Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

vernon - zdjęcie

vernon

Rejestracja: 14.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2012 01:30
-----

#425815 [ROZWIĄZANE] Rosyjskie fora jak AMXX.PL?

Napisane przez vernon w 29.06.2012 18:20

ja jestem polakiem, a nie ruskiem, ruscy i konkurencja? Co wy myślicie ze polak pojdzie moderatować forum rosyjskie? HAHA, pytam sie was czy znacie jakieś rosyjskie fora też jak amxx bo szukam nowe pluginy/modyfikacji do cs 1.6 Proste. A w regulaminie nie ma mowy o nie podawaniu linków do innych stron(a rosyjskie forum to nie jest konkurencja dla polskiego amxx) nie można podawać plików np resource
  • +
  • -
  • 1


#421633 Dodanie do menu paru funckji

Napisane przez vernon w 18.06.2012 16:05

Witam mam do was pytanie, żeby dodać do tego menu takie rzeczy:

1. Dodac taki szybkosc jak w zombie pluage
2. Dodac taki grawitacje jak w zombie pluage
3. Dodac taki sam odrzut jak w zombie pluage

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include
#include

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /zombie", "zombie_menu");
}

public zombie_menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

new gmenu = menu_create("\wWybierz klase zombie:" , "wybor_zombie_Handler");
menu_additem(gmenu ,"\wKlasyczny Zombie \y=Zbalansowany=", "1" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkie Zombie \yHP-- Szybkosc++", "2" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSkoczny Zombie \yHP- Skoki+", "3" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wDuzy Zombie \yHP++ Szybkosc- ", "4" , 0);

menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);

menu_display(id , gmenu , 0);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public wybor_zombie_Handler(id, gmenu, item, player)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{

ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Klasyczny Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 240 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 1.0")
}

case 2:
{

ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Szybkie Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 300 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 1.24")
}

case 3:
{

ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Skoczny Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 255 ^x01Grawitacja:^x04 0.30 ^x01Odrzucenie:^x04 1.29")
}

case 4:
{

ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Duzy Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 180 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 0.30")
}

}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#416389 [KOSZ] Problem z ColorChat.inc

Napisane przez vernon w 31.05.2012 23:16

GwynBleidD, twój sposób działa, dzięki +

Myślisz, że to ci będzie działało? ColorChat(0, GREEN, "** Pozostalo czasu:^x03 18:11") Muszisz wpisać funkcję odpowiadającą za czas a nie samą godzinę. Jeżeli wpiszesz godzinę w sma to owa będzie się pojawaiała na say.

Podalem przykład, przecież wiadomo ze zamiast 18:11 powinno być %s

Pozdrawiam i dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 1


#414349 Prośba o 2 funkcje

Napisane przez vernon w 25.05.2012 22:15

Witam, proszę was o gotowe dwie funkcje:

I Funkcja

1. CT jest zamrażane na 25 sek, oraz ma czarny ekran
2. CT i TT, dostaje duza szybkosc i wyrzuca wszytkie bronie
3. CT po 25 sek ma już normalny ekran i już jest odblokowane
4. Komenda Stop która wszystko wyłącza np. /stop

II Funkcja

1. CT jest zamrażane na 25 sek, oraz ma czarny ekran
2. CT i TT wyrzuca wszystkie bronie, i na mapie robi się ciemno
3. CT po 25 sek ma już normalny ekran i już jest odblokowane, a TT jest zamrażane
4. Komenda Stop która wszystko wyłącza np. /stop</p>
  • +
  • -
  • -1