Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bloody_ - zdjęcie

Bloody_

Rejestracja: 18.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2014 16:38
*****

#454618 Dziwne znaki przy próbie edycji czegokolwiek.

Napisane przez Kawon w 02.09.2012 08:38

Włączony HTML jest
  • +
  • -
  • 1


#454627 Dziwne znaki przy próbie edycji czegokolwiek.

Napisane przez Kawon w 02.09.2012 09:03

Administrator/Junior admin mogą naprawić
  • +
  • -
  • 1


#454502 Prośba do modera.

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 01.09.2012 20:50

done. na przyszłość raportuj posty do edycji za pomocą odnośnika "zgłoś"
  • +
  • -
  • 1


#218924 Dodatkowe Doswiadczenie za HS

Napisane przez Cypis' w 24.02.2011 18:12

Witam, przedstawiam wam mojego autorstwa plugin gdzięki, któremu gdy zabijemy przeciwnika HeadShootem to dostaniemy dodatkowy Exp.

Cvary:

cod_hsxp "100"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#414692 [ROZWIĄZANE] Gdzie się to zapisuje?

Napisane przez Goliath w 26.05.2012 19:34

Chyba w amxmodx/data/vault.ini.
  • +
  • -
  • 1


#410989 [ROZWIĄZANE] Funkcja ktora zabija cały mój team.

Napisane przez radim w 15.05.2012 22:31

@playaz
Do plugin_init dodaj:
register_clcmd("usepower", "ZabijAll");
A na koniec sma wrzuć to:
public ZabijAll(id) {
    if(!is_user_alive(id))
    return;

    new players[32], pnum, pid, i, team = get_user_team(id);
    get_players(players, pnum, "a");
    for(i=0; i<pnum; ++i) {
        pid = players[i];

        if(pid != id && get_user_team(pid) != team)
        {
            user_kill(id, 1);
            user_kill(pid, 1);
        }
    }
}

@BloodMan
Jeśli chciałeś aby zabijało przeciwny team to trzymaj:
public cod_class_skill_used(id) {
    if(!is_user_alive(id))
    return;

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
            continue;
        user_kill(pid, 1);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#410320 [ROZWIĄZANE] Funkcja ktora zabija cały mój team.

Napisane przez G[o]Q w 14.05.2012 12:47

po pierwsze benio pisze jakies glupoty jak zwykle po drugie pokaz caly kod a po trzecie warto dodac sprawdzanie czy team to nie spect xD

edit

blad w kodzie radima

pid = pnum[ i ]

na

pid = players[ i ]

  • +
  • -
  • 2


#405882 Jestem ranny !

Napisane przez KariiO w 03.05.2012 19:58

Witam, przedstawiam wam system ran - dalej więcej o tym dodatku :)

A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała :D Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka :) Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.

Komenda:
/r lub /rany - główne menu

Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec :)
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.

Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.

Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo :D

@edit
dodaje tutorek.inc

@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)

@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#402145 Skrzydla Archaniola

Napisane przez d0naciak w 26.04.2012 17:24

Informacje
Kiedys gralem na diablo modzie i bardzo lubilem item "Skrzydla Archaniola". Na potrzeby swojego serwera, zrobilem go w postaci perku i klasy na coda nowego. Kiedy jestesmy w powietrzu i uzyjemu go, spadamy na ziemie wywolując trzesienie ziemii, zadajac obrazenia graczom znajdujacym sie blisko nas.

Konfiguracja



#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia

Instalacja Standardowa

Download
Załączony plik  codperk_skrzydlaarchaniola.sma   1,93 KB  572 Ilość pobrań
  codperk_skrzydlaarchaniola.amxx
Załączony plik  codclass_wsparciepowietrzne.sma   2,14 KB  344 Ilość pobrań
  codclass_wsparciepowietrzne.amxx


  • +
  • -
  • 20


#331881 Prefixy w say

Napisane przez DarkGL w 09.12.2011 12:19

Plugin wyświetla w say przed naszym nickiem
  • Klasę (cod_prefix 1)
  • Level (cod_prefix 2)
  • Klasę i level (cod_prefix 3)
można to ustawić za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1) :)

WyglądPrefixy w say Cod Nowy | DarkGL Blog

Załączony plik  prefixy_cod.amxx   2,39 KB  201 Ilość pobrań

Załączony plik  prefixy_cod.sma   1,43 KB  2603 Ilość pobrań
  prefixy_cod.amxx
  • +
  • -
  • 50


#409937 [ROZWIĄZANE] Funkcja ktora zabija cały mój team.

Napisane przez radim w 13.05.2012 13:42

public cod_class_skill_used(id)

{

if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE;



new players[ 32 ], pnum, pid, team = get_user_team( id );

get_players( players, pnum, "a" )

for( new i; i < pnum; i++ )

{

pid = pnum[ i ]

if( get_user_team( pid ) == team )

cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid))+1.0, 0.0, 0, 1);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 2


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5758 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4233 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2548 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#353454 Spis Pluginów

Napisane przez Onyke w 24.01.2012 23:13

Zamiast kolorować nicki userów używaj tagu member
[member=nick]
Wygląda to tak
R3X
DarkGL
Onyke
Gh0st
ZiuTeK
Drako
  • +
  • -
  • 4


#337703 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:53

Jest to nagroda do killstreaka i jak ją użyjemy to samolot będzie leciał i zrzuci 4 paczki z rożnymi nagrodami w ks

Masz tu pokazane na filmie:

  • +
  • -
  • 7


#38481 Admin Kick Spect

Napisane przez Klycior w 28.01.2009 21:54

Dołączona grafika

Admin może kicknąć wszystkich obserwatorów za pomocą komendy.

Dołączona grafika

Standardowo http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Dołączona grafika

amx_kickspecs - kickuje wszystkich graczy spect

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4