Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Split - zdjęcie

Split

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2024 02:10
-----

#659767 Dodanie mini działu języku lua

Napisane przez DarkGL w 24.08.2014 10:59

A ja jestem osobiście za


  • +
  • -
  • 3


#659699 /menu

Napisane przez Cold_Fire w 23.08.2014 22:23

Siemka. Postanowiłem, że dodam /menu. Nie jest to mojej roboty lecz w znacznym stopniu przerobione. Działa z pluginami: resetscore, roundsound, ruletka, amx_ip/lub /ip, a także /vip.

Jakby ktoś chciał plugin mogę przerobić :D

 

 

68526822869769008200.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#659703 Dodanie mini działu języku lua

Napisane przez Wielkie Jol w 23.08.2014 22:51

Czemu lua nie może być zaliczone do ogólnego działu programowanie?
  • +
  • -
  • 1


#657376 Bug - zarejestruj przez google

Napisane przez CzarnaDupa w 16.08.2014 16:18

Po wejściu w profil i próbie powiązania konta na forum z kontem w google wywala błąd więc liczm na naprawe ;)

Załączone miniatury

  • Zrzut ekranu z 2014-08-16 17:16:31.png

  • +
  • -
  • 3


#656902 [ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Zależna od Inteligencji ?

Napisane przez kakus002 w 14.08.2014 13:10

Do init:

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

a na koniec:

public eventCurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iWeapon = get_user_weapon(id);
    new iEnt;
    
    
    static Float:fSpeedMultiplier;
    if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
        fSpeedMultiplier = 0.01
    else
        
    fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
    
    if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
    {
        iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
        set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)

(Chyba) xD

 

A i jeszcze include:

#include <fakemeta_util>



#655154 Rs'y Sierpien by KaMa.

Napisane przez KaMa. w 06.08.2014 14:29

57845373564343991841.png

 

    

  Ilość kawałków:  12

Typ dźwięków: mp3

Długość utworów: 12-17 sekund                

 

 

Lista piosenek:

1. Dj Antoine - House Party
2. Avicii - Wake Me Up
3. Martin Garrix - Animals
4. Elen Levon - Wild Child
5. Antoine Clamaran - Reach For The Stars
6. Elena Feat. Glance - Mamma mia (He's Italiano)
7. Ola - Jackie Kennedy
8. The Chainsmokers - #Selfie
9. RIO Feat. NICCO - Party Shaker
10. Will.i.am - this is love ft. eva simons
11. Afrojack - The Spark ft Spree Wilson 
12. Dada Life - Born To Rage (Original mix)

Download:

 

http://speedy.sh/bC4...ien-od-KaMa.rar

 

http://www56.zippysh...24428/file.html


  • +
  • -
  • 4


#655546 Frostnade

Napisane przez GoldenKill w 08.08.2014 14:13

opis

 

Witam

 

Przedstawiam wam perk "Frostnade - granat zamrażający". Posiadając ten perk dostajemy 2 granaty zamrażające, dzięki którym możemy zamrozić przeciwnika, poprzez rzucenie w niego granatem dymnym zamrażamy ofiarę na 5 sekund.

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#653736 Connect Sound 1.0

Napisane przez Wielkie Jol w 30.07.2014 17:24

1. Uzyl bym loopa zamiast play, ludzie wstawiaja krótkie piosenki, które się zapetlaja

2. Po połączeniu się z serwerem wystopowal bym muzyke, bo bedzie leciala caly czas
  • +
  • -
  • 2


#635838 Report Player

Napisane przez Sloenthran w 01.05.2014 12:27

opis
 
Plugin po wpisaniu /zglos wyswietla menu z wyborem gracza a po jego wybraniu menu z powodami. Po wybraniu wysyła informację do bazy danych ShoutBox-a (integracja z IPB) i pojawia nam się informacja jak na screenie poniżej

4.jpg

konfiguracja

Prawidłowe wypełnienie cvar'ów
 
cvary
report_host // Host MySQL
report_user // Użytkownik MySQL
report_pass // Hasło MySQL
report_base // Baza MySQL

report_number_user
report_number_shout //1 - IPB | 2 - PHPBB3

report_check_admin // 1 - włącza sprawdzanie admina | 0 - wyłącza sprawdzanie admina
screenshot
Spoiler
 
Spoiler
 
Spoiler
 

inne informacje
 
Zachęcam do składania propozycji. Może jakieś nowe zintegrowane forum lub coś całkowicie odmiennego? Liczę na waszą kreatywność i konstruktywną krytykę :)

Aktualizacje


Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#654514 [ROZWIĄZANE] Jak usunąć grę ze steam

Napisane przez ex0 w 03.08.2014 20:38

Witam, zakupiłem grę Call of duty Ghost, i trochę mnie irytuje to że już przeszedłem całą grę i chciałbym ją sprzedać, ale nie wiem jak usunąć ją ze steam, aby można było wpisać od nowa klucz na innym koncie.

