Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
cod stary/nowy

Prosze o Pare klas

cod stary/nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 shift412

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 23.05.2012 21:15

PP

proszę o pare klas daje + za 1

Klasy :

Kucacz
inteligecja - 0
zdrowie - 30
kondycja - 35
wytrzymalosc - 0
Bronie: m3,Deagl
Opis: Podczas Kucania jest niewidzialny.


Agent 007
inteligecja - 0
zdrowie - 0
kondycja - 0
wytrzymalosc - 0
Bronie: Famas
Opis: Posiada 5x skok.

Kamikadze
inteligecja . 0
zdrowie . 0
kondycja . 30
wytrzymalosc. 0
Bron: Auto Szotgan
Opis: Posiada wybuch po smierci
.


Amadeusz
inteligencja. -10
zdrowie. 0
wytrzymalosc. 0
kondycja. -5
Bronie: Mp5
Opis: Posiada 5(+inteligencja) obrazen z MP5

Klasa: SWAT
Inteligencja: 0
Zycie:0
Wytrzymalosc:20
Kondycja: -12
Bronie: m4a1
Opis: Posiada m4a1, ma 1/15, na natychmiastowe zabicie z kazdej broni.

Cichy Komandos (Premium)
Inteligencja: 6
Zycie: 50
wytrzymalosc: 10
Kondycja: 30
Bron:Deagl
Opis: Posiada 30% niewidzialnosci, 2x skok, 1/1 z noza (PPM).


Terorysta (Premium)

Intelignecja: 4
Zycie: 10
Wytrzymalosc: 6
Kondycja: 0
Bron: Ak-47
Opis: Posiada 1/5 odrodzenia sie na respie przeciwnika.

Użytkownik shift412 edytował ten post 23.05.2012 21:14


#2 Pro-Skill

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2012 21:56

kucacz
Spoiler

agent 007

Spoiler

Użytkownik Pro-Skill edytował ten post 23.05.2012 21:59

  • +
  • -
  • 1

#3 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 24.05.2012 07:06

Leci + moge Prosic o reszte

#4 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.05.2012 12:57

3 kolejne

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#5 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 24.05.2012 18:26

Leci + moge jeszcze terroryste

i Kamikadze

Nie moge skompilować Cichego Komandosa Wsykakuje takie cos Nazwa pliku zawiera niedozwolone znaki

#6 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.05.2012 20:23

nie wiem w czym problem... http://amxx.pl/kompilator/ ja tutaj kompiluje bez problemu... jeśli korzystasz z innego kompilatora może to oznaczać brak includów :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 24.05.2012 20:53

Mi własnie nie działa zkompilujesz mi, i zrobisz klase Terrorysta??

#8 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 24.05.2012 20:57

łap cichego

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Cichy Komandos";
new const opis[] = "Posiada 30% niewidzialnosci, 2x skok, 1/1 z noza (PPM).";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Użytkownik fejk edytował ten post 24.05.2012 20:57


#9 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 24.05.2012 21:08

On Ma byc Premiu Cichy Komandos (Premium)

proszę o Klase Cichy Komandos (Premium) oraz klase Terrorysta (Premium)

#10 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.05.2012 13:56

jak kompilujesz to nazwę pliku daj np. a

potem go ściągnij i zmien nazwę na codclass_Cichy Komandos.sma lub Cichy Komandos (sama nazwa jest ważna tylko w kwestii tego żebyś wiedział co gdzie jest :) ) i będzie działać :)

Użytkownik Siedem edytował ten post 25.05.2012 14:02

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 25.05.2012 14:01

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

cichykomandos.sma(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
cichykomandos.sma(27) : error 013: no entry point (no public functions)

2 Errors.
Could not locate output file cichykomandos.amxx (compile failed).
Takie Cos mi wyskakuje

#12 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.05.2012 21:32

skopiuj i skompiluj przez ten kompiler http://amxx.pl/kompilator/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Siedem"


new const nazwa[] = "Cichy Komandos (Premium)";
new const opis[] = "Posiada 30% niewidzialnosci, 2x skok, 1/1 z noza (PPM).";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Cichy Komandos (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Użytkownik Siedem edytował ten post 26.05.2012 21:48

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych