Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Split - zdjęcie

Split

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2024 02:10
-----

#700675 Szybkie menu na COD MOD'a

Napisane przez MAGNET w 15.05.2015 22:37

http://amxx.pl/topic...ji-sierpniowej/
  • +
  • -
  • 1


#699009 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez givera12 w 29.04.2015 13:49

Z Frakcjami by Cypis ma to wyglądać tak:

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        strona[id]=0;
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    strona[id]= floatround(float(item-1)/7, floatround_floor);
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
    if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);

    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.


  • +
  • -
  • 12


#157485 Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci

Napisane przez camilost w 05.08.2010 02:57

Potrzebowałem plików do codmoda(dźwięków) i zajrzałem do głównego tematu, patrze FAQ i temat jak zrobić "Wyrzucenie przedmiotu po śmierci".
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.

1. Szukamy
public Death()

W nim
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Po tym dodajemy
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] && (get_user_team(id) != get_user_team(attacker)))
UpuscilPrzedmiot(id);


2. Szukamy
public WyrzucPrzedmiot(id)

Nad tym dodajemy
public UpuscilPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Zginales i upusciles^x04 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Mam nadzieję, że pomogłem ^^.

PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 3


#666827 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 19:48

Sklep Cod Mod by Play po aktualizacji

 

opis.png

 

Siema, chciałbym się z wami podzielić moim sklepem który miałem przez pewien okres u siebie na serwerze i bardzo dobrze się sprawował i gracze byli zadowoleni. Od dawna chciałem go udostępnić ale jakoś nie było czasu albo mi się nie chciało.

 

Ważne informacje:

Rakiety i inne umiejętności używamy klawiszem E

Nazwę waluty możemy zmienić szukając w *sma

new const say_dolar[]="dolarow";

Jeżeli chcemy zmienić walute to w *sma szukamy:

#define set_waluta  cs_set_user_money
#define get_waluta  cs_get_user_money(id)

i zmieniamy, przykładowo na

#define set_waluta  cod_set_user_coins
#define get_waluta  cod_get_user_coins(id)

dodatkowo pod spodem musimy dodać:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Gdy zmienimy walutę w przedstawionym wyżej mini poradniku wymagany będzie poniższy plugin.

https://amxx.pl/topi...3-system-monet/

 

ss.png

 

Stara Wersja

Spoiler

 

Po aktualizacji

amxx_1470128149__20160802104323_1.pngamxx_1470128176__20160802104323_2.pngamxx_1470128220__20160802104323_3.pngamxx_1470128250__20160802104323_4.pngamxx_1470128280__20160802104323_5.png

 

 

 

komendy.png

/Sklep
/Shop

inneinformacje.png

 

02.08.2015

  • Załadowana aktualizacja pluginu, 
  • zostały skasowane zbędne rzeczy,
  • wyeliminowane bugi jakie w poprzedniej wersji były,
  • wiele więcej....

 

download.png

Załączony plik  cod_shop.sma   30,17 KB  318 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx

Załączony plik  sklep.cfg   2,27 KB  189 Ilość pobrań

 

Załączony plik  Sklep 2.5.rar   172,03 KB  656 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#666816 Wymiana Perkami i Blokada

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 18:08

Chciałbym wam przedstawić plugin "Wymiana Perkami + blokada", czyli możliwość wymiany perkiem i możliwośc zablokowania, bo jak wiemy niektórzy nie lubią jak ktoś im nadmiernie spamuje wymianą perkami.

 

oryginalny Plugin:

http://amxx.pl/topic/48441-wymiana-perkami/

Komendy:

/wymien
/zamien

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#658768 Minecraft Mod [ Wersja Developerska ]

Napisane przez DarkGL w 19.08.2014 10:03

Minecraft Mod
 


Minecraft Mod jest próba przeniesienia elementów z Minecrafta do cs'a. Wersja do pobrania tutaj jest wersja developerka nie nadająca się do wrzucenia na publiczny serwer.
Zdecydowałem się wydać ją aby nie leżała cały czas na dysku i nie zbierała kurzu. Może komuś się ona przyda.

