Od siebie mogę polecić FileZilla
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Scorpion Flail
Rejestracja: 05.05.2012Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 489
- Odwiedzin: 4 985
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Kwiecień 5, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
#624627 Kopia serwera poza Total Commanderem
Napisane przez Scorpion Flail w 10.03.2014 16:45
#624524 [ROZWIĄZANE] Boty na spect
Napisane przez Scorpion Flail w 10.03.2014 12:18
Tutaj masz coś takiego:
Użykownik chciał boty siedziące na spec, a nie grające w grze.
Łap:
http://amxx.pl/topic...-original-v176/
#622941 [ROZWIĄZANE] jaki amxbans jest najlepszy
Napisane przez Scorpion Flail w 06.03.2014 07:05
Najlepszy amxbans (paczka amxbans_mix) :
http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/
Nie powoduje errorów i działa bezproblemowo.
#617009 Proszę o skompilowanie tego pliku
Napisane przez Scorpion Flail w 16.02.2014 17:36
Ścieżki do include były nieprawidłowe oraz zdublowałeś funkcję w plugin_end: połączyłem to w jedną.
amxbans_main.sma 13,46 KB 24 Ilość pobrań
amxbans_main.amxx
#615663 Choke i jego skoki do 100 oraz crashe servera
Napisane przez Scorpion Flail w 13.02.2014 16:02
Te wartości odpowiadają za jakość serwera, w tym loss i choke:
host_framerate 0 sv_maxrate 25000 sv_minrate 10000 sv_maxupdaterate 101 sv_minupdaterate 66
Obecnie są na dość wysokich wymaganiach (zalecane do serwerów z mniejszą ilością slotów/pluginów, np typu FFA itp)
Aby zmniejszyć choke edytuj te wartości:
sv_maxupdaterate 101 sv_minupdaterate 66
Na średnim poziomie będą wyglądały mniej więcej tak:
sv_maxupdaterate 66 sv_minupdaterate 31
Na niższej jakości serwera, jednak z choke = 0:
sv_maxupdaterate 30 sv_minupdaterate 10
#615660 [ROZWIĄZANE] Nie zawsze daje expa na koniec mapy
Napisane przez Scorpion Flail w 13.02.2014 15:58
#614028 PaintBall - usuwanie kulek
Napisane przez Scorpion Flail w 09.02.2014 16:08
Witam.
Od czasu do czasu na serwerze PB zdarzają się crashe. Podejrzewam, że mają one związek z usuwaniem kulek.
W kodzie znalazlem pewną nieścisłość: kulki nie do końca są usuwane, jedynie ich rozmiar, miejsce i renderowanie jest zmieniane
public paint_reset(ent) { remove_task(ent); ent -= TASK_PB_RESET; new a, findpb = 1; while (a++ <= g_pbcount && findpb) if (g_paintballs[a] == ent) findpb = g_pbstatus[a] = 0 set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) | EF_NODRAW); engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{-2000.0, -2000.0, -2000.0}); if (pev(ent, pev_renderfx) != kRenderFxNone) set_rendering(ent); }
Ktoś doradził mi, aby zastosować coś takiego:
public paint_reset(ent) { remove_task(ent); ent -= TASK_PB_RESET; new a, findpb = 1; while (a++ <= g_pbcount && findpb) if (g_paintballs[a] == ent) findpb = g_pbstatus[a] = 0; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) }
Niestety po tym, przy pełnym serwerze crashe występują co chwilę (co około 30 sec)
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
#575653 Boty na Spect
Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 19:10
Powyższy plugin dokładnie to robi.
Do amxx.cfg:
ff_automode 1 ff_players 5
Wtedy:
- przy pustym serwerze będzie 5 botów
- przy 3 osobach (razem z HLTV) będą 2 boty (żeby było do 5 łącznie)
- przy 5 osobach wzwyż botów nie będzie
- gdy liczba graczy spadnie znowu do 4, to na spec wejdzie 1 bot
- itd....
Pamiętaj, aby w pliku botnames.txt była dodana odpowiednia ilość botów (nie mniej niż liczba ustawiona w cvarze: ff_players)
#575646 Nieznana komenda: cl_rate
Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 18:45
#575642 Boty na Spect
Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 18:31
#575591 Błąd przy wejściu na serwer. v_golden_ak47.mdl
Napisane przez Scorpion Flail w 05.10.2013 16:25
1. Może być uszkodzony model v_golden_ak47.mdl
2. Nie masz modelu v_golden_ak47.mdl na serwerze FTP
3. Podałeś złą ścieżkę modelu models/być może tu jest jakiś folder/v_golden_ak47.mdl
Ludzie czytajcie ze zrozumieniem? Jak chcecie nabijać posty to nie na tym forum. Gdyby model miał złą ścieżkę, to serwer by się nie uruchomił !
Wejdź na serwer i wykonaj komendę:
amx_cvar sv_allowdownloadI podaj wartość jaką zwróci w consoli
o to zwrot: Cvar "svCvar "sv_allowdownload" is "0"
Tutaj jest Twój problem.
Wejdź w server.cfg i zmień/dodaj:
sv_allowdownload "1"
Następnie zrestartuj server i upewnij się, że ustawienie się zapisało:
amx_cvar sv_allowdownload
Jeśli zwróci "1", to od tej chwili nie będzie problemów.
Jak gracze mieli pobrać model, skoro im na to nie zezwoliłeś?
#575201 [ROZWIĄZANE] Zmiana położenia Monet
Napisane przez Scorpion Flail w 04.10.2013 00:58
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n[Monety: %i]", monety[id]);
Będzie na poziomie doświadczenia. Nie mam w głowie obrazu, dlatego musisz kombinować z osią X, aby dobrze to dopasować.
Czyli masz zmieniać to: 0.07
Im więcej [np 0.08], tym bardziej w prawo.
Możesz również wspomagać się tabulatorami, czyli np tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^t^t[Monety: %i]", monety[id]);
^t - oznacza 1 tabulacje.
#574898 Problem z klasami errory.
Napisane przez Scorpion Flail w 02.10.2013 16:22
Zamień:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
Albo:
public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)
Na:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)
Obojętne, które sobie zmienisz. Ważne, żeby to z plugin_init zgadzało się z public'iem.
#574849 Jak sprawdzić czy jakiś plugin nie buguje/nie ma błędów
Napisane przez Scorpion Flail w 02.10.2013 14:27
#574716 Filewatcher i crash serwera
Napisane przez Scorpion Flail w 01.10.2013 17:14
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Scorpion Flail
- Regulamin