Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scorpion Flail - zdjęcie

Scorpion Flail

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#624627 Kopia serwera poza Total Commanderem

Napisane przez Scorpion Flail w 10.03.2014 16:45

Od siebie mogę polecić FileZilla


  • +
  • -
  • 1


#624524 [ROZWIĄZANE] Boty na spect

Napisane przez Scorpion Flail w 10.03.2014 12:18

Tutaj masz coś takiego:

http://amxx.pl/topic/25963-podbot/

 

 

Użykownik chciał boty siedziące na spec, a nie grające w grze.

 

Łap:

 

http://amxx.pl/topic...-original-v176/


  • +
  • -
  • 1


#622941 [ROZWIĄZANE] jaki amxbans jest najlepszy

Napisane przez Scorpion Flail w 06.03.2014 07:05

Najlepszy amxbans (paczka amxbans_mix) :

 

http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/

 

Nie powoduje errorów i działa bezproblemowo.


  • +
  • -
  • 1


#617009 Proszę o skompilowanie tego pliku

Napisane przez Scorpion Flail w 16.02.2014 17:36

Ścieżki do include były nieprawidłowe oraz zdublowałeś funkcję w plugin_end: połączyłem to w jedną.

 

Załączony plik  amxbans_main.sma   13,46 KB  24 Ilość pobrań
  amxbans_main.amxx


  • +
  • -
  • 1


#615663 Choke i jego skoki do 100 oraz crashe servera

Napisane przez Scorpion Flail w 13.02.2014 16:02

Te wartości odpowiadają za jakość serwera, w tym loss i choke:

host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_minrate 10000
sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 66

Obecnie są na dość wysokich wymaganiach (zalecane do serwerów z mniejszą ilością slotów/pluginów, np typu FFA itp)

 

Aby zmniejszyć choke edytuj te wartości:

sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 66

Na średnim poziomie będą wyglądały mniej więcej tak:

sv_maxupdaterate 66
sv_minupdaterate 31

Na niższej jakości serwera, jednak z choke = 0:

sv_maxupdaterate 30
sv_minupdaterate 10

  • +
  • -
  • 1


#615660 [ROZWIĄZANE] Nie zawsze daje expa na koniec mapy

Napisane przez Scorpion Flail w 13.02.2014 15:58

Jak długo trwa czas między przyznaniem expa, a zmianą mapy? Być może jest on za krótki?

 

Wejdź do server.cfg i spr jaką wartość ma ten cvar:

mp_chattime

  • +
  • -
  • 1


#614028 PaintBall - usuwanie kulek

Napisane przez Scorpion Flail w 09.02.2014 16:08

Witam.

Od czasu do czasu na serwerze PB zdarzają się crashe. Podejrzewam, że mają one związek z usuwaniem kulek.

W kodzie znalazlem pewną nieścisłość: kulki nie do końca są usuwane, jedynie ich rozmiar, miejsce i renderowanie jest zmieniane

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0

    set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) | EF_NODRAW);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{-2000.0, -2000.0, -2000.0});
    if (pev(ent, pev_renderfx) != kRenderFxNone)
        set_rendering(ent);
        
}

Ktoś doradził mi, aby zastosować coś takiego:

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0;
    
    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
        
}

Niestety po tym, przy pełnym serwerze crashe występują co chwilę (co około 30 sec)

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?


  • +
  • -
  • 1


#575653 Boty na Spect

Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 19:10

Powyższy plugin dokładnie to robi.

 

Do amxx.cfg:

ff_automode 1
ff_players 5

Wtedy:

 

- przy pustym serwerze będzie 5 botów

- przy 3 osobach (razem z HLTV) będą 2 boty (żeby było do 5 łącznie)

- przy 5 osobach wzwyż botów nie będzie

- gdy liczba graczy spadnie znowu do 4, to na spec wejdzie 1 bot

- itd....

 

 

Pamiętaj, aby w pliku botnames.txt była dodana odpowiednia ilość botów (nie mniej niż liczba ustawiona w cvarze: ff_players)


  • +
  • -
  • 1


#575646 Nieznana komenda: cl_rate

Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 18:45

Nic nie zrobisz [chyba że na tamtym serwerze wyłączą tę komendę]

Jeśli przeszkadza Ci zaspamiona consola, to co jakiś czas czyść ją komendą:

clear [w consoli]

  • +
  • -
  • 1


#575642 Boty na Spect

Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 18:31

Łap:

 

http://amxx.pl/topic...-original-v176/


  • +
  • -
  • 1


#575591 Błąd przy wejściu na serwer. v_golden_ak47.mdl

Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 16:25

1. Może być uszkodzony model v_golden_ak47.mdl

2. Nie masz modelu v_golden_ak47.mdl na serwerze FTP

3. Podałeś złą ścieżkę modelu models/być może tu jest jakiś folder/v_golden_ak47.mdl

 

Ludzie czytajcie ze zrozumieniem? Jak chcecie nabijać posty to nie na tym forum. Gdyby model miał złą ścieżkę, to serwer by się nie uruchomił !

 

 

 

Wejdź na serwer i wykonaj komendę:

amx_cvar sv_allowdownload

I podaj wartość jaką zwróci w consoli

o to zwrot:  Cvar "svCvar "sv_allowdownload" is "0"

 

 

Tutaj jest Twój problem.

Wejdź w server.cfg i zmień/dodaj:

 

sv_allowdownload "1"

 

Następnie zrestartuj server i upewnij się, że ustawienie się zapisało:
 

amx_cvar sv_allowdownload 

Jeśli zwróci "1", to od tej chwili nie będzie problemów.

 

Jak gracze mieli pobrać model, skoro im na to nie zezwoliłeś? ;P

 


  • +
  • -
  • 1


#575201 [ROZWIĄZANE] Zmiana położenia Monet

Napisane przez Scorpion Flail w 04.10.2013 00:58

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

Będzie na poziomie doświadczenia. Nie mam w głowie obrazu, dlatego musisz kombinować z osią X, aby dobrze to dopasować.

Czyli masz zmieniać to: 0.07

Im więcej [np 0.08], tym bardziej w prawo.

 

Możesz również wspomagać się tabulatorami, czyli np tak:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^t^t[Monety: %i]", monety[id]);

^t - oznacza 1 tabulacje.


  • +
  • -
  • 1


#574898 Problem z klasami errory.

Napisane przez Scorpion Flail w 02.10.2013 16:22

Zamień:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Na:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");

Albo:

public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)

Na:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)

Obojętne, które sobie zmienisz. Ważne, żeby to z plugin_init zgadzało się z public'iem.

 


  • +
  • -
  • 1


#574849 Jak sprawdzić czy jakiś plugin nie buguje/nie ma błędów

Napisane przez Scorpion Flail w 02.10.2013 14:27

L 10/01/2013 - 18:39:35: [AMXX] Plugin file open error (plugin "c4timer.amxx")

L 10/01/2013 - 19:14:54: [AMXX] Plugin file open error (plugin "ReasonKicker.amxx")

Nie może otworzyć plików, pradopodobnie dopisałeś do plugins.ini, a nie ma ich w folderze plugins


  • +
  • -
  • 1


#574716 Filewatcher i crash serwera

Napisane przez Scorpion Flail w 01.10.2013 17:14

Wiedziałem że glupoty piszesz.

Twoje aktualne binarki to 5006 a nie 5787.

Zaktualizuj poprawnie serwer, a następnie wgraj fixa.


  • +
  • -
  • 1