Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pan PrO - zdjęcie

Pan PrO

Rejestracja: 30.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2016 22:52
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Tworzenie Bitmapy pojedynczego Pixela [GDI+]

09.01.2016 22:10

Już sobie poradziłem. Można zamknąć

W temacie: [Assembler] Nieskończona pętla z opóźnieniem

03.01.2016 18:05

Wpadłem na troszkę inny pomysł. Każde wykonanie pętli ma jakieś opóźnienie, czyli można zrobić tak, że po np. 100 wykonaniu petli wykonuje skok do mojej funkcji

 

oto kod:

.data

    szFmt       db  "%#08x", 0
    szColor     db  "00F0F0F0h", 0
    szTak       db  "Zgadza sie", 0

.data?

    Buf         db  12 d*p (?)

.code

    mov al, 100   ; Ustawia 100 dla al

infinity:

    inc bx        ; zwiększa wartość bx o 1

    cmp al, bx      ; porównywanie  al i bx

    je jest         ;  skok do "jest" jeśli równe

jmp infinity

jest:

    invoke  GetDC, NULL
    invoke  GetPixel, eax, 200, 200

    invoke  wsprintf, offset Buf, offset szFmt, eax
    
    cmp szColor, offset Buf

    je tak

tak:

    invoke  MessageBox, NULL, offset Buf, NULL, MB_OK

Dopiero zaczynam zabawę z assemblerem, więc chciałbym sie dowiedzieć czy czegoś tam brakuje, jest coś nieoptymalnie zrobione itd.

W temacie: Szybkie wczytywanie koloru pixela

20.10.2015 20:36

W Autohotkey pojedyńczy pixel wczytuje, i chodzi o to, że w grze z 60 FPS robi się 30 i laguje. Gdy wczytuje pixela to sa takie lekkie ścinki, i gdy jest to 10x na sekundę to jednek 10 razy na sek lekka ścinka to jest to irytujące. Pokombinuję z C++

 

Dzięki za Pomoc ;)

 

kod AutoHotKey

petla:

	PixelGetColor, color, 500, 789

	if (color = 0xE5E1A5)
		Send {F10}
	else Send {2}

return

$F12::

	settimer, petla, 100

return

$F11::

	settimer, petla, off

return 

W temacie: Szybkie wczytywanie koloru pixela

19.10.2015 22:18

siedziałem z godzinę i nie mogę tego ogarnąć :/  Czytałem poradnik dla początkujących, ale nie ogarniam tego. Zrobiłem w Hutohotkey, ale strasznie laguje :/

 

Chyba, że masz jakiś dobry poradnik, do nauki

W temacie: Szybkie wczytywanie koloru pixela

19.10.2015 17:48

Patrzyłem na Tego Asemblera i myślałem, że to cos w stylu AutoIT, że 30 min i ogarnięte, ale widzę, że tu wyższa szkoła jazdy :/ Ale dzięki  za pomoc. Jeśli ktoś dorzucił by coś jeszcze to byłbym bardzo wdzięczny