Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Split
Rejestracja: 05.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2025 00:16





Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 490
- Odwiedzin: 11 497
- Tytuł: Programista
- Wiek: 24 lat
- Urodziny: Lipiec 12, 2000
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Opole
-
Zainteresowania
Programowanie, Piłka Nożna, Tworzenie stron www, Pawno, Pisanie skryptów, Lua.
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#741786 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce
Napisane przez DarkGL
w 07.08.2017 00:09
#138254 PODBOT
Napisane przez Harsay
w 24.05.2010 21:53
PODBOT
Opis:
Są to boty które możesz dodać do swojego serwera (offline jaki i online).
Paczka zawiera:
Configs Waypoints pbmm_v3 Docs Bots Chats dll, i386.so, amd64.so.
Kompatybilne z grami:
Counter-Strike 1.5 Counter-Strike 1.6 Counter-Strike: Condition Zero
Wymagania:
metamod
Instalacja:
1. Plik "podbot"wrzucamy do folderu "addons"
2. Wchodzimy do folderu "metamod" i w pliku "plugins.ini" wpisujemy:
Dla Windows
win32 addons/podbot/podbot_mm.dllDla Linux procesory amd:
linux addons/podbot/podbot_mm_amd64.soDla Linux procesory intel:
linux addons/podbot/ podbot_mm_i386.so
Komendy:
pb menu -- wpisujemy w konsoli i otrzymujemy menu zarządzania botami
Download:

Bots United - Filebase » POD-Bot mm » Latest Official Releases » Fullpack V3B20a
#336202 Blokada natychmiastowego zabicia z noża LMP
Napisane przez Maciek332
w 18.12.2011 18:41

Dziś chciałbym pomóc niejednej osobie, która stworzyła na swoim Codzie nową klasę z natychmiastowym zabiciem z noża.
Mianowicie chodzi o to, że nowa klasa może zabijać natychmiast zarówno LPM, jak i PPM. Jest to po prostu nasz bardzo częsty błąd przy dodaniu klasy

1.Znajdź
if(weapon == CSW_KNIFE)przy swojej klasie
2. Zamień
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Cichociemny )
damage = float(health);
}
Na to:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Tutaj_jest_nazwa_naszej_klasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
#604944 Modele, Dźwięki , Tekstury z CoD Modern Warfare 2 !
Napisane przez ex0
w 13.01.2014 17:41
Dziś znalazłem na dysku coś co może komuś się przydać do wykorzystania i w własnym CS`ie Steam / NoSteam lub na Waszych serwerach tej gry !
Jest to paczka zawierająca wszystkie bajery z gry Call Of Duty Modern Warfare 2 .
Paczka Zawiera:
Modele Graczy, Modele Broni, Dźwięki Broni, Tekstury, Czcionki, Kilka map, Tło wejściowe, Muzyki wejściowe, Muzyka menu
Modele wszystkich perspektyw.
v_ p_ w_
Dźwięk broni, modele, modele graczy śmiało możemy zastosować na serwerach CS, jednakże reszta to tylko dodatki graficzne z których możemy cieszyć się my sami
Pozdrawiam !
http://www.speedyshare.com/XK74T/MW2-Pack-By-LosT.-Full-Pack.rar // Alternatywny download: darkgl.amxx.pl/files/MW2%20Pack%20By%20LosT.%20%5BFull%20Pack%5D.rar (Z podziękowaniem dla DarkGL)
#741705 Propozycja do Generatora Klas
Napisane przez Robiin
w 04.08.2017 01:23
#284304 Jak dodać admina na serwer z Sourcemod?
Napisane przez Hiroshima
w 17.08.2011 19:39
SourceMod posiada szczegółowy oraz skalowalny system administracji, który na pierwszy rzut oka może być nieco przerażający. Jednakże jakby mu się dokładniej przyjrzeć jest bardzo prosty i logiczny. Wszystko opiera się na "flagach" dostępu, dzięki którym można nadać specyficzne przywileje administratorom.
W tej chwili są trzy sposoby przechowywania adminów.
- Pierwszy sposób to "płaski" plik (tak jak w AMX i AMXX,
- Drugi, bardziej kompleksowy, za pomocą pliku ze strukturą drzewa (tak jak w Mani Admin Plugin)
- Trzeci sposób, baza SQL (patrz SourceBans).
SourceMod wspiera standardowo trzy metody autoryzacji adminów:
- SteamID (unikatowy dla kont Steam)
- Adres IP (pół unikatowy, najlepszy dla sieci LAN)
- Nick (wymaga ustawiania hasła)
Poziomy
Wpierw zobaczmy jak wyglądają flagi dostępu:

