Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pro-Skill
Rejestracja: 01.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2013 22:06
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 55
- Odwiedzin: 1 619
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
11
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Pro-Skill nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#435582 [ROZWIĄZANE] Problem z wgraniem Biohazardu
Napisane przez Pro-Skill w 23.07.2012 22:25
Sprawdź czy masz plik z adresu, a najlepiej go podmień
/cstrike/addons/metamod/dlls/metamod_i386.so
/cstrike/addons/metamod/dlls/metamod_i386.so
#434071 Pingowanie serwera poprzez masowe dołączanie/wychodzenie z serwa
Napisane przez Pro-Skill w 19.07.2012 17:54
#419433 16 perków i 6 klas [WAŻNE]
Napisane przez Pro-Skill w 09.06.2012 21:07
Bankier:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <cstrike> new const perk_name[] = "Bankier"; new const perk_desc[] = "10000$ co runde"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "V"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa + 10000) ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { new kasa = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, kasa - 10000) ma_perk[id] = false; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#413801 Prosze o Pare klas
Napisane przez Pro-Skill w 23.05.2012 21:56
kucacz
agent 007
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas Kucania jest niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
agent 007
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Agent 007";
new const opis[] = "Posiada 5x skok.";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
#409287 [ROZWIĄZANE] Niewielki błąd podczas kompilacji
Napisane przez Pro-Skill w 11.05.2012 22:05
Podczas kompilacji wywala 1 mały bład. Niby to nic, ale czy może ktoś poprawić?
Za pomoc oczywiście +
Za pomoc oczywiście +
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 45,43 KB 16 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#403713 Pluginy 4fun
Napisane przez Pro-Skill w 29.04.2012 20:55
#403271 Wyłączanie serwera
Napisane przez Pro-Skill w 28.04.2012 18:39
L 04/28/2012 - 09:56:20: -------- Mapchange to de_tuscan --------
L 04/28/2012 - 12:10:55: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 04/28/2012 - 17:33:13: -------- Mapchange to de_tuscan --------
L 04/28/2012 - 17:42:41: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Możliwy problem z mapą de_tuscan.
Powód? 1.Crash podczas tej mapy i serwer stop przez 2h az do reczego odpalenia.
2. Crash a poźniejszy samo-restart serwera. (czas mapy to 11min)
Podaj jakieś lepsze info to coś innego wywnioskujemy.
L 04/28/2012 - 12:10:55: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 04/28/2012 - 17:33:13: -------- Mapchange to de_tuscan --------
L 04/28/2012 - 17:42:41: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Możliwy problem z mapą de_tuscan.
Powód? 1.Crash podczas tej mapy i serwer stop przez 2h az do reczego odpalenia.
2. Crash a poźniejszy samo-restart serwera. (czas mapy to 11min)
Podaj jakieś lepsze info to coś innego wywnioskujemy.
#402928 Problemy z logami
Napisane przez Pro-Skill w 28.04.2012 08:52
#402727 [ROZWIĄZANE] Szybka poprawa klas
Napisane przez Pro-Skill w 27.04.2012 20:59
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool: ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Bobek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 i z niego 1/9 na natychmiastowe zabicie ,deagle 1/4 i HE 1/2 ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool: ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Bobek";
new const opis[] = "Posiada M4A1 i z niego 1/9 na natychmiastowe zabicie ,deagle 1/4 i HE 1/2 ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,9) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Sprawdź czy dobrze, nie za bardzo sie na tym znam.
#401044 Problem z komendą cod_setlvl
Napisane przez Pro-Skill w 24.04.2012 12:38
http://amxx.pl/topic...dmin-menu-v-15/
Dodaj plugin.
wpisz /adminmenu w say, ustaw lvl/perk i sprawdź czy działa.
Dodaj plugin.
wpisz /adminmenu w say, ustaw lvl/perk i sprawdź czy działa.
#396516 mapa konczy sie po x rundach wygranych
Napisane przez Pro-Skill w 13.04.2012 15:33
#395927 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem klasi
Napisane przez Pro-Skill w 11.04.2012 20:50
#393471 [ROZWIĄZANE] Wgrywanie klas i perków
Napisane przez Pro-Skill w 07.04.2012 19:38
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Pro-Skill
- Regulamin