Wejdz w plik QTM_CodMod.sma (np. notatnik), kliknij ctrl+f i wpisz ZADANIE_POKAZ_REKLAME, usun wszystkie linie tego wpisu oraz usuń cały public PokazReklame(id) lub () nie pamiętam, będziesz miał czysto w logach a reklama jest zbędna po wejściu na serwer moim zdaniem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
VolT.
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2015 13:45





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 103
- Odwiedzin: 5 051
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
Kontakt
#647348 Errory Silnika (blad zapisu kodu ColorChatu)
Napisane przez ka.linux
w 03.07.2014 18:35
#564212 [ROZWIĄZANE] AP się nie zapisuje
Napisane przez Niide
w 16.08.2013 19:09
#524810 [Hide&Seek] Frostnade / Granat zamrażający
Napisane przez ^Grzyboo
w 15.03.2013 16:43

Oto plugin na zamrażający granat, którego szuka wiele osób, szczególnie ci, co tworzą serwery EasyBlock.
Znany wszystkim FrostNade zamraża gracza, dając mu możliwość atakowania itp. Ten granat zamraża całkowicie. Tzn. nie można atakować, ruszać się, obracać itd.
Edytowałem plugin, ale nie jestem jego autorem.

hns_fn_color "0 128 255" - kolor smugi za granatem, wybuchu, koloru ekranu podczas zamrożenia. Zmieni się na następnej mapie po zmianie cvara!
hns_fn_duration 5.0 - czas trwania zamrożenia w sekundach
hns_fn_delay 1.5 - czas do wybuchu granatu w sekundach
hns_fn_hitself 1 - 1 lub 0 - możliwość zamrożenia samego siebie
hns_fn_damage 0 - Zadawane obrażenia podczas wybuchu każdemu zamrożonemu. ( jeśli hitself = 1, to zada obrażenia też samemu sobie )

Standardowo;
plik Frostnade.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
folder warcraft3 do cstrike/sound/
+ dopisać Frostnade.amxx do plugins.ini



#557778 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klasy: Terminator
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 24.07.2013 09:48
Powinno działać
Załączone pliki
-
codclass_terminator.sma 2,48 KB 31 Ilość pobrań
codclass_terminator.amxx
#556320 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Admiral
Napisane przez Cyb3rShot
w 18.07.2013 11:25
#554716 Prośba o klasę Szturmowiec
Napisane przez Słodki <3
w 12.07.2013 16:07
#554718 Prośba o klasę Szturmowiec
Napisane przez koong
w 12.07.2013 16:12
łap szturma
Załączone pliki
-
codclass_szturmowiec.sma 1,51 KB 22 Ilość pobrań
codclass_szturmowiec.amxx
#275678 Inne dodawanie punktów
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 11:51
Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:
Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).
A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
dodajemy coś takiego:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33];
Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }i zamieniamy na
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }zamieniamy na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
#500839 [#1] RAP RoundSound by Onyke
Napisane przez Onyke
w 13.01.2013 12:22
[#1] RAP RoundSound by Onyke
Ilość utworów: 24
Typ dźwięku: mp3
Długość utworów: 10-22s
Odsłuch: [KLIK]
Inne: Niektóre RS są zbyt długie. RS pochodzi z mojego starego serwera.
Lista utworów + linki do pełnych wersji:
CT_1. Trzeci Wymiar - Nie ważne jak zaczynasz ([KLIK])
CT_2. KaeN - Dwa światy ([KLIK])
CT_3. KaeN - Zdychaj ([KLIK])
CT_4. Zeus - Świt ([KLIK])
CT_5. K2 - Chore stany ([KLIK])
CT_6. Ero - Zanim zaczniesz ([KLIK])
CT_7. KaeN - Nasza wina ([KLIK])
CT_8. NULLO - Skreślili nas ([KLIK])
CT_9. Paluch - Szukaj jej tu ([KLIK])
CT_10. Miuosh - Na zawsze ([KLIK])
CT_11. Kali - Gdy zgaśnie słońce ([KLIK])
CT_12. Z.B.U.K.U - Witam Cię w Polsce ([KLIK])
TT_1. Trzeci Wymiar - Nie ważne jak zaczynasz ([KLIK])
TT_2. KaeN - W moich butach ([KLIK])
TT_3. KaeN - Chaos ([KLIK])
TT_4. Zeus - Hipotermia ([KLIK])
TT_5. K2 - Jest w nas ([KLIK])
TT_6. Ero - Stój ([KLIK])
TT_7. KaeN - Strefa mroku ([KLIK])
TT_8. Słoń - Wersja klassik 2 ([KLIK])
TT_9. Trzeci Wymiar - Hip Hop wciąż żywy ([KLIK])
TT_10. Bisz - Szczury ([KLIK])
TT_11. Koni - Hipokryzja ([KLIK])
TT_12. Onar - Już ex jest ([KLIK])
Download:
RAP_RS_ONYKE_#1.rar 5,36 MB 977 Ilość pobrań
Kaen nie linczujcie za niego, ale każdy był młody i głupi
#337465 Cichy komandos , ciche bieganie
Napisane przez Aleksiej
w 21.12.2011 12:09
#192122 Kompilacja lokalna
Napisane przez Abes Mapper
w 27.11.2010 19:13
Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.
Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.
Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.
1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
- include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
- Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
- compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
- compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled
Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting
Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów
Załączone pliki
-
scripting WINDOWS.rar 677,38 KB 8566 Ilość pobrań
-
scripting LINUX.rar 545,96 KB 1839 Ilość pobrań
-
colorchat.rar 1,15 KB 4042 Ilość pobrań
#444510 Kilka Skilli do klas.
Napisane przez dasiek
w 11.08.2012 14:00

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.
Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)
*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)
Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)
Instalacja
plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.
Jak dodać skill
Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0

Przykłąd - podwójny skok.
public cod_class_enabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,1) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_skill(id,double_jump,0) }
Jak dodac 1/x z zabicia
dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)
na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.
Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille

To chyba tyle...

Załączone pliki
-
cod_skill.sma 5,61 KB 205 Ilość pobrań
cod_skill.amxx
-
cod_skille.inc 452 bajtów 157 Ilość pobrań
#428746 * Crysis 2 Multiplayer Mod *
Napisane przez Droso
w 05.07.2012 14:24

Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.
O co chodzi w grze?
Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]
Krótko:
Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]
Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]
Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.
Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.
Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.
Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]
Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.
Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.
Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.
Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,
za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)
Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.
Są trzy kategorie modułów:
Kategoria "Moduł Pancerza"
Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)Śledzenie Zagrożenia (widzisz tor lotu wrogich kul) [ wymaga 3 LVL PANCERZA]
Ulepszenie Pancerza (mniejszy pobor energii w trybie pancerza) [wymaga 5 LVL PANCERZA]
Alarm zbliżeniowy (nacisnij C aby sprawdzic czy ktos jest w poblizu) [wymaga 8LVL PANCERZA]
Transfer Energii (Zabijajac gracza, energia uzupelnia sie) [10 LVL PANCERZA]
Kategoria "Moduł Mocy"
Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)Ogień Punktowy (brak rozrzutu broni) [wymagane 500 zabić]
Ulepszenie mobilności (Bieg oraz skok zabieraja mniej energii) [wymagane 900 zabić]
Specjalista od broni (Szybsze przeladowanie broni) [wymagane 1400 zabić]
Szybko-Strzelność (Bron jest szybsza) [wymagane 2400 zabić]
Kategoria "Moduł Maskowania"
SuperMaskowanie (Tryb maskowania włącza i wyłącza sie szybciej) [Normalnie stajemy się niewidzialni w 0.5 sec, a jak mamy ten moduł to natychmiastowo]
Tajne Operacje (Nikt nie slyszy twoich kroków) [wymagany 3 LVL MASKOWANIA]
Martwy punkt (Ochrona przed maksymalnym radarem) [wymagany 5 LVL MASKOWANIA]
Swoboda Działania (Mozna uzywac noza/granatow w trybie MASKOWANIA) [wymagany 8 LVL MASKOWANIA]
Zagłuszacz (Wyłącza radary przeciwnikow w pobliżu) [wymagany 10 LVL MASKOWANIA]
W modzie są klasy [nazwy w 85% oryginalne z Crysis 2]:
Atak [M4, deagle, HE]
Zwiadowca [Shotgun szybki, usp, flash]
Snajper [AWP, Scout, USP]
Strzelec [AK47, Glock, Smoke]
Saper [M249, elite, wszystkie granaty]
Duch [dla CT Aug, granat oslepiajacy, usp. Dla TT SG552, granat oslepiajacy oraz glock]
Niszczyciel [MP5, flash oraz RPG model SMAW (6 rakiet)]
KILLSTREAKI:
- 3 zabitych - [Maksymalny Radar] cała twoja drużyna otrzymuje przez 60 dane o położeniu przeciwnika.
- 5 zabitych - [Przeciążony Nanosuit] masz XHP (ustawiane cvarem domyślnie 600) przez tą i kolejną rundę.
Domyślnie mod zmienia modele graczowi, jeśli chcesz to wyłączyć w .sma na początku przed:
#define MODELEdodaj //
Domyślnie zapis jest taki, że każda klasa ma ten sam poziom (tak jest w Crysis 2), ale jeśli chcesz utrudnić grę graczom, możesz to zmienić poprzez usunięcie // w
//#define ZAPIS 1
W modzie jest parę dźwięków [Podczas włączania trybów etc]
[UWAGA1]
Plugin korzysta z PosMV.inc - autorstwa diablix
[UWAGA2]
Aby działała Nanowizja [widzisz niewidzialnych] musisz zainstalować plugin hotvision.amxx oraz ustawić cvary!
[WSZYSTKO JEST W .RAR [ten plugin też]

cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza cry_killxp 50 // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98) cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra. cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak // JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY : hotvision_enabled 1 // 1- wl 0= wyl hotvision_radar 2 // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/) hotvision_models 1 // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie hotvision_walls 0 // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl hotvision_effect_fix 3 // zalecane 3, bardziej zaawansowane

/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp /bind - binduje Shift -sprint, /unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie] /klasa - zmienia klase /klasy - opis klas /moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.NATYWY I FORWARDY.
// POBIERANIE I USTAWIANIE ENERGII native get_energy(id); native set_energy(id, energy); //POBIERANIE I USTAWIANIE LVLI MASKOWANIA I PANCERZA native get_cloak_level(id); native set_cloak_level(id, level); native get_armor_level(id); native set_armor_level(id, level); // POBIERANIE XP LUB USTAWIANIE XP DLA TRYBU MASKOWANIA native get_cloak_xp(id); native set_cloak_xp(id, xp); // POBIERANIE LUB USTAWIANIE XP PANCERZA native get_armor_xp(id); native set_armor_xp(id, xp); //POBIERANIE TRYBU ORAZ USTAWIANIE 0= Zaden 1= Samo maskowanie 2= sam pancerz 3= sama nanowizja 4= maskowanie i nanowizja 5= pancerz i nanowizja native get_nanomode(id); native set_nanomode(id, number); // ustawianie 0 = wylacza wszystko reszta tak jak wyzej ;) 4 i 5 tez dodalem ;D /* Nie testowano set_nanomode, ale powinno dzialac ;) */ // POBIERANIE NUMERU MODULU 0 == ZADEN ///UWAGA ZWRACA NUMER! np. w Maskowaniu 1 to Super Maskowanie/// native get_cloak_module(id); native get_power_module(id); native get_armor_module(id); /* Przyklad uzycia powyzszych natywow [a wlasciwie 1 :D] jest w modyfikacji Cry Ukryj Bron podczas Maskowania */ // POBIERANIE NAZWE KLASY ! native get_class_name(klasa, Return[]); /* pobiera nazwe klasy do tablicy przyklad new klasato[32]; get_class_name(1, klasato) Numer 1 to atak wiec zapisze sie atak ;) Jeśli chcesz wiedziec jaka klase ma gracz zobacz forward class_changed(id, number_class); */ native get_killstreak_mode(id); // pobiera moc killstreaka gracza // przyklad gracz za 3 zabicia zdobywa radar jak sprawdzimy tym natywem killstreak zwroci 1 // 0 = nic, bez radaru i przeciazenia // 1 = sam radar (3 zabicia) // 2 = samo przeciazenie (5 zabic) // 3 = radar i przeciazenie (5 zabic, tylko ze radar dziala 60 sec wiec musi zabic 2 wciagu 60 sec, aby zwrocilo 3) forward energy_critical(id); /* Gracz nie ma energii Graczowi skonczyla sie energia, lub strzelil w trybie maskowania [wtedy energia spada do 0] */ forward class_changed(id, number_class); /* Gracz zmienil klase [number_class to numer klasy jaki wybral 1=Atack 2=Zwiadowca etc..] */ forward module_changed(id); /* Gracz zmienil moduly Wykonuje sie jak gracz zmienil ostatni tryb modulu. */ forward mode_changed(id); /* Gracz zmienil tryb np. Maskowanie na Pancerz, albo wlaczyl Nanowizje Mala Uwaga forward wykonuje sie takze kiedy gracz wylacza tryb. Uwaga 2: Kiedy masz zero energii i wszystkie tryby wylaczaja sie to ten forward NIE wykonuje sie, aby to wykryc nalezy uzyc energy_critical(index) */
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UwJMGdq9Edc&feature=youtu.be
Podziękowania:
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum) ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni" Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum. Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie Maniek974 - za testy diablix'owi - za .inc pozycja i ruch Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem [Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]Modyfikacje od HubertTM:
http://amxx.pl/topic...zas-maskowania/
Ukrywa model broni podczas maskowania.
http://amxx.pl/topic...-admin-command/
Dodaje komendy dla Admina [dodawanie xp, ustawianie lvl, odejmowanie etc.]
http://amxx.pl/topic...we-screen-menu/
Dodaje Menu Kołowe, jak z Crysis'a! (1 i 2)
UWAGA: Aby używać natywów i forwardów, trzeba zaincludować cry2.inc

