Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Jamdzam's Photo

Jamdzam

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2023 21:45
*****

#264485 Dwa przedmioty na raz

Posted by kiver on 30.06.2011 12:21

Na początek musimy dodać nową tablicę.

Pod tabelą z opisami przedmiotów (tymi zwykłymi) dodajemy :

new informacje_itemu[33][2];
new const nazwy_itemow[][] = {"Brak",
"Jakis Przedmiot"
}
new const opisy_itemow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Jakas moc"
}



//=====================================================================================//

Należy się do tego jak mamy dodaną wytrzymałość przedmiotu

Szukamy :
new wytrzymalosc_itemu[33];

Dodajemy pod :
new wytrzymalosc_itemu2[33];


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


I pod to dodajemy to :

if(informacje_itemu[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu2[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu2[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
}


//=====================================================================================//

w public Death(id) szukamy :
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


I pod to dodajemy to :
if(!informacje_itemu[attacker][0])
DajPrzedmiot2(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_itemow-1));


Następnie pod :
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}


Dodajemy to :

public WyrzucPrzedmiot2(id)
{
if(informacje_itemu[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
}


Szukamy public UsunPrzemdiot(id) i za nim dodajemy
public UsunPrzedmiot2(id)
{
informacje_itemu[id][1] = 0;
informacje_itemu[id][0] = 0;
wytrzymalosc_itemu2[id] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}


W public client_connect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);

W public client_disconnect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);



Szukamy public DajPrzedmiot(id, przedmiot) i dodajemy za nim :

public DajPrzedmiot2(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot2(id);
informacje_itemu[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "Zdobyles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);

wytrzymalosc_itemu2[id] = 100;
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
//w tym przypadku jeśli będą to notatki kapitana
informacje_itemu[id][1] = 3;
}
}
}


Szukamy public OpisPrzedmiotu(id) i dodajemy pod nim :

public OpisPrzedmiotu2(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_itemu[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);

client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}


Jeśli mamy dodaną do COD'a wytrzymałość to public PokażInformacje(id) podmieniamy na to :

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


w public plugin_init() dodajemy
register_clcmd("say /item2", "OpisPrzedmiotu2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPrzedmiot2");


//================================================================//
Dodawanie nowego przedmiotu :

Aby dodać przedmiot np. dawanie AK47 na początku rundy robimy tak (tak samo jak dodawanie normalnego itemu tylko że w nowych tabelach):

W :
new const nazwy_itemow[][] dodajemy nazwę naszego przemdiotu

W :
new const opisy_itemow[][]  dodajemy opis naszego przedmiotu 


I teraz w public Odrodzenie(id)

Pod :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");


Dodajemy :

if(informacje_itemu[id][0] == 1)
give_item(id, "weapon_ak47");



//================================================================//

Jeśli chcemy żeby opis i wyrzucanie wyświetlało nam się w 'menu' dodajemy na końcu SMA :

public SprawdzItem(id) 
{
new menu = menu_create("Opis:", "SprawdzItem2");
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 2", "2", 0);

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}
public SprawdzItem2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
OpisPrzedmiotu(id);
}
case 1:
{
OpisPrzedmiotu2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WyrzucItem(id){
new mana1=menu_create("Wyrzuc:","WyrzucItem2");

menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 1");
menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 2");

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyrzucItem2(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item){
case 0:
{
WyrzucPrzedmiot(id);
}
case 1:
{
WyrzucPrzedmiot2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


I w public plugin_init() zamieniamy :

To :
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");

Na to :
register_clcmd("say /item", "SprawdzItem");


I to :
register_clcmd("say /item", "WyrzucPrzedmiot");

Na to :
register_clcmd("say /drop", "WyrzucItem");



Jeśli coś nie będzie działało to pisać, bo mogłem coś przeoczyć.
  • +
  • -
  • 9


#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Posted by dasiek on 08.10.2011 11:56

to może tak po staremu.... ;)

Posted Image

Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?

i Tu nowość :)

W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.

Życie lub śmierć - Twój wybór.

instalacja

Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins

Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs

plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include

w paczce jest wszystko na swoim miejscu.

komendy

saw_setlvl "nick" "ile"

ustawia Lvl

cvary

saw_xp_kill - xp za zabicie.

inne informacje

Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał ;)

Biblioteka


/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode

native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)

Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y ;)

Pozdrawiam ;)



UPDATE!

1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)


Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.


ps - Można by prefix zrobić dla moda. :P

Attached Files


  • +
  • -
  • 40


#546688 SlenderMan Mod (v1.1)

Posted by Carbon on 31.05.2013 09:38

opis

Celem jest znalezienie wszystkich kartek na mapie bez złapania przez Slenderman. SlenderMan to fikcyjna postać, która powstała jako mem internetowy utworzonej przez użytkownika Victor Surge na forum Something Awful w 2009 roku. Jest on przedstawiany jako cienki, nienaturalnie wysoki mężczyzna o twarzy pusty i nijakiej, a ubrany w czarny garnitur.
Slenderman może teleportować się za pomocą "towar" lub "Teleport"-polecenia. Jeśli masz w pobliżu Slendermana dostaniesz klapsa to umrzesz, jeśli nie, uciekniesz od niego. Mapa jest kompletnie ciemna, nie ma żadnej broni, tylko latarka.

 

 

 

 

 

cvary

 

  • slender_light // ( default: a ) <jasność mapy>
  • slender_teleport_delay // ( default: 7 ) <opóźnienie pomiędzy teleportami>
  • slender_speed // ( default: 85) <prędkość slendera>
  • slender_damage // (default: 15 ) <ilość obrażeń, gdy obok stoi slender>
  • slender_pages // ( default : 8 ) <ilość kartek, generowanych w każdej rundzie>
  • slender_sky // ( default : black ) <nazwa nieba?>

 

 

 

 

 

 

komendy

  • reloadlights // Odświeżanie ustawień świetlnych
  • say /editor // Otwiera spawnmenu

 

 

 

 

 

download

Attached File  slenderman_1_1_rc3.sma   22.46KB   392 downloads
  slenderman_1_1_rc3.amxx

 

Attached File  slenderres_updated.zip   914.09KB   440 downloads

 

Attached File  slender.txt   1.26KB   339 downloads

 

 

 

 

 

Jeżeli ktoś zdecydował by się wgrać ten mod na serwer proszę podać IP ponieważ mod nie był prze zemnie testowany :)

 


  • +
  • -
  • 4


#486607 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Posted by sebul on 03.12.2012 20:12

Brak słów. Ja tylko piszę jak jest... Nie wiem czy jak jest nowa runda tylko jak Awansujesz to pisze spadłeś do x lvl a ty że to ujmę "plujesz się"...

Zrobiłeś błąd każdemu może się zdarzyć.

Nie wiem gdzie się pluję, ale dobra.

Lepiej by było jakbyś rzeczywiście pisał jak jest, a nie pisał bzdury, bo tak jak to wcześniej zostało wyjaśnione, w pluginie nigdzie nie ma rejestrowania eventu nowej rundy, itp. W każdym bądź razie był problem z tak jakby spadaniem poziomu, bo pętla while była źle napisana, więc na przyszłość opisywać bardziej trafnie problem/bład/bug, bo nikt nie będzie czegoś sprawdzał/poprawiał jeśli ktoś będzie pisał jakieś bzdury. W załączniku dałem trochę inną wersję xpmoda, bez buga z wyświetlaniem się tekstu o spadku poziomu oraz z zapisem na każdą klasę oddzielnie.

P.S. Prawdopodobnie niedługo się pożegnamy ;]

Attached Files


  • +
  • -
  • 3


#554222 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Posted by ::Gogiel:: on 11.07.2013 01:24

Jamdzam http://amxx.pl/topic...vault/?p=486607

Co do zapisu na każdą klasę z Osobna :)


  • +
  • -
  • 1


#455557 Bonusy wypadające z graczy.

