Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 vernon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 07:11

Witam, mam do was sprawkę chodzi mi jak zrobić coś takiego wpisuje np. /noz włącza się coś tam, i TT podmienia model noza, jak wpisze /nozstop to tt ma juz normalny noz taki jaki przed tem, lub na poczatku nowej rundy. Jak coś takiego zrobić?

Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 07:13

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.05.2012 08:12


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"



new bool:noz;

new model_noza[] = "Twoj/Model/noza/sciezka.mdl"

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

    register_clcmd("say /noz","NozStart")

    register_clcmd("say /nozstop","NozStop")

}

public plugin_precache()

{

    precache_model(model_noza);

}

public NozStart(id)

{

    noz = true;

}

public NozStop(id)

{

    noz = false;

}

public CurWeapon(id)

{

    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && noz)

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_noza)

    }

}

 


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 08:26

działa to na model p_ i v_?
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.05.2012 08:43

na v działa.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 08:52

a jak na p_ zrobic, bo chce zeby inni gracze widzieli ze ma podmieniony model noza
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.05.2012 09:24

o tak.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new bool:noz;
new model_noza_V[] = "Twoj/Model/noza/V_sciezka.mdl"
new model_noza_p[] = "Twoj/Model/noza/p_sciezka.mdl"
public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	    register_clcmd("say /noz","NozStart")
	    register_clcmd("say /nozstop","NozStop")
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model(model_noza_v);
  precache_model(model_noza_p);
}
public NozStart(id)
{
	    noz = true;
}
public NozStop(id)
{
	    noz = false;
}
public CurWeapon(id)
{
	    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && noz)
	    {
			    entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,model_noza_v)
  entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel , model_noza_p);
	    }
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 12:43

nie działa ta 1 funkcja, bo TT ma zmienny model, ale jak wyłacze to jest nadal, jak nawet nie wlaczylem tez jest nadal, nie wiem o co chodzi? Da rade to naprawic?
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.05.2012 13:30

Spróbuj:
Spoiler

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 14:14

radim mógl byś dac w show, bo ja mam jakis problem z przegladarka i nie moge odczytac show

radim nie dziala, nie wiem jak to zrobic, pomozecie?
  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.05.2012 15:07

Nie działa czyli ? Jakieś errory/logi ? Nie podmienia modelu, komendy nie działają ? Opisz !
Zapoznaj się też z tym tematem i sam spróbuj zrobić: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 15:17

radim, no model jest, ale jeszcze nie wpisalem komendy a juz jest ten podmieniony model, jak chce wyłaczyc model to nadal jest i nie wiem o co chodzi? Model jest juz od poczatku rundy, a ja chce zeby po wpisaniu komendy /noz był ten model co ja chce, a jak wpisze /nozstop to zeby byl domyślny model noza

Zapoznalem sie i nic z tego nie wiem :) Próbowalem
  • +
  • -
  • 0

#12 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.05.2012 15:39

daj Swój plugin na to.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#13 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 19:45

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include
#include

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/v_rekawice.mdl"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    
    register_clcmd("say /noz","Start")
    register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}

public Start(id)
{
            rekawice = true;
}

public Stop(id)
{
            rekawice = false;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
    }      
}



  • +
  • -
  • 0

#14 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 28.05.2012 19:52

Na szybkiego robiłem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new bool:rekawice;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}

public Start(id)
{
rekawice = true;
}

public Stop(id)
{
rekawice = false;
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_rekawice.mdl")
}
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_rekawice.mdl");
}

  • +
  • -
  • 0

#15 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 20:02

Maniek974, będzie to działać? Zaraz sprawdze

Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 20:02

  • +
  • -
  • 0

#16 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 28.05.2012 20:05

Ciężko stwierdzić pisałem na szybko ;)

Użytkownik Maniek974 edytował ten post 28.05.2012 20:06

  • +
  • -
  • 0

#17 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 20:08

Maniek974, bo nie mam żadnego serwera testowego i nie wiem jak sprawdzic, a graczy z serwera nie oplaca sie wyrzucać:)
  • +
  • -
  • 0

#18 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 21:48

@edit

Maniek974 nie dziala, teraz to w ogóle modelu nie podmienia
  • +
  • -
  • 0

#19 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.05.2012 13:18

Testuj na localu... ;>

nie ma opcji. przed chwilą testowałem to na innym modelu noża i działało -

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    
    register_clcmd("say /noz","Start")
    register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}

public Start(id)
{
    rekawice = true;
}

public Stop(id)
{
    rekawice = false;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
    }	  
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model(model_rekawice_v);
}

musisz coś mieć z modelem.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#20 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.05.2012 15:16

CheQ no dziala, podmienia jak należy, ale jest problem bo wpisze /noz i sie nie podmieni, ale jak zmienie na bron i spowrotem na nóz to dziala, tak samo jest z komenda /nozstop , a ja chce zeby bylo ze wpisze sie /noz i od razu podmienia nie trzeba broni zmieniac i spowrotem na noz, tego niechce, jak to zrobic? wpisze /noz i juz jest podmieniany?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych