Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

vernon - zdjęcie

vernon

Rejestracja: 14.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2012 01:30
-----

#32728 Advanced Team Attack Control v3.0.1

Napisane przez baku w 04.01.2009 13:21

ATAC - Advance Team Attack Control v3.0.1

Dołączona grafika
Czterema słowami pisząc: Kary za zabijanie swoich.
Dołączona grafika
AMX Mod X 1.76c lub nowszy z odblokowanym modułem fakemata.

Zainstaluj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Foldery configs, data, plugins, scripting wrzuć do addons/amxmodx
2. Otwórz addons/amxmodx/configs/atac i skonfiguruj według własnych potrzeb. ( Poniżej opiszę każde cvary co oznaczją po PL )
3. Otwórz addons/amxmodx/configs/atac-plugins.ini i skonfiguruj według własnych potrzeb. ( Poniżej opiszę każdy plugin co oznacza po PL )
4. Zrestartuj serwer i gotowe.Dołączona grafika
ATAC
atac_disabled - Włączony/Wyłączony ( domyślnie 0 )
atac_menu - menu kar włączyć/wyłączyć ( domyślnie 1 )
atac_show_punishment -pokazuje, która kara została wybrana ( domyślnie 1 )
atac_immunity_flags - ustawia poziom dostępu flagi potrzebne dla gracza, aby miał immunitet ( domyślnie "a" )
atac_admins_immune - ustawia immunitet typu: 0 = wyłaczony, 1 = Nie KICK'uje / BAN'uje, 2 = włączony (Administratorzy wymagają flagi "a") ( domyślnie 1 )
atac_tk_avoidance - zwiększa TK w momencie próby uniknięcia kary 1 - ON 0 - OFF ( domyślnie 1 )
atac_tk_afterdeath - zmiana do liczenia TA/TK kiedy atakujący/morderca umrze wcześniej [ np. granaty, pociski etc. ] ( domyślnie 0 )
atac_ban_type - rodzaj bana: 0=OFF, 1=IP, 2=AUTHID, 3=AUTO-DETECT ( domyślnie 3 )
atac_ban_time - czas bana za TK/TA ( 0= ban pernamentny ) ( domyślnie 120 )
Translate please :
atac_store_kills - switches storage of kills per map on or off ( domyślnie 1 )
atac_team_attacks - po ilu strzałach w swoich (zaatakowań) ma być liczone jako Team Kill (0=OFF) ( domyślnie 5 )
atac_team_kills - ustaw wartość ile można zabić swoich przed tym jak gracz zostanie kicknięty/zbanowany (0=OFF) ( domyślnie 3 )
Punishments
atac_slap_amount - ustawia ile slapów ma dać plugin za kare [atac_slap plugin] ( domyślnie 10 )
atac_slap_power - ustawia ile HP ma zabrać graczowi za slapy [atac_slap plugin] ( domyślnie 5 )
atac_jail_time - ustawia jak długo masz siedzieć w więzieniu za TK w sekundach [atac_jail plugin] ( domyślnie 45 )
atac_bomb_mode - ustawia czy zabójca może zabić tylko siebie czy też innych graczy: 0=tylko zabójca, 1= zabójca może wysadzić także innych graczy [atac_bomb plugin] ( domyślnie 0 )
atac_bomb_range - ustawia zasięg eksplozji [atac_bomb plugin] ( domyślnie 1000 )
atac_fire_mode - ustawia czy zabójca dostający kare "podpalenie" może zarazić innych: 0=tylko zabójca, 1=zabójca może zarazić innych[atac_fire plugin] ( domyślnie 0 )
Team Attack Addon [atac_ta plugin]
atac_slap_attacker - ustawia slapy dla napastnika: 0=OFF, 1=ON [ Nie zabiera HP ] ( domyślnie 0 )
atac_slayon_maxattacks - ustawia slay na max TK: 0=OFF, 1=ON ( domyślnie 0 )
atac_health_restore - ustawia przywracanie zdrowia na ofierze: 0=OFF, 1=ON ( domyślnie 0 )
atac_mirror_damage - pokazuje zabrane HP u napastnika: 0=OFF, 1=ON ( domyślnie 0 )
Translate please :
atac_noattack_within - Sets no Team Attack timelimit in seconds from beginning of spawn (0=OFF) ( domyślnie 0 )
Hud Messages Addon [atac_hudmsg plugin]
atac_hudtext - ustawia typ zawiadomienia hud: 0 = HudText ( domyślnie ), 1 = SayText ( Żółty ), 2 = SayText ( Zielony ), 3 = SayText ( Kolor Zespołu)
Dołączona grafika
Komendy serwera
off - ATAC wyłączony
on - ATAC włączony
version - pokazuje wersję ATAC
settings - pokazuje ustawienia ATAC
player - pokazuje status TK graczy
punishments - pokazuje kary
addons - wyświetla addons
credits - wyświetla punkty
team - pokazuje aktualny team
Komendy gracza
say /atacstatus - pokazuje status TK/TA
Dołączona grafika
Fun
Fakemata

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#427631 Szczegóły Hitplace

Napisane przez Andrzejek w 03.07.2012 13:10

opis
Jeśli ktoś nas zabije pokazuje gdzie trafił ciebie przeciwnika.
screenshot
http://desmond.image...jpg&res=landing
download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#426790 Szczegóły Hitplace

Napisane przez Andrzejek w 02.07.2012 00:40

opis
Plug-in pokazuje gdzie trafisz przeciwnika w formie graficznej

screenshot
http://desmond.image...jpg&res=landing

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#426782 Kilka pytań, co jest lepsze w cod modzie?

Napisane przez Andrzejek w 02.07.2012 00:00

1. Nowy, bardziej wydajniejszy!
2. Jeden wystarczy
3. Nie
4. 401
5. Wygrana - 5, Zabicie - 10
6. Można
7. 25
8. 60
9. Tak
10. Tak
11. Slow exp
12. Sql lepsze
  • +
  • -
  • 1


#426306 Kilka pytań, co jest lepsze w cod modzie?

Napisane przez Maniek974 w 30.06.2012 17:55

1. stary - ja na nim zaczynałem więc dlatego ten wybór
2. 1
3. tak
4. 401
5. zabicie - 30 wygrana - 40
6. jeśli ma fd to tak
7. 20
8. 50
9. według mnie nie
10. nie
11. slow exp według mnie chętniej się gra
  • +
  • -
  • 1


#425481 Kilka pytań, co jest lepsze w cod modzie?

Napisane przez d0naciak w 28.06.2012 18:51

1. stary - malo wydajny, lecz początkującym nie radze; nowy - wydajny, lecz bardzo latwy w obsludze
2. wg mnie 1
3. nie
4. 201
5. zabicie - 10, wygrana - 25
6. ta
7. 15
8. 30
9. mozna
10. mozna, lecz lepiej chyba juz jedno wybrac
11. fast przyneisie wiecej "dzieci", przy low będzie więcej stałych graczy i starszych
  • +
  • -
  • 1


#424915 Problem z HLTV

Napisane przez Portek w 27.06.2012 09:52

Witam, mam problem z HLTV, ponieważ ciągle jest wyrzucane z serwera, i muszę specjalnie włączyć przez panel GameSol, co z tym zrobic?

Nadać mu uprawnienia administratora z flagą 'a'.

Doklej takie coś do users.ini i będzie okej:
"IP HLTV bez portu" "" "ab" "de"

  • +
  • -
  • 1


#423812 [ROZWIĄZANE] Duże napisy w hudzie? Jak?

Napisane przez Goliath w 24.06.2012 11:31

Domyślam się, że o to ci chodzi: [INC] Director Hud Message - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#423965 [ROZWIĄZANE] Duże napisy w hudzie? Jak?

Napisane przez GwynBleidD w 24.06.2012 18:06

Goliath podał Ci rozwiązanie. Jeśli nie umiesz angielskiego: pobierasz plik dhudmessage.inc z linku, wrzucasz do katalogu include w swoim kompilatorze (tak, wymagana jest instalacja lokalna, gdyż z tego co mi wiadomo tej biblioteki w webcompilerze amxx.pl nie ma), dopisujesz #include <dhudmessage> do swojego pluginu i używasz funkcji set_dhudmessage i show_dhudmessage tak samo, jak set_hudmessage i show_hudmessage. Różnica jest tylko jedna: tu nie wybierasz kanału (jest tylko jeden do dyspozycji), więc da się tylko jedną taką wiadomość na raz wyświetlić.
  • +
  • -
  • 1


#423986 [ROZWIĄZANE] Duże napisy w hudzie? Jak?

Napisane przez Gość w 24.06.2012 18:50

set_dhudmessage(212, 255, 85, -1.0, 0.45, 0, 6.0, 5.0);



#421139 [ROZWIĄZANE] Plugin który dziala na danym serwerze?

Napisane przez Gość w 16.06.2012 19:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "adam"

new const g_sServerAdress[] = "1.2.3.4";

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new sServerAdress[24];
get_user_ip(0, sServerAdress, sizeof sServerAdress - 1);

if(!equali(g_sServerAdress, sServerAdress))
set_fail_state("Nie kopiuj pluginu");
}
Niniejszy kod kompilujemy, plik AMXX (nie SMA!) AMXX! poddajemy dekompilacjji i otrzymujemy taki oto widok:

Dołączona grafika

Jak widzimy, nie ma żadnego problemu w uzyskaniu treści zmiennych.
Dekompilator AMXX można pobrać np. stąd: http://forums.allied...02&postcount=38


#420050 Prośba po przerobienie mutemenu

Napisane przez Gość w 12.06.2012 12:26



MuteMenu [Tylko Terro] v. 1.0:

Załączony plik  mutemenu.sma   3,43 KB  32 Ilość pobrań
  mutemenu.amxx




#415839 Podmiana modelu noza

Napisane przez Gość w 30.05.2012 07:48

@up: Zauważ, że wpisując nóż, wykonuje się funkcja Start (register_clcmd("say /noz","Start")), a ta jedynie zmienia stan rękawic na obecne u gracza (rekawice = true;).
Model zmieniany jest dopiero w momencie wykonania CurWeapon, czyli po wyciągnięciu broni (evencie wyciągnięcia broni, nie posiadania).
Możesz jednak w funkcji Start dodać wykonanie CurWeapon(id), które natychmiast zmieni model, jeśli gracza bronią jest nóż.
Adekwatnie wykonać można poprawkę dla funkcji Stop, tak więc .sma będzie wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}

public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}

public Stop(id)
{
rekawice = false;
CurWeapon(id);
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
}



#415937 Podmiana modelu noza

Napisane przez dasiek w 30.05.2012 15:39

"Jest Lepiej" :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/knife.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}			   
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
precache_model("models/knife.mdl");
}

  • +
  • -
  • 1


#415235 Podmiana modelu noza

Napisane przez dasiek w 28.05.2012 08:12


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"



new bool:noz;

new model_noza[] = "Twoj/Model/noza/sciezka.mdl"

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

    register_clcmd("say /noz","NozStart")

    register_clcmd("say /nozstop","NozStop")

}

public plugin_precache()

{

    precache_model(model_noza);

}

public NozStart(id)

{

    noz = true;

}

public NozStop(id)

{

    noz = false;

}

public CurWeapon(id)

{

    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && noz)

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_noza)

    }

}

 


  • +
  • -
  • 1