Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kyku - zdjęcie

kyku

Rejestracja: 07.11.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2014 23:55
*****

Moje tematy

Steam ubuntu

22.09.2010 17:46

Witam. Jaki istnieje najlepszy sposób na odpalenie Steam / Cstrike na ubuntu? Probowalem przez WINE, POL( PlayOnLinux ) ale wszystko sie strasznie tnie (podczas pisania na steamie literki dochodza po 1-2 sec.., podczas gry w CS mam max 30 fps, na windowsie mialem 200 na lajcie)

odpychanie (velocity)

05.09.2010 01:31

Witam, jest sposób by odepchnąć graczy stojących wokół jakiegoś punktu / bytu tak jak na obrazku poniżej ? (czerwone to ten punkt)
Dołączona grafika

new i =0;
while ((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, pozycja, 200.0)))
{
if(is_valid_ent(i)){

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(i, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[0] = ???;
velocity[1] = ???;
velocity[2] = ???;
entity_set_vector(i, EV_VEC_velocity, velocity);

}
}

Radar

28.08.2010 18:49

Jest jakiś sposób by obie drużyny (CT, TT) widziały na mapie 5 punktów (bytow).
na razie mam taki kod:
for(new id=1;id<33;id++){
		if(is_user_connected(id)&&is_user_alive(id)){
			new ent=-1;
			new num=1;
			while((ent = fm_find_ent_by_class(ent, "paczka"))){
				new Float:fOrigin[3];
				pev(ent,pev_origin,fOrigin)
				new iCoordsCT[3]
				for(new i;i<3;i++)iCoordsCT[i] = floatround(fOrigin[i]);
				if(get_user_team(id)==2){
					message_begin(MSG_ONE, gmsgHostagePos, {0,0,0}, id)
					write_byte(1)   
					write_byte(num<4?num++:4)   
					write_coord(iCoordsCT[0])
					write_coord(iCoordsCT[1])
					write_coord(iCoordsCT[2]) 
				message_end()
				} else {
					message_begin(MSG_ONE, gmsgBombDrop, {0,0,0}, id)
					write_coord(iCoordsCT[0])
					write_coord(iCoordsCT[1])
					write_coord(iCoordsCT[2])
					write_byte(0)	
					message_end()
				}
			}
		}
	}
Działa dobrze tylko, że w CT pokazuje 4 punkty a w TT tylko 1 :P

amxx web dekompilator

17.08.2010 23:46

Zapraszam na stronę projektu: Dekompilator amxx

Jak na razie stronę rozwijam i staram się ciągle coś dodawać, poprawiać.
Z dniem dzisiejszym można:

- sprawdzić nazwę, wersję oraz autora pluginu (Przydatne jeśli np. dziwnie nazwiemy plugin [co mi się często zdarza :P] szybko możemy go znaleźć)
- sprawdzić komendy zawarte w pluginie (Przydatne jeśli znajdziemy np. ja jakimś forum plugin bez kodu źródłowego i chcemy sprawdzić czy autor nie dodał żadnych "tajnych" komend np. do wyciągania hasła RCON)
- sprawdzić cvary w pluginie
- wyświetlić zawartość funkcji (nad tym jeszcze pracuję chociaż przetestować można w każdej chwili)
Spoiler

- każdy wgrany plugin ma swój unikalny ID np. Dekompilator amxx i nigdy nie zostanie usunięty / nadpisany.
- wyświetla listę wymaganych modułów
- i najważniejsze - strona dostępna jest dla każdego ;-)

Piszcie jakieś propozycje / opinie co do funkcjonalności.

wlasny top

15.08.2010 02:33

Witam, moglby ktos przepatrzec kod i zobaczyc co jest zle? :P Juz nie mam sily z tym..
(...)            
new top15_fragi[16];
new top15_name[16][33];
(...)
 
public w_tym_mam_problem(id){
new iFrags = get_user_frags(id);

for(new i=0;i<15;i++)
	if(iFrags>top15_fragi[i]){
		
		new name[32];
		get_user_name(id, name, 31);
				
		for(new a=i; a<15; a++){
			top15_fragi[a+1] = top15_fragi[a];
			top15_name[a+1] = top15_name[a];
		}
		
		top15_name[i] = name;
		top15_fragi[i] = iFrags;
		new string[55];
		new pozycja[3];
		format(pozycja, 2, "%d", i);
		format(string, 54, "%s %d", name, iFrags);
		nvault_set(g_iVault2,pozycja,string);
		

		
		break;
	}
	   
        }
Nie dziala tutaj "przesuwanie ludzi" w dol gdy ktos sie "wbije" do top'a

15 sierpień 2010 - 03:34:
i ogolnie jakos dziwnie to dziala ;d