Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 05.08.2010 02:57

Potrzebowałem plików do codmoda(dźwięków) i zajrzałem do głównego tematu, patrze FAQ i temat jak zrobić "Wyrzucenie przedmiotu po śmierci".
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.

1. Szukamy
public Death()

W nim
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Po tym dodajemy
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] && (get_user_team(id) != get_user_team(attacker)))
UpuscilPrzedmiot(id);


2. Szukamy
public WyrzucPrzedmiot(id)

Nad tym dodajemy
public UpuscilPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Zginales i upusciles^x04 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Mam nadzieję, że pomogłem ^^.

PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


@Zakaz kopiowania ^.^


Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:01

  • +
  • -
  • 3

#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.08.2010 10:18

A da się zrobić tak że np przedmiot jest na 3 rundy lub do 3 zginięć ?

Albo najlepszą metodą to zrobić tak żeby z każdym zginięciem osłabiał się item tzn:
Item ma powiedzmy 100DAMAGE
Zginiemy już ma 80DAMAGE a jak będzie miało 0 to tracimy item :)
Najlepszy sposób.
Da się takie coś zrobić ?

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 19.08.2010 12:03

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 19.08.2010 14:16

Da się.

Przed plugin_init new dostalitem;

Dodać przy daniu itemka np. dostalitem = 3;

I przy śmierci:
if(dostalitem >= 1)
    dostalitem--;
else if(dostalitem == 0)
    UsunPrzedmiot(id)

Nie potrafisz Scripting/Pluginy. :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych