Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Split - zdjęcie

Split

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2024 00:53
-----

#336202 Blokada natychmiastowego zabicia z noża LMP

Napisane przez Maciek332 w 18.12.2011 18:41

Witam

:)
Dziś chciałbym pomóc niejednej osobie, która stworzyła na swoim Codzie nową klasę z natychmiastowym zabiciem z noża.
Mianowicie chodzi o to, że nowa klasa może zabijać natychmiast zarówno LPM, jak i PPM. Jest to po prostu nasz bardzo częsty błąd przy dodaniu klasy :)

1.Znajdź
if(weapon == CSW_KNIFE)
przy swojej klasie

2. Zamień
 if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Cichociemny )
damage = float(health);
}




Na to:

 if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Tutaj_jest_nazwa_naszej_klasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2


#604944 Modele, Dźwięki , Tekstury z CoD Modern Warfare 2 !

Napisane przez ex0 w 13.01.2014 17:41

modern-warfare-2-wallpaper.jpg


Dziś znalazłem na dysku coś co może komuś się przydać do wykorzystania i w własnym CS`ie Steam / NoSteam lub na Waszych serwerach tej gry !
 


Jest to paczka zawierająca wszystkie bajery z gry Call Of Duty Modern Warfare 2 .
 


Paczka Zawiera:

Modele Graczy,
Modele Broni,
Dźwięki Broni,
Tekstury,
Czcionki,
Kilka map, 
Tło wejściowe, 
Muzyki wejściowe,
Muzyka menu

Modele wszystkich perspektyw.

v_
p_
w_

Dźwięk broni, modele, modele graczy śmiało możemy zastosować na serwerach CS, jednakże reszta to tylko dodatki graficzne z których możemy cieszyć się my sami :)

Pozdrawiam !

 

download.png
 

http://www.speedyshare.com/XK74T/MW2-Pack-By-LosT.-Full-Pack.rar

// Alternatywny download:
darkgl.amxx.pl/files/MW2%20Pack%20By%20LosT.%20%5BFull%20Pack%5D.rar
(Z podziękowaniem dla DarkGL)

  • +
  • -
  • 4


#741705 Propozycja do Generatora Klas

Napisane przez Robiin w 04.08.2017 01:23

Jestem jak najbardziej za, ale pytania: ile to zajmie czasu? Kto to zrobi? Czy jest sens? (myślę, że społeczność 1.6 powoli, ale nieodwracalnie upada i raczej bez niczego wielkiego/szałowego nie wróci co swojej świetności)


  • +
  • -
  • 1


#284304 Jak dodać admina na serwer z Sourcemod?

Napisane przez Hiroshima w 17.08.2011 19:39

Dodawanie Adminów

SourceMod posiada szczegółowy oraz skalowalny system administracji, który na pierwszy rzut oka może być nieco przerażający. Jednakże jakby mu się dokładniej przyjrzeć jest bardzo prosty i logiczny. Wszystko opiera się na "flagach" dostępu, dzięki którym można nadać specyficzne przywileje administratorom.

W tej chwili są trzy sposoby przechowywania adminów.
  • Pierwszy sposób to "płaski" plik (tak jak w AMX i AMXX,
  • Drugi, bardziej kompleksowy, za pomocą pliku ze strukturą drzewa (tak jak w Mani Admin Plugin)
  • Trzeci sposób, baza SQL (patrz SourceBans).

SourceMod wspiera standardowo trzy metody autoryzacji adminów:
  • SteamID (unikatowy dla kont Steam)
  • Adres IP (pół unikatowy, najlepszy dla sieci LAN)
  • Nick (wymaga ustawiania hasła)

Poziomy

Wpierw zobaczmy jak wyglądają flagi dostępu:

Dołączona grafika

Immunitet

W SourceMod, system immunitetów bazowany jest na poziomach immunitetów. Każdy admin może mieć przypisany różny poziom immunitetu. Admin z wyższym poziomem immunitetu nie może byc celem admina o niższym poziomie.

Obrazowo można to przedstawić w następujący sposób.
  • Admin #1 ma poziom immunitetu ustawiony na "3",
  • Admin #2 ma immunitet ustawiony na "10.
  • Admin #2 może wykopać/zbanować/zgładzić bez najmniejszych problemów Admina #1.
  • Natomiast Admin #1 nie może nic zrobić adminowi #2. Liczby jakie są stosowane w poziomach immunitetu muszą być większe lub równe zeru, przy czym zero oznacza zawsze brak immunitetu.

Standardowo admini z tym samym poziomem immunitetu nie mogą sobie na wzajem nic zrobić. Opcja ta może zostać zmieniona za pomocą
sm_immunity_mode
w cfg/sourcemod.cfg.

