Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kyku - zdjęcie

kyku

Rejestracja: 07.11.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2014 23:55
*****

#181845 autoupdate blacklisted.cfg

Napisane przez kyku w 20.10.2010 23:23

napisalem w 20 min :P czeka na akceptacje przez moda
  • +
  • -
  • -1


#181473 [minigun] Prosba o usuniecie funkcji

Napisane przez kyku w 19.10.2010 16:57

usun z kodu
register_event("DeathMsg","unminigun","a")

  • +
  • -
  • 1


#176973 Wgrywanie AMX

Napisane przez kyku w 04.10.2010 17:32

nie będę 10 minut czekal az obrazek sie zaladuje, wybacz

[warn="Szyfrant"]To po co piszesz?[/warn]

[uwaga=DarkGL]Kyku ma k**wa rację :D [/uwaga]
  • +
  • -
  • 0


#176962 "Ignorowanie" sciany przy strzale.

Napisane przez kyku w 04.10.2010 17:18

sprobuj "podpatrzeć" sposob z advanced bulletdamage (czy jak to sie nazywa) ktory nie pokazuje obrazen przez sciane i blokowac dmg
register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline", 1);
+
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) 
{

    if(id<1||id>32)
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
        return FMRES_IGNORED;

    // not a player entity, or player is dead
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
        return FMRES_IGNORED;
        
        
    new hit = get_tr2(trace, TR_pHit)    
    
    
    if(hit<1||hit>32)
        return FMRES_IGNORED;
    if(is_valid_ent(hit))
    {
        if(is_user_alive(hit))
        {
            if(tutaj_warunek_czy_jest_za_sciana)
                set_tr(TR_flFraction,1.0)
        }
        
    
    }
    return FMRES_IGNORED;
}
(to powinno dzialac)
  • +
  • -
  • 1


#176937 JailBrake

Napisane przez kyku w 04.10.2010 16:11

najlepiej wgraj plugin typu jailbreak manager

Dodano 04 październik 2010 - 17:11:
najlepiej wgraj plugin typu jailbreak manager
  • +
  • -
  • 1


#176930 Zmniejszenie szansy dostania itemu

Napisane przez kyku w 04.10.2010 16:03

tzn. nie :P
if(random_num(0, 100)<75) to powinno dac 75 procent

Dodano 04 październik 2010 - 17:08:
random_num zwraca pseudo losową liczbę z zakresu jaki podasz random_num(0, 100) wylosuje liczbe od 0 do 100, random_num(3,4) wylosuje 3 albo 4
  • +
  • -
  • 1


#176252 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 02.10.2010 16:14

to bedzie co zmiane bronii / strzal dodawalo predkosci
get_user_maxspeed(id) zamien na 1.0
  • +
  • -
  • 1


#175763 Pomoc z Napalmem

Napisane przez kyku w 30.09.2010 19:31

bez kodu? nie

Dodano 30 wrzesień 2010 - 20:31:
a zmieniles.
zaraz oblukam ;P

Dodano 30 wrzesień 2010 - 20:37:
masz

Załączone pliki

  • Załączony plik  a.txt   6,51 KB  220 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#175742 Pomoc z Napalmem

Napisane przez kyku w 30.09.2010 18:32

nie zawsze identyfikator gracza (ID) to zmienna id ;-)
  • +
  • -
  • 1


#175613 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:56

poza tym nie wiem czy az tablica 31 znakowa jest potrzebna podczas odczytu tych statystyk :P chyba ze punkty beda mialy tyle znakow
100000000000000000000000000000

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
stock bool: is_user_steam(id)
{
        static pcv_dp_r_id_provider;
        pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        
        static uClient;
        uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);
        
        if ( uClient == 2)
                return true;
        
        return false;
}
zamien na
stock bool: is_user_steam(id)
{
        new auth[34];get_user_authid(id, auth, 33);if(contain(auth, ":") != -1) return true;
        return false;
}

  • +
  • -
  • 2


#175610 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:53

tylko bedzie reset wszystkiego bo zmieniony jest vaultkey
  • +
  • -
  • 1


#175608 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:49

moze blad zrobiles podczas wywolania tych funkcji ?
w client_putinserver (lub connect / aut..) powinno byc LoadXp(id);
i przy disconnect SaveXp(id);

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:52:
sprobuj tak
public SaveXp(id) {
        
        new vaultkey[35], vaultdata[256]; 
       
        
        if(!is_user_steam(id)){
                get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
        else
        {
                get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
   
    
    format(vaultdata, 255, "%i %i %i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id]); 
    nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata); 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

public LoadXp(id) {
        
        new vaultkey[35], vaultdata[256]; 

        if(!is_user_steam(id)){
                get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
        else
        {
                get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
   
    nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255); 

    new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32], ptkgraw[32], ptkspeed[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31, ptkgraw, 31, ptkspeed, 31); 
    
    PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp); 
    PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel); 
    SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints);
    PtkGraw[id] = str_to_num(ptkgraw);
    PtkSpeed[id] = str_to_num(ptkspeed);
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

  • +
  • -
  • 1


#175606 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:47

sa jakies bledy w logach? wszystko wydaje sie byc dobre (poza optymalnością :P )
  • +
  • -
  • 1


#175603 He blocked

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kyku"


public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
}

public CurWeapon(id)
{

        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
        client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
    
}
try

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:21:
jak nie zadzaiala (bedzie blokowalo wszystkie bronie na mapach awp_ aim_ to sprobuj to
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kyku"


public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
        client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#175518 Pomoc z Napalmem

Napisane przez kyku w 29.09.2010 20:04

zmienna napalmy musi byc tablica

+

napalmy<=0 &&
zamien na
napalmy[id]<=0 ||
  • +
  • -
  • 1