Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ogień za rakietą

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 17.12.2012 18:38

*
Popularny

Witam. Chciałbym wam pokazać jak zrobić ogień za rakietą np. u Wsparcia Ogniowego

Screen:

Dołączona grafika


1. Otwieramy sma klasy w której mamy rakiety
2. Szukamy:
public cod_class_skill_used(id);

i pod dodajemy:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(Ent);
write_short(sprite_blast);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();


Kompilujemy i gotowe :)
  • +
  • -
  • 11

#2 givera12

    Banned

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:46
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ustron
Offline

Napisano 17.12.2012 20:38

Dzięki wielkie. 3maj + :)
  • +
  • -
  • 0


#3 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 17.12.2012 21:13

Fajne, +.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 17.12.2012 21:19

Mogłeś jeszcze opisać jak w Każdej Klasie z rakietami Tak zrobić ;>
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 unknowN.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.12.2012 21:25

Dodał byś mi to do klasy wsparcie ogniowe i podał byś tu sma ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 17.12.2012 21:50

Poprawka:
Proszę o dodanie do mojego postu że w public cod_class_skill_used(id) pod entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); dodajemy



message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(Ent);
write_short(sprite_blast);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();


oraz gotową klase

Załączony plik  codclass_wsparcieogniowe.sma   3,56 KB  89 Ilość pobrań
  codclass_wsparcieogniowe.amxx
  • +
  • -
  • 0

#7 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 18.12.2012 22:21

A Bedzie tez na cod mod stary?
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#8 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2012 23:06

Fajna opcja.
Na screenie jest przerywany ogień, więc -> Czy dałoby radę zrobić nieprzerywany ogień? Czekam na odp
Wizualnie jak dla mnie wyglądałoby zdecydowanie lepiej.
  • +
  • -
  • 0

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.12.2012 09:47

A Bedzie tez na cod mod stary?


Funkcje Są te same ,Wystarczy dodać w funkcji Tworzenia rakiety kod podany wyżej.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych