Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Siedem - zdjęcie

Siedem

Rejestracja: 08.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2014 19:22
-----

#435255 [ROZWIĄZANE] Przerobienie Klasy

Napisane przez Siedem w 23.07.2012 00:08

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)

{

client_print(id, print_chat, "[Killer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



zmien na

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)

{

client_print(id, print_chat, "[Killer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

  • +
  • -
  • 1


#434587 Prośba o klasy

Napisane przez Siedem w 20.07.2012 21:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Swat";
new const opis[] = "masz szanse na natychmiastowe z M4A1 1/15 usp 1/10";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 110);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && !random(10) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && !random(15) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#434578 Proszę o stworzenie klasy Amadeusz

Napisane przez Siedem w 20.07.2012 21:07

proszę

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 20(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)| (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "HeLLoOo");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala edytowana przez Cs.Games4life.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#418167 Nie działa 1/2 z HE w klasie

Napisane przez Siedem w 06.06.2012 09:28

żeby sprawdzić to trzeba ten perk użyć z 10 razy a i tak nie wiadomo czy bedziesz miał tyle "pecha " że nie zabije od razu :) zmien zamiast 1/2 na powiedzmy 1/10 i wtedy powiedz czy dalej zabija od razu za każdym razem
  • +
  • -
  • 1


#418166 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Kapitan - Edycja

Napisane przez Siedem w 06.06.2012 09:21

;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417025 Nie działa 1/2 z HE w klasie

Napisane przez Siedem w 02.06.2012 15:37


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "1/1 z AWP + 1/2 z HE + niewidzialnosc podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wyszkolony Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#413898 [ROZWIĄZANE] Prosze o zrobienie 2 klas premium

Napisane przez Siedem w 24.05.2012 14:58

spróbuj teraz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413883 [ROZWIĄZANE] Prosze o zrobienie 2 klas premium

Napisane przez Siedem w 24.05.2012 13:52

łap obie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413862 Prosze o Pare klas

Napisane przez Siedem w 24.05.2012 12:57

3 kolejne

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413716 [ROZWIĄZANE] M4a1 zadaje duze obrazenia

Napisane przez Siedem w 23.05.2012 17:44

powinno działać :) wrzuć nowy .sma i .amxx i gotowe ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413520 [ROZWIĄZANE] 3 klasy premium 1 darmowa

Napisane przez Siedem w 22.05.2012 22:27

nie sprawdzane ale skompilowane bez problemu powinny dzialac :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#413452 [ROZWIĄZANE] 3 klasy premium 1 darmowa

Napisane przez Siedem w 22.05.2012 20:10

póki co 2 :) sprawdź i w razie problemów opisz :)
  • +
  • -
  • 1


#413158 Klasa Farfucel i Lobuz

Napisane przez Siedem w 21.05.2012 21:56

oto i on :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#401887 Prośba o przerobienie kilku klas

Napisane przez Siedem w 26.04.2012 08:32

zwinny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "zwinnyzolniez";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
set_user_footsteps(id, 1);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);

ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}


taktyk
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "taktykwojenny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}

  • +
  • -
  • 1


#401780 prośba o klasy : )

Napisane przez Siedem w 25.04.2012 20:47

1 z brzegu :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1