Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Vertricus
Rejestracja: 29.10.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2015 14:26
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 1 549
- Odwiedzin: 23 130
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Grudzień 2, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
.
426
Wszechobecny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#116907 Kilka pytań.
Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 22:11
Możesz zrobić wszystko (prawie)
#116891 Kilka pytań.
Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 20:36
Pod include nowa zmienna
potem
na
w postthinku to samo.
w menu od klas przed switch(key)
po wyborze klasy
w prethinu z jumpa
to:
na:
Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
new c_jump[33]
potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
w postthinku to samo.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0
po wyborze klasy
c_jump[id] = 9
w prethinu z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
#116791 Kilka pytań.
Napisane przez Vertricus w 06.03.2010 15:41
#116256 Zolta nazwa+druga strona.
Napisane przez Vertricus w 04.03.2010 09:52
#114625 nowa opcja w menu
Napisane przez Vertricus w 26.02.2010 12:54
Linijka a jej odczytywanie:
Czyli nie wiem czy to dobrze nazwie ale bity odpowiadające za guzik.
Na pytanie co to za menu: Stare.
Jak dodać? Dodajesz button do keys, i w switchu dodajesz co ma się wykonać
Menu Key Defines: /* Menu keys */ #define MENU_KEY_1 (1<<0) #define MENU_KEY_2 (1<<1) #define MENU_KEY_3 (1<<2) #define MENU_KEY_4 (1<<3) #define MENU_KEY_5 (1<<4) #define MENU_KEY_6 (1<<5) #define MENU_KEY_7 (1<<6) #define MENU_KEY_8 (1<<7) #define MENU_KEY_9 (1<<8) #define MENU_KEY_0 (1<<9)
Czyli nie wiem czy to dobrze nazwie ale bity odpowiadające za guzik.
Na pytanie co to za menu: Stare.
Jak dodać? Dodajesz button do keys, i w switchu dodajesz co ma się wykonać
#114570 Dodawanie ćpuna/godmode
Napisane przez Vertricus w 26.02.2010 04:00
#114514 DB Mod 5.9l
Napisane przez Vertricus w 25.02.2010 19:26
No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
#114312 DiabloMod/Admin.
Napisane przez Vertricus w 24.02.2010 16:41
Kompilować się kompiluje ale popełniłeś błędy takie że ninja bd widzialny :F
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l (3).sma 235,67 KB 59 Ilość pobrań
dbmod_5.9l (3).amxx
#113778 Blokada bicia z noża
Napisane przez Vertricus w 21.02.2010 23:56
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_iMaxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin("No knife DMG", "1.0", "Vertricus")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player" ,"fw_HamTakeDamage");
g_iMaxPlayers=get_maxplayers();
}
public fw_HamTakeDamage(iVictim ,Inflictor ,iAttacker ,Float:fDamage ,dBits )
{
if ( !( 1 <= iAttacker <= g_iMaxPlayers ) )
return HAM_IGNORED;
new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
if (iWeapon == CSW_KNIFE)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED
}
#113748 Pytanko , proste ale nie umiem ^^
Napisane przez Vertricus w 21.02.2010 20:52
#113086 Zmiana hasła rcon
Napisane przez Vertricus w 19.02.2010 02:59
#111568 Błąd
Napisane przez Vertricus w 12.02.2010 23:04
Jest FIX na forum.
Musze przxynać, że moderator z Ciebie nietęgi.. Coś więcej na ten temat czy tylko na tyle Cię stać? (gdzie mogę ten "FIX" znaleźć??)
Co do pierwszego pytania kolegi wyżej to wszystkie pliki zgrane, w źródle nic nie zmieniałem..
Fakt jestem od pomocy ale wysiłek kosztuje aż tyle?? (Tylko trzeba wiedzieć jak się z opcji szukaj korzysta)
Znajdź:
public client_PreThink ( id ) {Zamień na:
public client_PreThink ( id ) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
#111564 Item No Recoil.
Napisane przez Vertricus w 12.02.2010 22:54
#111323 Item No Recoil.
Napisane przez Vertricus w 11.02.2010 23:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Vertricus
- Regulamin