W.sma możemy zmienić kilka rzeczy wystarczy zajrzeć

[UPDATE]
W dniu premiery : Poprawa client_print
15 lipca 2012 - dodane zostaly: natywy oraz forwardy, poprawa kilku błędów silnika
18 lipca 2012 - usunięcie dwóch bind'ów

Version: 1.0.1
13 sierpnia 2012 - dodanie nowego natywu (get_killstreak_mode(index)), poprawa WAŻNEGO
bugu, drobne dodatki, dodanie tagow do client_print, poprawa jednego natywu
Version: 1.0.4
17 sierpnia 2012 - pomyliłem pliki, oraz poprawa błędu z lvlami
Version 1.0.5
1.0.5a: 1 września 2012 - nie wyświetlało się menu z klasami przy odrodzeniu.
1.0.5b,c oraz d: 2,3,6 października 2012 - dodanie warunku do TakeDamage, już nie powinno sypać errorami. + poprawka małego bugu (6 pazdziernika)
Version: 1.0.9
25 października 2012. Lista poprawek:
-dodanie wielu wiadomości dla gracza, żeby łatwiej mu się grało.
-poprawienie pliku crysis2.txt (wgraj go najlepiej ponownie

-poprawa killstreaku (dokładnie radar [teraz już działa])
-jeśli ktoś nie wybierze modułów w ciągu 30sec. menu pojawi mu się jeszcze raz.
-dodanie komendy "cryversion" w konsoli, bardziej dla autora i dla informacji do pluginu (jak zakładasz temat to podaj to info)
-Teraz 1XP leci co 1sec! [było co 0.1sec]
-Gdy się rzuciło granatem i się kogoś zabiło jako nieżywy gracz, nie dostawało się xp (teraz już działa)
-pare mniejszych poprawek (poprawa lekko natywów etc.)
AKTUALIZACJA ZALECANA! (do wersji 1.0.9)

To chyba wszystko, instalacji nie muszę wyjaśniać, ponieważ jest to w .rar [ułożone folderowo]
crysis.sma umieszczam, dla tych co chcą sobie tylko zajrzeć w .sma

[.sma i .inc tylko dla ciekawskich, w .rar sa potrzebne dzwieki, modele i txt]
Załączone pliki
-
cry2.inc 2,94 KB 332 Ilość pobrań
-
crysis2.rar 2,77 MB 531 Ilość pobrań
-
crysis2.sma 70,38 KB 354 Ilość pobrań
crysis2.amxx
#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisane przez G[o]Q
w 22.05.2012 20:36
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).
Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.
W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.
Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)
Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja
UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki
UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką
UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie
Live demo: Sklep
logowanie admin:admin
Czekam na opinie

Załączone pliki
-
sklep.rar 66,67 KB 1332 Ilość pobrań
-
sklep_v2.1.rar 557,96 KB 2968 Ilość pobrań
#446176 [ROZWIĄZANE] Spam Bot Stopped
Napisane przez Droso
w 14.08.2012 13:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: VolT.
- Regulamin