Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Info o zdobyciu przedmiotu / poziomu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żółw Mina

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 17.05.2012 14:03

Witam!
Chciałbym wam przedstawić mój mini poradnik dotyczący informacji o zdobytym przedmiocie / poziomie, którą widzą wszyscy gracze. To do roboty!

Info o zdobytym przedmiocie
1. Otwórz plik QTM_CodMod.sma
2. Zmień
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s zdobyl przedmiot %s!", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
}


I to na tyle :D

Info o zdobytym poziomie
1. Otwórz plik QTM_CodMod.sma
2. Zmień
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

na
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s awansowal do poziomu %i klasa %s!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


To też by było na tyle :D

Dziękuje za przeczytanie tutka!
Pozdrawiam!

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.05.2012 15:06

przyda sie, tylko popraw to do poziomu bo beda errory
  • +
  • -
  • 0

#3 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 17.05.2012 15:16

u mnie nie ma errorów :D
Mam wszystko dobrze działające :P

Tylko w 4 code mi się wzięło przypadkiem za mało zrobiło odstępu

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.05.2012 19:09

no wlasnie :D nie errory tylko warningi
  • +
  • -
  • 0

#5 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 18.05.2012 14:06

Oj tam :D ale każdy wie, że ma być odstęp :P

#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.05.2012 14:12

no tacy zieloni powiedzą, ze sie źle kompiluje
  • +
  • -
  • 0

#7 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 18.05.2012 14:25

Jakby się dało edytować, to bym zedytował :D i tak po naszej rozmowie już będą wiedzieć co zrobić :P

#8 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.05.2012 19:23

Łap +
Na mały exp raczej przydatne, ponieważ na duży to lekki spam raczej będzie ;)
A i czy to są wiadomości HUD czy na say'u?

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#9 tekuku

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 20.05.2012 21:43

na say'u
  • +
  • -
  • 0

7vWMdt5.png


#10 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 21.05.2012 14:19

Informacje są na sayu, ale nie podałem w HUD bo u mnie był zlew z informacją dla mnie i dla innych... ale jeśli chcesz to zrób HUD w innym miejscu i zamiast:
ShowSyncHudMsg(id,

daj
ShowSyncHudMsg(0,


Czyli teraz wyskoczy dla wszystkich :P

#11 Nie znasz mnie

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Dominik (Szczepan)
  • Lokalizacja:OSTASZEWO
Offline

Napisano 21.05.2012 16:12

mógłby ktoś zrobić to pod tego cod'a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 21.05.2012 16:23

Czy mógłby admin wyrównać 2 kod w punkcie 2 i zmienić:

client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s awansowal do poziomu %i klasa %s!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);


na:

client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s awansowal do poziomu %i klasa %s!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);


? Dziękuję i pozdrawiam

#13 Nie znasz mnie

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Dominik (Szczepan)
  • Lokalizacja:OSTASZEWO
Offline

Napisano 21.05.2012 16:27

ModsCS zrobisz mi info o zdobytym przedmiocie do tego coda

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Żółw Mina

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 21.05.2012 16:36

Masz troszkę przerobiony silnik, ale myślę, że to zadziała :P

Załączone pliki



#15 Nie znasz mnie

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Dominik (Szczepan)
  • Lokalizacja:OSTASZEWO
Offline

Napisano 21.05.2012 16:42

dzięki bardzo leci +
  • +
  • -
  • 0

#16 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.02.2014 01:47

da się tak zrobić ze by np od 100lvl pokazywało Gracz "Player" awansował klasą "Medyk" do poziomu "101"

albo zeby co 50lvl pokazywało takie cos ?


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 14.02.2014 08:10

if(cod_get_user_level(id) >= 100)
{
/////
}

if(cod_get_user_level(id) % 50)
{
////
}

  • +
  • -
  • 1

#18 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.02.2014 11:48

if(cod_get_user_level(id) >= 100)
{
/////
}

if(cod_get_user_level(id) % 50)
{
////
}

else ifif(cod_get_user_level(id) >= 100)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s awansowal do poziomu %i klasa %s!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

 

tak to ma wyglądać ? na sposobie 1 ?


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#19 CappyWymiata

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Bochnia
Offline

Napisano 12.04.2014 10:52

Witam, mam problem z kompilacją..

Taki błąd mi wyskakuje:
 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(134) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(135) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(178) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(339) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(341) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(455) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(516) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(767) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(779) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(787) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(791) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(877) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1128) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1130) : error 017: undefined symbol "armor_gracza"
QTM_CodMod.sma(1130) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1130) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(1130) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1130) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Wie ktoś może co jest tego przyczyną?


Zapraszam na Publiczny Serwer TeamSpeak3 - Od graczy dla Graczy!
Miła atmosfera, ogarnięta administracja, darmowe kanały i wiele więcej!
IP:
ts3.dobrewafle.pl lub 185.5.96.248:9987

b_350_20_6572E1_001AAD_FFFFFF_FFFFFF.png


#20 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2014 13:41

A może SMA ?

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych