Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Tutorial] 1 inteligencji = x DMG z danej broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 03.11.2012 14:27

Witam Przedstawiam wam 1 z wielu opcji dodawania Inteligencji zamienianej na DMG broni w klasie

A więc zaczynamy

Otwieramy sma swojej klasy

pod includami dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)


zamieniamy

new ma_klase[33]


na

new bool:ma_klase[33];


jeśli tego nie mamy dopisujemy to

new bool:ma_klase[33];


pod tym

new const wytrzymalosc = 20;


do public
plugin_init() dodajemy


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


do public
cod_class_enabled(id)

jeśli niemamy tego dopisanego to dopisujemy

ma_klase[id] = true;


a do

public cod_class_disabled(id)


dodajemy

ma_klase[id] = false;


i na sam koniec sma dodajemy

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


konfiguracja:


if(weapon == CSW_BROŃ) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


zamiast BROŃ wpisujesz swoją broń np M4A1
5.0 - to ile + DMG dodaje do twojej broni
1.0 - to ile 1 inteligencji daje DMG do tej broni
Jeśli czegoś zapomniałem to proszę o napisanie w komentarzach
  • +
  • -
  • 2

#2 inwcrew

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 03.11.2012 19:51

A potrafisz tworzyć tego wariacje? :>
  • +
  • -
  • 0

#3 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 04.11.2012 00:38

Oczywiście jeśli nie macie
#include <hamsandwich>
To musicie dopisać pod resztą includów.

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#4 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 04.11.2012 09:20

UP@
Tak masz racje zapomniałem o includach :P
inwcrew - niestety nie potrafie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych