Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item No Recoil.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.02.2010 20:24

Witam, chciałbym zrobić item o właściwości No Recoil (Bez odrzutu broni) ale nie wiem jak to zrobić, pomoże ktoś?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2010 21:56

więc tak w jakieś tablicy musisz przechowywać czy gracz ma włączony no recoil czy nie
potem w
client_PreThink
sprawdzasz czy ma włączony gdy ma dajesz taki kod
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);

możesz też dać po prostu
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);

a g_angle zainicjować jako zmienną globalną
  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.02.2010 22:00

Mam rozumieć że ma każdego gracza sprawdzać czy jak ?:/(sorry mogłem cię nie zrozumieć)
  • +
  • -
  • 1

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.02.2010 22:01

Ale wiesz... Prosiłbym o jasny opis. :D Bo ja zielony. ;(

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2010 22:08

robisz tablicę
new no_recoil[33];

w odpowiednim case (w tym który ustalasz właściwości nowego itemu) ustawiasz
no_recoil[id] = 1

dodajesz do funkcji Client_PreThink
	if(no_recoil[id] == 1){
		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}


zmienną g_angle tworzysz tam gdzie tablice no_recoil
jak gracz drop'a item to ustawiasz
no_recoil[id] = 0;

Użytkownik DarkGL edytował ten post 11.02.2010 22:09

  • +
  • -
  • 1

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.02.2010 23:20

Lepszym rozwiązaniem niż prethink będzie użycie hamsandwich i coś w deseń
Coś z użyciem: Ham_Weapon_PrimaryAttack i 2 funkcje 1 standard pobranie gdzie patrzy druga post czyli ustawienie przed strzałem.
  • +
  • -
  • 1

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 12.02.2010 14:13

Lepszym rozwiązaniem niż prethink będzie użycie hamsandwich i coś w deseń
Coś z użyciem: Ham_Weapon_PrimaryAttack i 2 funkcje 1 standard pobranie gdzie patrzy druga post czyli ustawienie przed strzałem.


Tak, bo ja wiem o co chodzi.

Z tamtym też nie moge sobie poradzić. Nie wiem zbytnio gdzie co dodać. ;<

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.02.2010 16:50

gdzies wsrod zmiennych wklejasz
new no_recoil[33];

w odpowiednim case od itemu wklejasz

no_recoil[id]=1

a w reset_item_skills lub cos podobnego dopisujesz
no_recoil[id]=0

do client_prethink najlepeij na poczatku dodajesz

if(no_recoil[id]){
                 Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
                 set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 12.02.2010 16:50

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.02.2010 22:54

[TUT] CS Semirecoil - AlliedModders
Tut z użyciem
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych