Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Split
Rejestracja: 05.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2024 02:10
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 490
- Odwiedzin: 10 569
- Tytuł: Programista
- Wiek: 23 lat
- Urodziny: Lipiec 12, 2000
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Opole
-
Zainteresowania
Programowanie, Piłka Nożna, Tworzenie stron www, Pawno, Pisanie skryptów, Lua.
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#700675 Szybkie menu na COD MOD'a
Napisane przez MAGNET w 15.05.2015 22:37
#699009 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki
Napisane przez givera12 w 29.04.2015 13:49
Z Frakcjami by Cypis ma to wyglądać tak:
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { strona[id]=0; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } strona[id]= floatround(float(item-1)/7, floatround_floor); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }
#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki
Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49
Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia, graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.
Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.
Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.
Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.
Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.
Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.
Szukamy tej linijki:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
i pod nią dopisujemy:
new strona[33];
Dla /klasy .
Szukamy tego kodu:
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320];
i zamieniamy go z tym kodem: (dodane 2 linijki i jedna zmieniona).
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu, strona[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { strona[id]=0; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } strona[id]= floatround(float(item-1)/7, floatround_floor); new bronie[320];
Dla /perki .
Szukamy tego kodu:
public OpisPerkow(id) { new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
i zamieniamy go z tym kodem: (dodane 2 linijki i jedna zmieniona).
public OpisPerkow(id) { new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu, strona[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { strona[id]=0; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } strona[id]= floatround(float(item-1)/7, floatround_floor); OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.
Mam nadzieję, że się komuś przyda.
Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.
#157485 Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci
Napisane przez camilost w 05.08.2010 02:57
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.
1. Szukamy
public Death()
W nim
new zdrowie = get_user_health(attacker);
Po tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] && (get_user_team(id) != get_user_team(attacker)))
UpuscilPrzedmiot(id);
2. Szukamy
public WyrzucPrzedmiot(id)
Nad tym dodajemy
public UpuscilPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Zginales i upusciles^x04 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Mam nadzieję, że pomogłem .
PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
@Zakaz kopiowania ^.^
#666827 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]
Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 19:48
Sklep Cod Mod by Play po aktualizacji
Siema, chciałbym się z wami podzielić moim sklepem który miałem przez pewien okres u siebie na serwerze i bardzo dobrze się sprawował i gracze byli zadowoleni. Od dawna chciałem go udostępnić ale jakoś nie było czasu albo mi się nie chciało.
Ważne informacje:
Rakiety i inne umiejętności używamy klawiszem E
Nazwę waluty możemy zmienić szukając w *sma
new const say_dolar[]="dolarow";
Jeżeli chcemy zmienić walute to w *sma szukamy:
#define set_waluta cs_set_user_money #define get_waluta cs_get_user_money(id)
i zmieniamy, przykładowo na
#define set_waluta cod_set_user_coins #define get_waluta cod_get_user_coins(id)
dodatkowo pod spodem musimy dodać:
native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id);
Gdy zmienimy walutę w przedstawionym wyżej mini poradniku wymagany będzie poniższy plugin.
https://amxx.pl/topi...3-system-monet/
Stara Wersja
Po aktualizacji
/Sklep /Shop
02.08.2015
- Załadowana aktualizacja pluginu,
- zostały skasowane zbędne rzeczy,
- wyeliminowane bugi jakie w poprzedniej wersji były,
- wiele więcej....
cod_shop.sma 30,17 KB 318 Ilość pobrań
cod_shop.amxx
sklep.cfg 2,27 KB 189 Ilość pobrań
Sklep 2.5.rar 172,03 KB 656 Ilość pobrań
#666816 Wymiana Perkami i Blokada
Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 18:08
Chciałbym wam przedstawić plugin "Wymiana Perkami + blokada", czyli możliwość wymiany perkiem i możliwośc zablokowania, bo jak wiemy niektórzy nie lubią jak ktoś im nadmiernie spamuje wymianą perkami.
oryginalny Plugin:
http://amxx.pl/topic/48441-wymiana-perkami/
Komendy:
/wymien /zamien
Załączone pliki
-
wymiana_perkami_blokada.sma 4,58 KB 365 Ilość pobrań
wymiana_perkami_blokada.amxx -
wymiana_bez_wytrzymalosci_blokada.sma 4,6 KB 357 Ilość pobrań
wymiana_bez_wytrzymalosci_blokada.amxx
#658768 Minecraft Mod [ Wersja Developerska ]
Napisane przez DarkGL w 19.08.2014 10:03
Minecraft Mod
Minecraft Mod jest próba przeniesienia elementów z Minecrafta do cs'a. Wersja do pobrania tutaj jest wersja developerka nie nadająca się do wrzucenia na publiczny serwer.
Zdecydowałem się wydać ją aby nie leżała cały czas na dysku i nie zbierała kurzu. Może komuś się ona przyda.
Nie będę publikował listy funkcji które są w modzie zostawię odkrywanie wam wszystkiego tak jak robi to Mojang
W paczce znajdziecie mapy , modele oraz pluginy potrzebne do uruchomienia moda.