Nie będę publikował listy funkcji które są w modzie zostawię odkrywanie wam wszystkiego tak jak robi to Mojang :P

W paczce znajdziecie mapy , modele oraz pluginy potrzebne do uruchomienia moda.

Plany co do rozwoju moda mam , ale wszelkie sugestie , pomoc z modelami itp. mile widziane ;).

http://darkgl.amxx.p...a-developerska/

Konfiguracja:
Plik minecraft.cfg

//czas w jakim trzeba wcisnąć dwa razy klawisz ( maksymalnie )
sprintMinecraft_delay 0.5
//szybkość w czasie trwania sprintu
sprintMinecraft_speed 310.0
//szansa że sprint się włączy przy 1 jest to 50 % przy 2 - 33 % a przy 3 - 25 % i tak dalej
sprintMinecraft_change 1
//czas w jakim zmienia się fov widać to na filmie
sprintMinecraft_fovtime 0.2

//czas dnia
minecraftMod_time 120.0

//zasieg gracza
minecraftMod_range 300.0

//szybkosc stawiania klockow ( im mniej tym szybciej )
minecraftMod_speed_put 0.3

Download:

Github: https://github.com/D...3/Minecraft-Mod
Załącznik: Załączony plik  minecraft Mod.zip   2,6 MB  358 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 27


#660080 Sprawdzanie czy da się plik skompilować

Napisane przez Wielkie Jol w 25.08.2014 13:29

Super pomysl, lecz też mam propozycje. Może najpierw się rozpatrzy pozostałe propozycje, zanim się wprowadzi nowe? Skończy się znowu na pisaniu tematu, będzie on otwarty przez kolejne 1 lub 2 miesiące zupełnie niepotrzebnie.

Było mnóstwo fajnych propozycji np. Podana przez GoQa, by przy zakładaniu tematu pokazywały się tematy o podobnej tematyce, tagach. Nawet się parę osób opowiedziało za i nic.
  • +
  • -
  • 1


#660058 Sprawdzanie czy da się plik skompilować

Napisane przez DarkGL w 25.08.2014 12:00

DarkGL, zobacz, ludzie nabijają reputację dając plik sma nic nie zmieniony, a osoba która nic nie zmieniła dostaje reputację, więc to dziwne, nie pomógł.

 

No dobrze ale pytanie można zadać troche inne , dlaczego ludzie nagradzają reputacją nie sprawdzając nawet tego co dostali ?


  • +
  • -
  • 2


#659868 blokada c4 w warmuppro

Napisane przez ex0 w 24.08.2014 16:59

 

Podałem ci rozwiązanie, tak trudno przeczytać cvary w warmuppro jakie mają być i zmienić sobie według uznania?

Nie rozumiesz co ci podał kolega? nie raz działa 0 a nie raz "" zostawić bez 0...

 

Pozdrawiam

 

"moglby mi ktos usunac z plugin warmuppro, c4"

Chyba czytałem cvary w pluginie i próbowałem również edytować plugin, lecz wyskakiwal jakiś błąd cały czas..

Póki co to widzę, że to wy nie do końca przeczytaliście mój temat.

 

Kolego a co właśnie próbujemy z panem E-Skillem zrobić?
Usunąć Ci C4 poprzez Cvar który autor udostępnił.

Po to są robione Cvary, żeby nie grzebać w pluginach. 
Ponadto sprawdź pierwsze moją wersję z X'ową flagą albo bez literki wewnątrz "" a później jeśli nie pomoże, w co nie uwierzę pomyślimy czy nadal chcesz usuwać C4 z pluginu. 

Nie rzucaj fochów, tylko informuj co się dzieje jak wykonasz podany przez nas wyżej przykład, bo nikt Ci krzywdy zrobić nie chce tylko pomóc.... 


  • +
  • -
  • 1


#659873 blokada c4 w warmuppro

Napisane przez ex0 w 24.08.2014 17:22

Smacznego xD


  • +
  • -
  • 2


#648866 Pukawka czy Zabijaka?

