk_licencjaszpiega.sma   873 bajtów  177 Ilość pobrań
  codperk_licencjaszpiega.amxx
  • +
  • -
  • 5


#475259 [TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.

Napisane przez Pan PrO on 04.11.2012 19:53

Witam. W tym poradniku pokarzę wam jak naprawić perk Nano Kamizelka oraz dodać tę zdolność innym klasą.

1. Pod
new bool:freezetime = true;
dodajemy
new odpornosc_gracza[33];


2. w plugin_natives() na samym dole dodajemy


register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);


3. W UsunUmiejetnosci(id) na samym dole dodajemy
odpornosc_gracza[id] = 0;


4. Ten public znajdujący sie prawie na samym dole

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);


Zmieniamy na to

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}


5. Na samym końcu .sma dodajemy to

public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;

public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];


Sposób użycia

W cod_perk_enabled lub cod_class_enabled dodajemy

cod_set_user_odpornosc(id, 1);


a w cod_perk_disabled lub cod_calss_disabled

cod_set_user_odpornosc(id, 0);



Naprawiona Nano Kamizelka

Załączony plik  codperk_nanokamizelka.sma   746 bajtów  358 Ilość pobrań
  codperk_nanokamizelka.amxx


Zakaz kopiowania na inne forum. Poradnik wykonany dla amxx.pl
  • +
  • -
  • 11


#464418 [ROZWIĄZANE] Jak resetować lvl na CoD Modzie?

Napisane przez Pan PrO on 05.10.2012 14:57

trzeba usunąć plik vault
  • +
  • -
  • 1


#464238 Jak zrobic zeby dawalo sie za 1 pkt umiejętności 2 hp

Napisane przez Pan PrO on 04.10.2012 19:04

Zmień



public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
new zdrowie;

if(zdrowie_zdobyte)
zdrowie += zdrowie_gracza[id];
if(zdrowie_bonusowe)
zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
if(zdrowie_klasy)
zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];

return zdrowie;
}


Na:


public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
new zdrowie;

if(zdrowie_zdobyte)
zdrowie += zdrowie_gracza[id]*2;
if(zdrowie_bonusowe)
zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
if(zdrowie_klasy)
zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];

return zdrowie;
}

  • +
  • -
  • 1


#463973 QTM 1pkt=2hp

Napisane przez Pan PrO on 03.10.2012 19:58

nie kompiluje się bo coś tam przerabiałeś. Naprawiłem błędy

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,94 KB  66 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 2


#463904 QTM 1pkt=2hp

Napisane przez Pan PrO on 03.10.2012 18:06

Sprawdź

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,96 KB  51 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1