
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kyku
Rejestracja: 07.11.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2014 23:55





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 612
- Odwiedzin: 21 272
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: 15 lat
- Urodziny: Grudzień 31, 2009
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Jasło
Kontakt
#181845 autoupdate blacklisted.cfg
Napisane przez kyku
w 20.10.2010 23:23

#181473 [minigun] Prosba o usuniecie funkcji
Napisane przez kyku
w 19.10.2010 16:57
#176973 Wgrywanie AMX
Napisane przez kyku
w 04.10.2010 17:32
#176962 "Ignorowanie" sciany przy strzale.
Napisane przez kyku
w 04.10.2010 17:18
register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline", 1);+
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) { if(id<1||id>32) return FMRES_IGNORED; if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return FMRES_IGNORED; // not a player entity, or player is dead if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK)) return FMRES_IGNORED; new hit = get_tr2(trace, TR_pHit) if(hit<1||hit>32) return FMRES_IGNORED; if(is_valid_ent(hit)) { if(is_user_alive(hit)) { if(tutaj_warunek_czy_jest_za_sciana) set_tr(TR_flFraction,1.0) } } return FMRES_IGNORED; }(to powinno dzialac)
#176930 Zmniejszenie szansy dostania itemu
Napisane przez kyku
w 04.10.2010 16:03
#176252 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 02.10.2010 16:14
#175742 Pomoc z Napalmem
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 18:32
#175613 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:56

100000000000000000000000000000
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
stock bool: is_user_steam(id) { static pcv_dp_r_id_provider; pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider"); server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); static uClient; uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider); if ( uClient == 2) return true; return false; }zamien na
stock bool: is_user_steam(id) { new auth[34];get_user_authid(id, auth, 33);if(contain(auth, ":") != -1) return true; return false; }
#175610 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:53
#175608 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:49
w client_putinserver (lub connect / aut..) powinno byc LoadXp(id);
i przy disconnect SaveXp(id);
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:52:
sprobuj tak
public SaveXp(id) { new vaultkey[35], vaultdata[256]; if(!is_user_steam(id)){ get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } else { get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } format(vaultdata, 255, "%i %i %i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id]); nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public LoadXp(id) { new vaultkey[35], vaultdata[256]; if(!is_user_steam(id)){ get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } else { get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255); new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32], ptkgraw[32], ptkspeed[32]; parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31, ptkgraw, 31, ptkspeed, 31); PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp); PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel); SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints); PtkGraw[id] = str_to_num(ptkgraw); PtkSpeed[id] = str_to_num(ptkspeed); return PLUGIN_CONTINUE; }
#175606 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:47
#175603 He blocked
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kyku" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4") } public CurWeapon(id) { engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!") }try
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:21:
jak nie zadzaiala (bedzie blokowalo wszystkie bronie na mapach awp_ aim_ to sprobuj to
#include <amxmodx> #include <cstrike> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kyku" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4") } public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!") } }
#175518 Pomoc z Napalmem
Napisane przez kyku
w 29.09.2010 20:04
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kyku
- Regulamin