Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmniejszenie szansy dostania itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.10.2010 15:01

Witam. Czy ktoś wie co zmienić, żeby po zabiciu nie zawsze dostawało się jakiś item? Nie jestem pewny, ale czy to wystarczy edytować tą linijkę?
new rannum = random_num(1,72)

i zamiast tego 72 dać powiedzmy 80?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.10.2010 15:13

Tak to powinno pomóc :) tedy będzie losował z pośród 80 jeśli natknie się na 73 i wzwyż to powinien nic nie dać :D ale to takie gadanie.
Bądź nie bo jeśli zacznie losować to może ominąć te liczby ze względu brakujących CASE :)

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.10.2010 15:25

To może dopisać puste case? ^^
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.10.2010 15:33

Mozesz tak zrobic.
Albo zrobic pare itemow Smieci :o
Opis takiego itemka:
Smiec, Masz go bo masz pecha :D

Użytkownik Pawex edytował ten post 04.10.2010 15:33

  • +
  • -
  • 1

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 04.10.2010 15:45

Od Screama.


if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


  • +
  • -
  • 1

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.10.2010 15:51

if (random_num(1,2) == 1){  // 50% szans na zdobycie przedmiotu

Czyli jak zrobię
if (random_num(3,4) == 1){  // 50% szans na zdobycie przedmiotu

to będzie 75% szans? Bo nie wiem w którą stronę to idzie :D
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 04.10.2010 16:03

tzn. nie :P
if(random_num(0, 100)<75) to powinno dac 75 procent

Dodano 04 październik 2010 - 17:08:
random_num zwraca pseudo losową liczbę z zakresu jaki podasz random_num(0, 100) wylosuje liczbe od 0 do 100, random_num(3,4) wylosuje 3 albo 4

Użytkownik kyku edytował ten post 04.10.2010 16:07


#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.10.2010 19:46

Dałem sobie
if(random_num(0, 25)<15) {
award_item(kid,0)
}
i wszystko gra, item nie zawsze się daje. Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.

Użytkownik sebul edytował ten post 04.10.2010 19:46

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych