Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

marcinplewa1 - zdjęcie

marcinplewa1

Rejestracja: 28.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.02.2021 01:07
-----

#721943 Jak dodać mapę z warsztatu na serwer?

Napisane przez Green_Arrow w 29.02.2016 07:24

w konsoli serwera:

host_workshop_map id

 

+ W poleceniu startowym musi być twój authkey.


  • +
  • -
  • 1


#568634 [ROZWIĄZANE] Nie działa Vip na Serwerze

Napisane przez Scorpion Flail w 31.08.2013 11:49

amxbans_core.amxx 
amxbans_main.amxx       

To powinno iść na sam początek, ponieważ w takich pluginach liczą się priorytety, czyli miejsce w pliku.

Obecnie wszystkie lub większość pluginów, które działają na jakąś flagę i są przed tymi wpisami mogą nie działać prawidłowo.

 

Możesz je dodać np tu:

; AMX Mod X plugins

amxbans_core.amxx 
amxbans_main.amxx  

 
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

 PS: Wszystkie Twoje niestandardowe plugi [custom] polecam poukładać alfabetycznie, dzięki czemu będziesz miał bardziej czytelny pliczek :)         


  • +
  • -
  • 1


#494954 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginy wyrzucania broni vipowi

Napisane przez glut w 28.12.2012 13:13

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#492660 [ROZWIĄZANE] Plugin Wyrzucenia broni na koniec rundy

Napisane przez AztekHQS w 22.12.2012 21:24

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
register_plugin("Drop Weapons", "1.0", "AztekHQS")

register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
}

public KoniecRundy() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i)) continue

strip_user_weapons(i)
give_item(i, "weapon_knife")
set_pdata_int(i, 116, 0)
}
}



#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126


#403809 Prośba o klase

Napisane przez fejk w 30.04.2012 08:17

łap, na szybkiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
		
new const nazwa[]   = "Gustaw";
new const opis[]	= "1/8 z ak, 1/4 z noza , gdy kuca jego widocznosc spada do 30 . ";
new const bronie	= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 70;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Gustaw] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}




#403810 Prośba o klase

Napisane przez Kaski w 30.04.2012 08:17

gustaw premium ??

wlasnie go kończylem jelopie xD ale nic sie nei stalo :P


#403812 Prośba o klase

Napisane przez Kaski w 30.04.2012 08:21

Dopsiz se do ninji zapomnialem o m4 :(
|(1<<CSW_M4A1);

dodałem Gustawa na premium , flage "B" jeżeli nie chcesz to usunę.

jełopa znajdź sobie wsród kolegów

Nie chcialem urazić :/


#403811 Prośba o klase

Napisane przez fejk w 30.04.2012 08:19

dodałem Gustawa na premium , flage "B" jeżeli nie chcesz to usunę.


#403800 Prośba o klase

Napisane przez Kaski w 30.04.2012 07:52

Zrobić Ci tą klase ??? moge zrobić 2 ale licze na ++ :D


#403802 Prośba o klase

Napisane przez Kaski w 30.04.2012 07:57

Modele nie bardzo ponieważ u mnei an servie nie odbierają dobrze i nei zajmuje się tym :/

ile ma miec widzialnosci 0-255 ??? Ninja

2 skoki czy 1+2 w powietrzu ?


#403570 Prośba o pare klas

Napisane przez ToJaDevil w 29.04.2012 14:55

proszę OZII

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1