Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vertricus - zdjęcie

Vertricus

Rejestracja: 29.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2015 14:26
****-

#116907 Kilka pytań.

Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 22:11

Możesz zrobić wszystko (prawie) :>
  • +
  • -
  • 1


#116891 Kilka pytań.

Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 20:36

Pod include nowa zmienna
new c_jump[33]


potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)


w postthinku to samo.

w menu od klas przed switch(key)

c_jump[id] = 0


po wyborze klasy
c_jump[id] = 9


w prethinu z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))


Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
  • +
  • -
  • 2


#116791 Kilka pytań.

Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 15:41

Wg mnie lepiej zrobić nową zmienną zerowaną na początku menu od klas i przy wyborze klasy przypisujemy wartość.
Później tam gdzie jest "użycie" danej mocy dodajemy "|| zmienna[]" i nie będzie problemów przy dropitem ani nie będzie się wyświetlać w /item :]
  • +
  • -
  • 2


#116256 Zolta nazwa+druga strona.

Napisane przez Vertricus w 04.03.2010 09:52

New AMXX Menu System - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#114625 nowa opcja w menu

Napisane przez Vertricus w 26.02.2010 12:54

Linijka a jej odczytywanie:
Menu Key Defines: 
/* Menu keys */
#define MENU_KEY_1		(1<<0)
#define MENU_KEY_2		(1<<1)
#define MENU_KEY_3		(1<<2)
#define MENU_KEY_4		(1<<3)
#define MENU_KEY_5		(1<<4)
#define MENU_KEY_6		(1<<5)
#define MENU_KEY_7		(1<<6)
#define MENU_KEY_8		(1<<7)
#define MENU_KEY_9		(1<<8)
#define MENU_KEY_0		(1<<9)

Czyli nie wiem czy to dobrze nazwie ale bity odpowiadające za guzik.

Na pytanie co to za menu: Stare.

Jak dodać? Dodajesz button do keys, i w switchu dodajesz co ma się wykonać :X
  • +
  • -
  • 1


#114570 Dodawanie ćpuna/godmode

Napisane przez Vertricus w 26.02.2010 04:00

set_task(60.0, "set_user_noclip(id, 0)")

Próbowałeś?
  • +
  • -
  • 1


#114514 DB Mod 5.9l

Napisane przez Vertricus w 25.02.2010 19:26

No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna :]
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd ^D^
  • +
  • -
  • 1


#114312 DiabloMod/Admin.

Napisane przez Vertricus w 24.02.2010 16:41

Kompilować się kompiluje ale popełniłeś błędy takie że ninja bd widzialny :F

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#113778 Blokada bicia z noża

Napisane przez Vertricus w 21.02.2010 23:56

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_iMaxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin("No knife DMG", "1.0", "Vertricus")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player" ,"fw_HamTakeDamage");
g_iMaxPlayers=get_maxplayers();
}
public fw_HamTakeDamage(iVictim ,Inflictor ,iAttacker ,Float:fDamage ,dBits )
{
if ( !( 1 <= iAttacker <= g_iMaxPlayers ) )
return HAM_IGNORED;
new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
if (iWeapon == CSW_KNIFE)
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1


#113748 Pytanko , proste ale nie umiem ^^

Napisane przez Vertricus w 21.02.2010 20:52

A robisz to w client print? ;] w hudmsg się da np. :]
  • +
  • -
  • 1


#113086 Zmiana hasła rcon

Napisane przez Vertricus w 19.02.2010 02:59

Napisałem ci plugin nie testowałem go bo nie mam czasu :F w końcu 3 dobija :D
Jakby nie działał napisz postaram się poprawić i resztę ludzi którzy zajrzą do sma o ew. poprawki ;]
Edit:
Załączony plik  rcon.sma   4,47 KB  73 Ilość pobrań
  rcon.amxx
Zmieniłem że ma sprawdzać co 1min a nie 2 razy na mapę.
  • +
  • -
  • 1


#112839 ilosc HP

Napisane przez Vertricus w 17.02.2010 22:14

W write_hud
w client_print
przed Klasa dajesz HP:%i a przed Race[player_class[id]] dodajesz get_user_health(id)
Coś mniej więcej w ten deseń ;]
  • +
  • -
  • 1


#111568 Błąd

Napisane przez Vertricus w 12.02.2010 23:04

Jest FIX na forum.


Musze przxynać, że moderator z Ciebie nietęgi.. Coś więcej na ten temat czy tylko na tyle Cię stać? (gdzie mogę ten "FIX" znaleźć??)

Co do pierwszego pytania kolegi wyżej to wszystkie pliki zgrane, w źródle nic nie zmieniałem..



Fakt jestem od pomocy ale wysiłek kosztuje aż tyle?? (Tylko trzeba wiedzieć jak się z opcji szukaj korzysta)

Znajdź:
public client_PreThink ( id ) 
{
Zamień na:
public client_PreThink ( id ) 
{
	if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE 
	if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 1


#111564 Item No Recoil.

Napisane przez Vertricus w 12.02.2010 22:54

[TUT] CS Semirecoil - AlliedModders
Tut z użyciem
  • +
  • -
  • 1


#111323 Item No Recoil.

Napisane przez Vertricus w 11.02.2010 23:20

Lepszym rozwiązaniem niż prethink będzie użycie hamsandwich i coś w deseń
Coś z użyciem: Ham_Weapon_PrimaryAttack i 2 funkcje 1 standard pobranie gdzie patrzy druga post czyli ustawienie przed strzałem.
  • +
  • -
  • 1