Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nie znasz mnie - zdjęcie

Nie znasz mnie

Rejestracja: 14.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2013 12:56
-----

#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#508359 dodanie szybkich statystyk do coda

Napisane przez Łokiec w 29.01.2013 21:47

Lapaj ;))
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   45,33 KB  42 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


#508710 [ROZWIĄZANE] Hp w HUD Qmt CODMOD silnik

Napisane przez Łokiec w 30.01.2013 18:29

lap ;)
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   45,13 KB  41 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


#509550 [ROZWIĄZANE] Po wpisaniu /daj2 wyrzuca z serwera

Napisane przez Łokiec w 01.02.2013 16:58

Nie kompiluje się bo nie masz odpowiedniej biblioteczki ;)
Nie kompiluj w tym kompilatorze amxx bo on nie zawiera biblioteki codmod na 2 perki.
Lap tą wrzuc do scriptings/include
następnie skompiluj i bd działąc jak ci sie nie uda napisz do mnie na gg to ci podesle skompilowany ;)
Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  59 Ilość pobrań



#509333 [ROZWIĄZANE] Po wpisaniu /daj2 wyrzuca z serwera

Napisane przez Łokiec w 31.01.2013 22:07

 ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego); client_cmd(id,"Connect 91.210.129.90:27082:27082") ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);


Ktos cię probowal oszukac !!!
Załączony plik  oddaj_perk1x2.sma   4,61 KB  62 Ilość pobrań
  oddaj_perk1x2.amxx
Sproboj teraz bo jak ktos wpisywal oddaj2
to automatycznie przezucało go na serwer cs-brejk jakis oszusty jakies graczy łapiąw taki sposob.


#507958 Poszukuje plugin na noże oraz sklep

Napisane przez Łokiec w 28.01.2013 20:58

http://amxx.pl/topic...p-aktualizacja/

Sklep ; )


#510064 Da radę scalić plugin z silnikiem ?

Napisane przez Łokiec w 02.02.2013 20:27

amxx nie mozna wrzucac.
Ale lap biblioteczkę bo masz złą mi sie idelanie kompilowało ;)
Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  20 Ilość pobrań

wrzuc ja do scripting/include
i wtedy sie skompiluje a jak nie to zglos sie do mnie na gg dam ci amxx.
Gg masz podane w profilu.


#510045 Da radę scalić plugin z silnikiem ?

Napisane przez Łokiec w 02.02.2013 19:24

Lap ;)
Załączony plik  QTM_CodMod11.sma   41,75 KB  30 Ilość pobrań
  QTM_CodMod11.amxx


#122461 C4 wyjeb*e za

Napisane przez Pawlak093 w 03.04.2010 07:04

załącznik

Załączone pliki




#509672 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pliku

Napisane przez Alkohochlik w 01.02.2013 21:23

Proszę, leniuchu. Nie wiem w czym problem, wszystko przekompilowało się bez problemu.

CodBots.amxx - Speedy Share - upload your files here

PS. Przepraszam za zewnętrzny hosting, na forum nie mam uprawnień do amxx w załączniku. :)


#417326 Jak zrobić żeby tylko nie które wyrazybyły na kolorowo

Napisane przez ImSpY w 03.06.2012 11:05

Od kiedy ColorChat ma taką składnie? :)

na początek dodajesz
#include <ColorChat> 


Składnia pod ColorChat jest taka:



if(pokaz_info && perk)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);
}

I w pierwszym musi być id gracza a nie 0.



Jakbyś nie miał include to proszę: http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat
  • +
  • -
  • 1


#417137 Jak zrobić żeby tylko nie które wyrazybyły na kolorowo

Napisane przez Maniek974 w 02.06.2012 19:56

Z colorchat będzie tak

if(pokaz_info && perk)
{
ColorChat(0, GREEN, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(0, GREEN, print_chat, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04 zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);
}


Zobacz to
  • +
  • -
  • 1


#417132 Jak zrobić żeby tylko nie które wyrazybyły na kolorowo

Napisane przez 1993Bubi w 02.06.2012 19:46

A to nie powinno byc cos z ColorChat? Nie znam sie zbyt dobrze na pisaniu pluginów wiec moge sie mylic
  • +
  • -
  • 3


#417100 Jak zrobić żeby tylko nie które wyrazybyły na kolorowo

Napisane przez Maniek974 w 02.06.2012 18:45

Zobacz tak


if(pokaz_info && perk)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04 zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);
}

  • +
  • -
  • 1


#413021 Info o zdobyciu przedmiotu / poziomu

Napisane przez Żółw Mina w 21.05.2012 16:36

Masz troszkę przerobiony silnik, ale myślę, że to zadziała :P

Załączone pliki