Hasła

Aby hasła działały administrator serwera musi najpierw ustawić "PassInfoVar" w addons/sourcemod/configs/core.cfg. Na przykład:

"PassInfoVar"			"_sm1337"

Następnie jeśli admin posiada hasło musi je ustawić za pomocą setinfow konsoli. Na przykład, używając przykładu znajdującego się nieco niżej, BAILOPAN będzie musiał wpisać:

setinfo "_sm1337" "Gab3n"

Aby nie trzeba było nic wpisywać w konsoli gry przed połączeniem się do serwera można stworzyć plik "autoexec.cfg" w folderze gry. Plik powinien się znaleźć w katalogu SteamApps\Nazwa Konta\Nazwa Gry\Skrócona nazwa gry\cfg, czyli na przykład:

C:\program files\steam\steamapps\bailopan\counter-strike source\cstrike\cfg

Prości admini (Sposób "płaski")

Najprostszą drogą dodania administratorów prowadzi przez plik configs/admins_simple.ini. Wpis do "płaskiego" pliku jest o tyle prosty że wymaga on podania tylko dwóch parametrów na admina: informacji o autoryzacji oraz flag. Wpis z flagami jest na pewien sposób skalowalny i może wyglądać na jeden z poniższych sposobów:

Opcjonalna wartość poziomu immunitetu, poprzedzona znakiem dwukropka (':');
Ciąg liter z flagami;

lub

Nazwa grupy, poprzedzona symbolem '@'.

Poniżej kila przykładów:

"STEAM_0:1:16"		"bce"			//kop, ban, zgładzenie. bez immunitetu
"!127.0.0.1"		"5:z"			//wszystkie flagi dla tego IP, poziom immunitetu 5.
"BAILOPAN"		"abc"	"Gab3n"		//Nick BAILOPAN, hasło "Gab3n" (patrz rozdział Hasła): dostaje rezerwacje, kopy i bany

Dokładni admini (plik ze strukturą drzewa)

Drugim sposobem jest dodanie adminów za pomocą pliku configs/admins.cfg, który jest bardziej zaawansowanym sposobem przechowywania kont administratorów. Każdy admin posiada tutaj swój blok wewnątrz głównego bloku "Admin". Format taki prezentuje się następująco:

Admins
{
	"Nazwa Admina"
	{
		"auth"		"[steam|nick|ip]"
		"identity"	"[unikalne id]"
		"[opcja1]"	"[wartość1]"
		"[opcja2]"	"[wartość2]"
		/* .... */
	}
}

Dostępne są następujące opcje:
  • auth: Wymagane. musi być jednym z następujących typów steam, name lub ip które mówią SourceMod jak ma interpretować wartość identity.
  • identity: Wymagane. Unikalna wartość pozwalająca nadać uprawnienia admina danej osobie.
  • password: Opcjonalne. Ustawia jakie hasło będzie wymagane aby nadać admina.
  • group: Opcjonalne. Precyzuje do jakiej grupy należny admin. Admin może należeć do kilku grup jednocześnie. Przed nazwą grup nie może być już symbol '@'.
  • flags: Opcjonalna. Domyslne flagi jakie otrzyma admin.
  • immunity: Opcjonalna. Domyslny poziom immunitetu jaki otrzyma admin.

Przykład:
Admins
{
	"BAILOPAN"
	{
		"auth"		"steam"
		"identity"	"STEAM_0:1:2345"
		"flags"		"abcdef"
		"immunity"	"5"
		"group"		"Niesamowici Admini"
	}

	"Niebieski Krab"
	{
		"auth"		"steam"
		"identity"	"STEAM_0:1:666"
		"flags"		"z"
		"immunity"	"99"
	}
}



Źródło: hlds.pl

  • +
  • -
  • 12


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

Załączony plik  1.JPG   79,63 KB  10 Ilość pobrań
Załączony plik  2.JPG   76,47 KB  8 Ilość pobrań
Załączony plik  3.JPG   84,74 KB  9 Ilość pobrań
Załączony plik  4.JPG   58,43 KB  10 Ilość pobrań
Załączony plik  5.JPG   60,61 KB  7 Ilość pobrań


wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6539 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  3871 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#629332 Modele, Dźwięki , Tekstury z CoD Modern Warfare 2 !

Napisane przez DarkGL w 31.03.2014 07:04

Wrzuciłem ponownie

http://darkgl.amxx.p...[Full Pack].zip


  • +
  • -
  • 4


#714368 Jaki jest maksymalny bitrate pliku .wav w cs?

Napisane przez Linux' w 09.11.2015 15:13

Limit wynosi 16 bit (705 kb/s)

 

Co do komendy, takiego czegoś z pewnością nie ma.


  • +
  • -
  • 3


#741650 Problem z dźwiękami

Napisane przez Master Yoga w 02.08.2017 00:29

Sprawdź czy w/w dźwięki mają podobny bitrate.

Cs ma ograniczoną szybkość transmisji bitów.
Powyżej jakiegoś tam progu dźwięki nie są w ogóle odtwarzane.


  • +
  • -
  • 1


#741634 Problem z dźwiękami

Napisane przez Linux' w 01.08.2017 17:23

client_cmd(id, "spk ^"CS/COD/select^"");

na

client_cmd(id, "spk ^"CS/COD/select.wav^"");

nie musisz takze korzystac z ^" ^" poniewaz w sciezce nie znajdzie sie spacja.


  • +
  • -
  • 1


#162031 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

Napisane przez camilost w 20.08.2010 17:03

Użytkownik forum pytał się jak to zrobić, więc mu napisałem i postanowiłem tutaj wrzucić.

Działa następująco: Gdy dostaniesz item, jego wytrzymałość maksymalna wynosi 100, za każdym razem gdy zginiesz zadawane są zniszczenia przedmiotu (-20 wytrzymałości). Gdy osiągną max. przedmiot jest upuszczony.

W .sma QTM COD:MW Mod, postępujemy zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];

Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];


2. W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)

Przed tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;


3. W public Death(), szukamy
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Pod tym dodajemy
	
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


4. W public UsunPrzedmiot(id), szukamy
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;

Nad tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 0


@Opcjonalnie

5. W public OpisPrzedmiotu(id), szukamy
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])

i zamieniamy na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);


@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 15


#162925 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

Napisane przez camilost w 22.08.2010 22:09

W public Odrodzenie(id) szukasz:
if(nowa_klasa_gracza[id]) i w nim:
strip_user_weapons(id);
przed albo za tym dodajesz:
UsunPrzedmiot(id)

Wyglądać powinno tak:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}

Jeśli chcesz sobie dopisz wiadomość ;P że zmieniłeś klasę i upuściłeś przedmiot...


@EDIT say /wytrzymałość

W plugin_init:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "SprawdzWytrzymalosc");

Pod koniec pliku:
public SprawdzWytrzymalosc(id)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	else
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}

  • +
  • -
  • 6


#741598 Problem z Expem za HS

Napisane przez _McHappy w 01.08.2017 09:19

No ładnie :D
Zamiast wartości expa za hs pobierany jest wskaźnik na tę wartość.
Innymi słowy, to co zrobiłeś w plugin_init() to rejestracja cvar'u i jednoczesne przypisanie wskaźnika na ten cvar. Jeśli chcesz odczytać jego wartość, użyj w tym przypadku get_pcvar_num(zmienna ze wskaźnikiem).
  • +
  • -
  • 1


#741505 [ROZWIĄZANE] Folder w plugins

Napisane przez DarkGL w 29.07.2017 02:45

https://github.com/a...odx/CPlugin.cpp

 

Raczej nie


  • +
  • -
  • 1


#741501 [ROZWIĄZANE] Folder w plugins

Napisane przez Robiin w 28.07.2017 23:09

Chcesz odczytywać pluginy z innego folderu, jeżeli dobrze rozumiem?

W amxmodx.inc znalazłem coś takiego;

/* Returns plugin id searched by file/name.  Returns INVALID_PLUGIN_ID on failure. */
native find_plugin_byfile(const filename[], ignoreCase=1);

Może to Ci pomoże ;)


  • +
  • -
  • 1


#705268 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 13:13

http://darkgl.pl/201...arce-zapowiedz/
 
AMXX Editor Online jest moim dawno zaczętym projektem IDE do programowania pod AMXX’a w przeglądarce ( http://editor.amxx.pl/ )
 
Całość zawiera w sobie kompilator , mechanizm zapisywania sma , dzielenia się z nim ze znajomymi lub na różnych komputerach do tego różne generatory ( hudu , menu itp. ).
 
Oprócz tego jeśli w kompilacji wystąpią błędy zostaną one odpowiednio podświetlone w kodzie , oczywiście IDE powinno zawierać w sobie kolorowanie składni.
 
W ustawieniach możemy kontrolować poziom debugowania podczas kompilacji , ilość spacji używanych podczas intendowania kodu itp. itd.
 
Na stronie można używać typowych skrótów klawiszowych
  • CTRL + S – Zapisywanie
  • F9 – Kompilacja
  • TAB – do in
itp. itd.
 
Załączony plik  AMXX Editor Online.png   228,41 KB  22 Ilość pobrań

Załączony plik  AMXX Editor Online2.png   249,15 KB  20 Ilość pobrań

 
Dlaczego publikuje projekt ? Cóż chce złapać motywację do dokończenia go i jakieś uwagi oraz pomysły od was.
 
Cały projekt dostępny pod adresem http://editor.amxx.pl/
  • +
  • -
  • 13