Jest taka możliwosc?

Zgłosić kradzież konta, dostaniesz nowy kod do tej gry, ale zablokują temtego steama, lub odzyskają steama a Tobie nic nie oddadzą.
Kolega jeden dostał ponownie klucz do MW2, a drugi konto z CS'em odzyskał.

Więc nie wiem jaka jest polityka :)


  • +
  • -
  • 1


#654359 AMXBans nie banuje, ani nie kicka.

Napisane przez Damian. w 02.08.2014 21:56

Wyłącz plugin - dodaj średnik przed

admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)

  • +
  • -
  • 1


#653780 [ROZWIĄZANE] Call of Duty: Ghosts vs Call of Duty: Advanced Warfare

Napisane przez Rivit w 30.07.2014 20:11

Nie grałem ale ja bym wziął ghosta.

W CoD 2 do super akcji wystarczylo pare granatow i jakas strzelba.
W nowych częściach gracz zalewny jest efektami itd.
  • +
  • -
  • 1


#244398 Zabezpieczanie phpBB by Przemo

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 02.05.2011 04:12

Witajcie, zapewne wielu z was zastanawia się jak można zabezpieczyć forum. W tym poradniku postaram się wam to przybliżyć.

1. Pamiętaj o aktualizowaniu skryptu. Co jakiś czas na forum Przema, można znaleźć drobne łatki bezpieczeństwa.

2. config.php - Przesuń config.php do roota (katalog wyżej niż public_html). Umiejscowienie tam pliku config uniemożliwia odczytanie go. Jeżeli ustawienia serwera WWW będzie odpowiednie, to nasz plik w zasadzie nie jest zdolny do wykradnięcia. (jeżeli to zrobisz wykonaj poniższą instrukcję
Otwórz plik common.php
Znajdź:
include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx);

Zamień na:
include($phpbb_root_path . '../config.'.$phpEx);

3. Niepotrzebne pliki
Usunięcie poniższych plików uniemożliwi wgranie shell'a oraz zwiększy bezpieczeństwo twojego forum
admin/admin_file.php
admin/admin_attach_cp.php
admin/admin_attachments.php
admin/admin_extensions.php
/docs
/dbloader
dload.php
/docs
install.php


4. Odpowiednie chmody
Ważne jest to, aby ważnym katalogom/plikom nadać odpowiednie chmody
/files/ - polecam 000
/files/tmp/ - polecam 000
/files/thumbs/ - polecam 000
/pafiledb/uploads/ - polecam 000

5. Zabezpieczanie katalogu 'admin' / Panel Administracyjny
Warto również, aby poprzez cPanel / directAdmin ustawić dodatkowe hasło na panel administracyjny. (Nazwa użytkownika i hasło powinno być inne niż do logowania na forum. [Przykład: Zaloguj ]

6. Blokada wgrywania plików
Stwórz plik .htaccess (lub dodaj do istniejącego)
<Files "*.php"> 
Deny from all 
</Files>
I wgraj plik (bądź dodaj powyższy kod do istniejącego już) do:
files/
album_mod/upload/
patfiledb/uploads/
images/avatars/upload/
images/signatures/


7. Hasła
- Pamiętaj aby hasła, nie były proste do odgadnięcia (np. 123qwe - Co to za hasło? JEST TO NAJPROSTSZE DO ODGADNIĘCIA HASŁO!!)
- Nie ustawiaj takich samych haseł do wszystkich swoich kont. Do FTP ustaw inne hasło niż do cPanelu/DirectAdmin
- Pamiętaj o zasadzie tworzenia bezpiecznych haseł.
• stosuj DUŻE jak i małe litery
• używaj cyfr
• używaj znaków specjalnych !@#$%^&*()_+{}":?><=-[]

Pamiętaj! Im dłuższe i im bardziej twoje hasło jest skomplikowane, tym trudniejsze jest do odgadnięcia przez potencjalnego hakera

A jak zastosować powyższe rady przy tworzeniu hasła? Przykłady podam poniżej.
Mamy np hasło ferdynand
Znaki specjalne oraz tzw. 'fala' : F3r^dyn^4Nd

Warto również robić co jakiś czas backup całkowity naszego konta hostingowego (opcja ta jest w każdym cPanelu oraz DirectAdmin)

Po zastosowaniu powyższych rad, utrudnimy bądź nawet uniemożliwimy włamanie się na nasze forum.

To by było na tyle.
Mój poradnik został napisany przezemnie korzystałem z wyszukiwarki google oraz z materiałów dostępnych na przemo.org

Zabrania się kopiowania poradnika na inne strony/fora bez mojej zgody

UWAGA!!!

Polecam skorzystanie z AntyShella
  • +
  • -
  • 15


#654052 Proszę o usunięcie mojego konta!

Napisane przez szelbi w 01.08.2014 09:52

Nikt nie będzie tęsknił.


  • +
  • -
  • 3


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39458 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323