Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scorpion Flail - zdjęcie

Scorpion Flail

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#640652 [ROZWIĄZANE] Odliczanie czasu do końca rundy + wiadomość w chat - problem

Napisane przez VertekS w 28.05.2014 17:25

remove_taskset_task z własnym id taska (parametr 3).

Ponad plugin_init używasz dyrektywy preprocesora #define (będzie to ID taska, ważne aby było wyższe niż 32, żeby uniknąć błędów):

#define task_odliczanie 667

Przy ustawianiu taska:

set_task(1.0, "odliczanie", task_odliczanie,_,_,"b");

Następnie, jeśli zostało 11 sekund do końca rundy, to usuń task:

public odliczanie()
{
    new g_czas =  floatround(g_licznik - get_gametime(), floatround_floor);
    if(g_czas == 11)
    {
        for(new i = 1; i < maxPlayers; i++)
        {
            if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
            {    
                client_print(i,print_chat, "Czas")
                remove_task(task_odliczanie)
            }
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#640415 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie drużyny po końcu rundy - problem

Napisane przez VertekS w 27.05.2014 06:16

Mam taki kod:

public event_roundend_t(id)
{
	if(is_user_connected(id) && xTeam[id] == CS_TEAM_T) 
	{	
		//client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/win")
		client_print(id,print_center, "Jestes TT")
	}
}

Przy odrodzeniu działa, natomiast po wygraniu rundy przez TT nadal nic.

get_user_team w ogóle nie działa (nawet przy respawnie)

 

Może są jeszcze inne sposoby sprawdzenia tego kto wygrał/przegrał rundę?

W tym evencie nie sprawdzisz graczy po ID w ten sposób. Musisz zrobić pętle for:

for(new i = 1; i < 33; i++){
		if(is_user_connected(i) && xTeam[i] == CS_TEAM_T) 
		{	
			client_cmd(i, "mp3 play sound/misc/win")
			client_print(i,print_center, "Jestes TT")
		}
		
		if(is_user_connected(i) && xTeam[i] == CS_TEAM_CT) 
		{	
			client_cmd(i, "mp3 play sound/misc/lose")
			client_print(i,print_center, "Jestes CT")
		}
	}

Pętlę for możesz usprawnić jeszcze poprzez użycie funkcji get_maxplayers() w plugin_precache i podstawienie wartości zwracanej przez nią w miejsce liczby 33.


  • +
  • -
  • 2


#614030 PaintBall - usuwanie kulek

Napisane przez Ogen Dogen w 09.02.2014 16:12

Chodzi o czystego paintball mod'a ? Nie Real ?

Jeśli tak to crashe są spowodowane przez granaty. Gdy się rzuci granat pod koniec rundy i czasami wybucha na początku to wtedy jest crash. Może o to chodzi ?


  • +
  • -
  • 1


#303551 Blokowanie śmierci na koniec rundy

Napisane przez sebul w 06.10.2011 11:21

opis
Jeśli ktoś ma u siebie wgrane zwykłe ptb i ustawione tak, że przenosi żywych pod sam koniec rundy, to zaraz po tym, przenoszony gracz może być przez kogoś zabity, albo może sam zabijać, ten plugin będzie to blokował. Sam go używałem, ale teraz nie jest mi już potrzebny.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#575622 [ROZWIĄZANE] Porównanie / Sprawdzanie IP gracza

Napisane przez DarkGL w 05.10.2013 17:22

wtedy zastosuj and ( && )


  • +
  • -
  • 1


#575593 [ROZWIĄZANE] Porównanie / Sprawdzanie IP gracza

Napisane przez Droso w 05.10.2013 16:31

Tak.

 

Chodzi Ci o ip[32]?

Możesz zmniejszyć, na 17, nie musisz :D


  • +
  • -
  • 1


#575551 [ROZWIĄZANE] Porównanie / Sprawdzanie IP gracza

Napisane przez sebul w 05.10.2013 15:03

equal
  • +
  • -
  • 1


#571597 Przekierowanie po aktualizacji sierpniowej

Napisane przez Ogen Dogen w 15.09.2013 00:29

Na początku mały wstęp :)

Jak zapewne pamiętacie 14 lutego 2013 była duża aktualizacja , która uniemożliwiła nam korzystania z poleceń connect , bind itp. w pluginach AMXX. Korzystaliśmy wtedy z kodu

client_cmd(id,"Connect ip:port")

Ten kod już nie działa i została znaleziona dziura , którą mogliśmy to ominąć.

client_cmd(id,"^"connect^"ip:port")

Jednakże 29 sierpnia 2013 została wydana kolejna aktualizacja blokująca i tą metodę , ale powalczyłem i znalazłem kolejny sposób na przekierowanie.

client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" ip:port")

Nie testowałem innych komend niż echo , lecz z tą komendą działa w 100% :)

W miejscu na początku można umieścić też jakiś tekst do pokazania w konsoli , lecz jeśli nie chcemy nic pisać to wystarczy zostawić tak i wtedy zrobi tylko odstęp np.

"echo ^"Zostales przekierowany^";^"Connect^" ip:port"

  • +
  • -
  • 36


#561692 [ROZWIĄZANE] Edycja pokazywanej wiadomości

Napisane przez Niide w 07.08.2013 21:10

Zobacz tak.

public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	if(g_Size == 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "Brak vipow online");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"Vip'y na serwerze: %s", g_Message);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jeżeli nadal nic to przykro mi ale nie wiem jak. Długo tego nie robiłem i nie pamiętam...


  • +
  • -
  • 1


#555287 AWP 1 ammo

Napisane przez GwynBleidD w 14.07.2013 17:55

I bardzo źle, że go tam dajesz. Przez to po każdym strzale gracz będzie dostawał ammo!


  • +
  • -
  • 1


#552726 Świecenie się klasy podczas użycia mocy

Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:29

public godon(id)
{
    set_user_godmode(id, 1)
    set_bartime(id, 5, 0)
    set_task(5.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255); //na czerwono

}
public godoff(id)
{
    set_user_godmode(id, 0)
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
    message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
    write_short(czas);
    write_short(startprogress);
    message_end(); 

}

  • +
  • -
  • 1