Immunitet
W SourceMod, system immunitetów bazowany jest na poziomach immunitetów. Każdy admin może mieć przypisany różny poziom immunitetu. Admin z wyższym poziomem immunitetu nie może byc celem admina o niższym poziomie.
Obrazowo można to przedstawić w następujący sposób.
- Admin #1 ma poziom immunitetu ustawiony na "3",
- Admin #2 ma immunitet ustawiony na "10.
- Admin #2 może wykopać/zbanować/zgładzić bez najmniejszych problemów Admina #1.
- Natomiast Admin #1 nie może nic zrobić adminowi #2. Liczby jakie są stosowane w poziomach immunitetu muszą być większe lub równe zeru, przy czym zero oznacza zawsze brak immunitetu.
Standardowo admini z tym samym poziomem immunitetu nie mogą sobie na wzajem nic zrobić. Opcja ta może zostać zmieniona za pomocą
sm_immunity_modew cfg/sourcemod.cfg.
Hasła
Aby hasła działały administrator serwera musi najpierw ustawić "PassInfoVar" w addons/sourcemod/configs/core.cfg. Na przykład:
"PassInfoVar" "_sm1337"
Następnie jeśli admin posiada hasło musi je ustawić za pomocą setinfow konsoli. Na przykład, używając przykładu znajdującego się nieco niżej, BAILOPAN będzie musiał wpisać:
setinfo "_sm1337" "Gab3n"
Aby nie trzeba było nic wpisywać w konsoli gry przed połączeniem się do serwera można stworzyć plik "autoexec.cfg" w folderze gry. Plik powinien się znaleźć w katalogu SteamApps\Nazwa Konta\Nazwa Gry\Skrócona nazwa gry\cfg, czyli na przykład:
C:\program files\steam\steamapps\bailopan\counter-strike source\cstrike\cfg
Prości admini (Sposób "płaski")
Najprostszą drogą dodania administratorów prowadzi przez plik configs/admins_simple.ini. Wpis do "płaskiego" pliku jest o tyle prosty że wymaga on podania tylko dwóch parametrów na admina: informacji o autoryzacji oraz flag. Wpis z flagami jest na pewien sposób skalowalny i może wyglądać na jeden z poniższych sposobów:
Opcjonalna wartość poziomu immunitetu, poprzedzona znakiem dwukropka (':');
Ciąg liter z flagami;
lub
Nazwa grupy, poprzedzona symbolem '@'.
Poniżej kila przykładów:
"STEAM_0:1:16" "bce" //kop, ban, zgładzenie. bez immunitetu "!127.0.0.1" "5:z" //wszystkie flagi dla tego IP, poziom immunitetu 5. "BAILOPAN" "abc" "Gab3n" //Nick BAILOPAN, hasło "Gab3n" (patrz rozdział Hasła): dostaje rezerwacje, kopy i bany
Dokładni admini (plik ze strukturą drzewa)
Drugim sposobem jest dodanie adminów za pomocą pliku configs/admins.cfg, który jest bardziej zaawansowanym sposobem przechowywania kont administratorów. Każdy admin posiada tutaj swój blok wewnątrz głównego bloku "Admin". Format taki prezentuje się następująco:
Admins { "Nazwa Admina" { "auth" "[steam|nick|ip]" "identity" "[unikalne id]" "[opcja1]" "[wartość1]" "[opcja2]" "[wartość2]" /* .... */ } }
Dostępne są następujące opcje:
- auth: Wymagane. musi być jednym z następujących typów steam, name lub ip które mówią SourceMod jak ma interpretować wartość identity.
- identity: Wymagane. Unikalna wartość pozwalająca nadać uprawnienia admina danej osobie.
- password: Opcjonalne. Ustawia jakie hasło będzie wymagane aby nadać admina.
- group: Opcjonalne. Precyzuje do jakiej grupy należny admin. Admin może należeć do kilku grup jednocześnie. Przed nazwą grup nie może być już symbol '@'.
- flags: Opcjonalna. Domyslne flagi jakie otrzyma admin.
- immunity: Opcjonalna. Domyslny poziom immunitetu jaki otrzyma admin.
Przykład:
Admins { "BAILOPAN" { "auth" "steam" "identity" "STEAM_0:1:2345" "flags" "abcdef" "immunity" "5" "group" "Niesamowici Admini" } "Niebieski Krab" { "auth" "steam" "identity" "STEAM_0:1:666" "flags" "z" "immunity" "99" } }
Źródło: hlds.pl
#501835 RoundSound
Napisane przez speedkill
w 15.01.2013 20:10

Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?
Plugin ten posiada:
- Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
- Playlista dla każdego teamu z osobna
- Możliwość przesłuchania każdego z utworu
- Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
- Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
- Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
- Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
- Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
- Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
- Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
- Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
- Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
- Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
- Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
- Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
- Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
- Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
- Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego








amxmodx

Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */

Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
say /rs say /roundsound say_team /rs say_team /roundsoundPokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
say /last say_team /last

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

Standardowa.

Autor: Michał "speedkill" Mulik

Czysta wersja:



#629332 Modele, Dźwięki , Tekstury z CoD Modern Warfare 2 !
Napisane przez DarkGL
w 31.03.2014 07:04
#714368 Jaki jest maksymalny bitrate pliku .wav w cs?
Napisane przez Linux'
w 09.11.2015 15:13
#741650 Problem z dźwiękami
Napisane przez Master Yoga
w 02.08.2017 00:29
#741634 Problem z dźwiękami
Napisane przez Linux'
w 01.08.2017 17:23
#162031 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu
Napisane przez camilost
w 20.08.2010 17:03
Działa następująco: Gdy dostaniesz item, jego wytrzymałość maksymalna wynosi 100, za każdym razem gdy zginiesz zadawane są zniszczenia przedmiotu (-20 wytrzymałości). Gdy osiągną max. przedmiot jest upuszczony.
W .sma QTM COD:MW Mod, postępujemy zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];
Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];
2. W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)
Przed tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
3. W public Death(), szukamy
new zdrowie = get_user_health(attacker);
Pod tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
4. W public UsunPrzedmiot(id), szukamy
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
Nad tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 0
@Opcjonalnie
5. W public OpisPrzedmiotu(id), szukamy
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])
i zamieniamy na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
@Zakaz kopiowania ^.^
#162925 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu
Napisane przez camilost
w 22.08.2010 22:09
if(nowa_klasa_gracza[id]) i w nim:
strip_user_weapons(id);przed albo za tym dodajesz:
UsunPrzedmiot(id)
Wyglądać powinno tak:
if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UsunPrzedmiot(id) strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); }
Jeśli chcesz sobie dopisz wiadomość

@EDIT say /wytrzymałość
W plugin_init:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "SprawdzWytrzymalosc");
Pod koniec pliku:
public SprawdzWytrzymalosc(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]); else ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); }
#741598 Problem z Expem za HS
Napisane przez _McHappy
w 01.08.2017 09:19
#741505 [ROZWIĄZANE] Folder w plugins
Napisane przez DarkGL
w 29.07.2017 02:45
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Split
- Regulamin