Plany co do rozwoju moda mam , ale wszelkie sugestie , pomoc z modelami itp. mile widziane .
http://darkgl.amxx.p...a-developerska/
Konfiguracja:
Plik minecraft.cfg
//czas w jakim trzeba wcisnąć dwa razy klawisz ( maksymalnie ) sprintMinecraft_delay 0.5 //szybkość w czasie trwania sprintu sprintMinecraft_speed 310.0 //szansa że sprint się włączy przy 1 jest to 50 % przy 2 - 33 % a przy 3 - 25 % i tak dalej sprintMinecraft_change 1 //czas w jakim zmienia się fov widać to na filmie sprintMinecraft_fovtime 0.2 //czas dnia minecraftMod_time 120.0 //zasieg gracza minecraftMod_range 300.0 //szybkosc stawiania klockow ( im mniej tym szybciej ) minecraftMod_speed_put 0.3
Download:
Github: https://github.com/D...3/Minecraft-Mod
Załącznik:
minecraft Mod.zip 2,6 MB 358 Ilość pobrań
#660080 Sprawdzanie czy da się plik skompilować
Napisane przez Wielkie Jol w 25.08.2014 13:29
Było mnóstwo fajnych propozycji np. Podana przez GoQa, by przy zakładaniu tematu pokazywały się tematy o podobnej tematyce, tagach. Nawet się parę osób opowiedziało za i nic.
#660058 Sprawdzanie czy da się plik skompilować
Napisane przez DarkGL w 25.08.2014 12:00
#659868 blokada c4 w warmuppro
Napisane przez ex0 w 24.08.2014 16:59
Podałem ci rozwiązanie, tak trudno przeczytać cvary w warmuppro jakie mają być i zmienić sobie według uznania?
Nie rozumiesz co ci podał kolega? nie raz działa 0 a nie raz "" zostawić bez 0...
Pozdrawiam
"moglby mi ktos usunac z plugin warmuppro, c4"
Chyba czytałem cvary w pluginie i próbowałem również edytować plugin, lecz wyskakiwal jakiś błąd cały czas..
Póki co to widzę, że to wy nie do końca przeczytaliście mój temat.
Kolego a co właśnie próbujemy z panem E-Skillem zrobić?
Usunąć Ci C4 poprzez Cvar który autor udostępnił.
Po to są robione Cvary, żeby nie grzebać w pluginach.
Ponadto sprawdź pierwsze moją wersję z X'ową flagą albo bez literki wewnątrz "" a później jeśli nie pomoże, w co nie uwierzę pomyślimy czy nadal chcesz usuwać C4 z pluginu.
Nie rzucaj fochów, tylko informuj co się dzieje jak wykonasz podany przez nas wyżej przykład, bo nikt Ci krzywdy zrobić nie chce tylko pomóc....
#659873 blokada c4 w warmuppro
Napisane przez ex0 w 24.08.2014 17:22
#648866 Pukawka czy Zabijaka?
Napisane przez Zabijaka Gryps w 09.07.2014 23:30
#451559 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2
Napisane przez glut w 25.08.2012 21:26
#659831 Sprawdzanie czy da się plik skompilować
Napisane przez Rodzyn w 24.08.2014 13:35
#659747 System żyć [ Deathrun ]
Napisane przez speedkill w 24.08.2014 09:29
Jest to rozbudowany system żyć na Deathrun'a.
Plugin ten posiada:
- Życia się zapisują, dzięki czemu nie stracimy ich po zmianie mapy
- Menu w którym można sprzedać, kupić życia
- Można ustawić automatyczne odradzanie po śmierci
- Można ustawić maksymalną ilość osób w kolejce aby nas odrodziło
- Można ustawić, aby menu pokazywało nam się automatycznie po śmierci
- Można podarować komuś życia
- Możliwość ustawienia ceny za sprzedaż i kupno życia
- Możliwość ustawiania ile razy można się odrodzić w ciągu rundy
- Administrator z flagą ADMIN_CFG może dawać każdemu życia, bez straty własnych
new const g_LangCmd[][] = { // Otwiera menu systemu żyć "say /respawn", "say_team /respawn" }; new const g_LivesCmd[][] = { // Pokazuje aktualną ilość żyć "say /lives", "say_team /lives" }; new const g_GiveCmd[][] = { // Otwiera menu w którym można podarować komuś życia "say /daj", "say_team /daj" };
Deathrun_lives_prefix "DeathRun" // Prefix Deathrun_lives_players "3" // Ilość żywych graczy aby można było się odrodzić Deathrun_lives_livecost "12000" // Kupienie jednego życia Deathrun_lives_salelive "4000" // Sprzedaż jednego życia Deathrun_lives_maxrespawn "2" // Ilość maksymalnych odrodzeń w ciągu rundy /* SQL */ Deathrun_lives_hostname "" // Nazwa hosta Deathrun_lives_username "" // Nazwa użytkownika bazy danych Deathrun_lives_password "" // Hasło do bazy danych Deathrun_lives_database "" // Baza danych
Plugin posiada dwa natywy, chyba nie muszę tłumaczyć do czego służą:
set_user_life(id, g_Value) // Index gracza, ilość żyć get_user_life(id) // Index gracza
Aby plugin działał poprawnie potrzebujemy przerobioną wersję kolejki na deathrun'a oraz przerobiony silnik deathrun'a. W załączniku będą znajdować się przerobione pluginy.
Standradowa.
Jeżeli posiada flagę ADMIN_CFG:
say /daj || say_team /daj i wybiera opcję numer 2.
DeathRunLifeSystem.sma 20,94 KB 229 Ilość pobrań
DeathRunLifeSystem.amxx
DeathrunManager.sma 20,53 KB 219 Ilość pobrań
DeathrunManager.amxx
Kolejka.sma 4,08 KB 211 Ilość pobrań
Kolejka.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Split
- Regulamin