Napisane przez Zabijaka Gryps w 09.07.2014 23:30

Wybierając pomiędzy tymi hostingami wskazuję na pukawkę. Jakość porównywalna, ceny niższe w zabijace, lecz pukawka wygrywa zdecydowanie lepszym, szybszym i niezawodnym supportem.
  • +
  • -
  • 4


#451559 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2

Napisane przez glut w 25.08.2012 21:26

Tak :)
  • +
  • -
  • 5


#659831 Sprawdzanie czy da się plik skompilować

Napisane przez Rodzyn w 24.08.2014 13:35


Sprawdza czy da się skompilować (jeżeli tak to: Nie da się skompilować: Plik poprawny), (jeżeli nie to: Nie da się skompilować: Plik niepoprawny, popraw go!)

 

Chyba mała literówka :) 

 

Ale ogólnie dobry pomysł ;)


  • +
  • -
  • 1


#659747 System żyć [ Deathrun ]

Napisane przez speedkill w 24.08.2014 09:29

opis
Jest to rozbudowany system żyć na Deathrun'a.

Plugin ten posiada:
  • Życia się zapisują, dzięki czemu nie stracimy ich po zmianie mapy
  • Menu w którym można sprzedać, kupić życia
  • Można ustawić automatyczne odradzanie po śmierci
  • Można ustawić maksymalną ilość osób w kolejce aby nas odrodziło
  • Można ustawić, aby menu pokazywało nam się automatycznie po śmierci
  • Można podarować komuś życia
  • Możliwość ustawienia ceny za sprzedaż i kupno życia
  • Możliwość ustawiania ile razy można się odrodzić w ciągu rundy
  • Administrator z flagą ADMIN_CFG może dawać każdemu życia, bez straty własnych
Resztę zobaczycie sami ;)

komendy
new const g_LangCmd[][] = { // Otwiera menu systemu żyć
"say /respawn",
"say_team /respawn"
};

new const g_LivesCmd[][] = { // Pokazuje aktualną ilość żyć
"say /lives",
"say_team /lives"
};

new const g_GiveCmd[][] = { // Otwiera menu w którym można podarować komuś życia
"say /daj",
"say_team /daj"
};
cvary
Deathrun_lives_prefix "DeathRun" // Prefix
Deathrun_lives_players "3" // Ilość żywych graczy aby można było się odrodzić
Deathrun_lives_livecost "12000" // Kupienie jednego życia
Deathrun_lives_salelive "4000" // Sprzedaż jednego życia
Deathrun_lives_maxrespawn "2" // Ilość maksymalnych odrodzeń w ciągu rundy

/* SQL */
Deathrun_lives_hostname "" // Nazwa hosta
Deathrun_lives_username "" // Nazwa użytkownika bazy danych
Deathrun_lives_password "" // Hasło do bazy danych
Deathrun_lives_database "" // Baza danych
inne informacje
Plugin posiada dwa natywy, chyba nie muszę tłumaczyć do czego służą:
set_user_life(id, g_Value) // Index gracza, ilość żyć
get_user_life(id) // Index gracza
konfiguracja
Aby plugin działał poprawnie potrzebujemy przerobioną wersję kolejki na deathrun'a oraz przerobiony silnik deathrun'a. W załączniku będą znajdować się przerobione pluginy.

instalacja
Standradowa.

komendy admina
Jeżeli posiada flagę ADMIN_CFG:
say /daj || say_team /daj i wybiera opcję numer 2.
screenshot
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

download
Załączony plik  DeathRunLifeSystem.sma   20,94 KB  229 Ilość pobrań
  DeathRunLifeSystem.amxx

Załączony plik  DeathrunManager.sma   20,53 KB  219 Ilość pobrań
  DeathrunManager.amxx

Załączony plik  Kolejka.sma   4,08 KB  211 Ilość pobrań
  Kolejka.amxx
  • +
  • -
  • 7