Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scorpion Flail - zdjęcie

Scorpion Flail

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 27.04.2020 03:09
*****

#764810 HLTV z wyższym rate ?

Napisane przez Scorpion Flail on 24.02.2020 15:45

 

Jesteś pewien że używasz odpowiedniej wersji rehldsa ?

 

Na większości serwerów mam wgrane prawie najnowsze (stabilne) wersje ReHLDS, ReGameDLL.

Standardowo pukawka ma wprowadzone do życia ReHLTV.

 

 

Tutaj nie chodzi o wersję ReHLDS, a o ReHLTV - wyższe ustawienia rate zostały wprowadzone dopiero w sierpniowym buildzie. Prawdopodobnie Twoje HLTV używa starszego builda.


  • +
  • -
  • 1


#764318 HLTV z wyższym rate ?

Napisane przez Scorpion Flail on 26.01.2020 21:21

Od siebie powiem, że od listopada testuję tę konfigurację na pukawce z najnowszym buildem rehltv:

rate 100000
updaterate 100

Wystarczy dopisać to do pliku hltv.cfg.

 

Wnioski: na pewno upłynniło to strzelanie full auto na demkach. Nie jest idealnie, ale poprawa znacząca. Rozmiar demek na serwerze Only DD2 przy ~30 graczach wzrósł do 160-200 MB.


  • +
  • -
  • 2


#758710 Top15 nie zapisuje graczy.

Napisane przez Scorpion Flail on 19.04.2019 15:37

Dodaj sobie w kodzie logowanie całych zapytań do pliku - w ten sposób prościej będzie Ci zlokalizować błąd.


  • +
  • -
  • 1


#750121 Crashuje mi sie serwer

Napisane przez Scorpion Flail on 11.06.2018 15:01

No i tutaj chyba widzimy poważny błąd: skoro używasz rehlds + revoice to po co odpaliłeś vtc i dproto?


  • +
  • -
  • 1


#749751 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez Scorpion Flail on 30.05.2018 11:57

Jesli ktoś ma crashe z sklepsms seeka przy blędnym kodzie zwrotnym, to trzeba pierw zaktualizować HLDS do 7559+ wersji (pukawka np nie aktualizuje do tego hlds nigdzie w swoim panelu wiec trzeba recznie, 1sh1k daje juz nam taka opcje w swoim panelu wiec tam mozecie to zrobic), a następnie wgrywać nowe rehlds +1400 np.Taki problem wynika ze tworcy ReHlds nie uwzględnili wszystkich plików z HLDS najnowszego i brakuje ich w paczce

 

hlds 7559 > https://drive.google...p8F710k6o1/view

 

 

Na rehlds 990 nie ma żadnych problemów, bo jest dostosowane do hlds 6153...

 

Pukawka też aktualizuje do najnowszego 7559 w "Silniki HLDS" - w panelu widnieje stara informacja. Poszło info do nich :)


  • +
  • -
  • 1


#747466 zamiast perma gracz dostaje kicka

Napisane przez Scorpion Flail on 28.02.2018 03:49

Spróbuj zastąpić swój aktualny plugin amxbansa plikami z paczki amxbans mix: https://amxx.pl/topi...912#entry380912


  • +
  • -
  • 1


#653690 Banowanie wszystkich graczy na ip

Napisane przez Scorpion Flail on 30.07.2014 13:44

Prościej będzie zmienić ustawienia dproto, by SteamID był generowany na podstawie adresu IP, zamiast oryginalnego.

W tym celu otwórz dproto.cfg, znajdź i podmień te linijki:

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 3

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 3

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 3

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 3

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 3

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 3

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 3 

  • +
  • -
  • 1


#653550 [ROZWIĄZANE] Problem z ładowanie się serwera

Napisane przez Scorpion Flail on 29.07.2014 17:33

To:

ServerInfoAnswerType = 0

zmień na:

ServerInfoAnswerType = 2

Po tym zrestartuj serwer i sprawdź.

 


  • +
  • -
  • 1


#653543 [ROZWIĄZANE] Problem z ładowanie się serwera

Napisane przez Scorpion Flail on 29.07.2014 15:53

Daj wycinek z consoli, gdy pasek się nie ładuje.

Podaj wersję binarek serwera oraz dproto.


  • +
  • -
  • 1


#652652 [ROZWIĄZANE] Nazwa Game sama się zmieniła.

Napisane przez Scorpion Flail on 24.07.2014 12:27

Wejdź do dproto.cfg

Znajdź:

ServerInfoAnswerType

I zmień jego wartość na:

ServerInfoAnswerType = 2

Po tym zrestartuj serwer.


  • +
  • -
  • 1


#651975 [ROZWIĄZANE] Proszę o poprawienie błedów.

Napisane przez Scorpion Flail on 22.07.2014 02:38

Łap:

 

 

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.sma   101,5 KB  27 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.amxx


  • +
  • -
  • 1


#648289 Plugin na destabilizacje czita?

Napisane przez Scorpion Flail on 07.07.2014 15:23

Jest cheat wysyła na say tekst (reklamę cheata) przy wejściu na serwer/co runde, to można napisać plugin, który wyłapuje ten tekst i automatycznie banuje gracza.

Na wykrywanie SH możesz spróbować użyć tego pluginu (nie zalecane na serwery typu Cod/Diablo): http://amxx.pl/topic...acz-speedhacka/

Ewentulanie możesz spróbować jeszcze tego (nie korzystałem): https://forums.allie...ad.php?t=152146

 

 


  • +
  • -
  • 1


#645409 [ROZWIĄZANE] Pingboost oraz sys_ticrate

Napisane przez Scorpion Flail on 25.06.2014 15:03

Wszystko zależy również od tego, jaki mod ma zostać postawiony na tym serwerze.

Np na standardowym serwerze, na podstawowych pluginach śmiało można pokusić się o wyższe parametry, natomiast na modach typu CoD czy Paintball optymalniejsze będą te niższe (skoki FPS mogą być o wiele bardziej odczuwalne).

Parametry zaproponowane przez  Zabijaka Gryps również są odpowiednie.


  • +
  • -
  • 1


#644412 [ROZWIĄZANE] Prosba o poprawienie błedów w perku

Napisane przez Scorpion Flail on 21.06.2014 10:03

Klamerka zamyka tylko warunek w plugin_init, a nie całą funkcję.


  • +
  • -
  • 1


#644411 [ROZWIĄZANE] Bug kodu klasy - po zmianie na inna jestes niewidzialny

Napisane przez Scorpion Flail on 21.06.2014 10:01

Znajdź:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 0);

zamień na:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 255);

  • +
  • -
  • 1