Posted by ric0 on 04.09.2012 17:01

Witam. Plugin napisany według tego tematu : http://amxx.pl/topic...-pluginu-bonus/
Funkcję tworzenia paczki po zginięciu zapożyczyłem z tego tematu : http://amxx.pl/topic...turki-leczenia/ .
Mam na dzieję że radim się nie obrazi .(próbowałem się z nim skontaktować ale mi to nie wyszło :P

Posted Image

Po zabiciu wroga wypada z niego paczka . Po zebraniu paczki losuję się bonus.
Bonusy do wylosowania:
Trucizna od -5 do -20 HP
Apteczka od 5 do 40 HP
Sakiewki ze złotem od 20 do 5000$
Losowy exp od 30 do 250
Losowy perk.

Posted Image
Standardowa : http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
model z załącznika dodajemy bezpośrednio do folderu models.


----------------------Wersja dla Coda Starego----------------------
http://amxx.pl/topic..._20#entry456219

Posted Image

Attached Files


  • +
  • -
  • 44


#497457 Bonusy wypadające z graczy.

Posted by Klakier on 04.01.2013 16:06

Jak chcesz, żeby paczka była w powietrzu usuwasz:
	origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0

zamiast tego dajesz:
	origins[2] += 10.0;

Usuwasz też:
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);

i
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);


Wsio.

Co to traconego hp, lepiej zrobić tak:
	   	 new losowehp = random_num(5, 20);
set_user_health(id, hp-losowehp)


Jeszcze jeden widze problem. Jeżeli chcesz żeby było np. 1/4 na wypadnięcie paczki szukasz:
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
create_itm(vid, 0)

i zmieniasz na

if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
{
if(random_num(1,4)==1)
create_itm(vid, 0)
}


Mam nadzieję, że pomogłem :D
  • +
  • -
  • 5


#456420 Bonusy wypadające z graczy.

Posted by dasiek on 08.09.2012 10:27

Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem


Przerąbane Tak wbijać na wszystkie serwery... Dużo pracy.

mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć.

Skromność podstawą sukcesu.

Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak.


Owszem - winni się tłumaczą. :)

Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji. :mur:


I tak wyszło Że my źli... Ciekawe że waszym zdaniem normalna dyskusja to wtedy gdy jeden mówi coś i nie przyjmuje zdania drugiego. :gwizd:
  • +
  • -
  • 4


#553736 [ROZWIĄZANE] Problem: Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 5

Posted by O'Zone on 09.07.2013 14:38

Mogę z miejsca powiedzieć, że to wina SB Guardiana, a dokładniej opcji sprawdzania cvarów w nim zawartej. Miałem kiedyś dokładnie ten sam problem.


  • +
  • -
  • 2


#553747 Błąd przy Komplikacji. BF2 (Pytanie do MisiQ'a)

Posted by O'Zone on 09.07.2013 15:28

Prosta sprawa. W forwards.inl w client_putinserver dodałem 5s task odwołujący się do funkcji give_badge (w cmds.inl). Tam wyciągany jest nick gracza i wywoływana przez serwer zmodyfikowana (zmieniłem treść komunikatu i dodałem sprawdzanie poziomu odznaki) komenda dodania graczowi odznaki, w tym przypadku zdefiniowałem, by była to odznaka expert z shotguna.

Zauważyłem właśnie, że zapomniałem zarejestrować komendę w plugin_init. Masz w załączniku kompletną wersję :)

 

 

 

Attached Files

  • Attached File  bf2.rar   66.22KB   89 downloads

  • +
  • -
  • 2


#553883 Parę pytań

Posted by O'Zone on 09.07.2013 21:32

Jeśli wszystko dobrze wgrałeś i ustawiłeś, to przy wybraniu AmxBans: Screens powinna pojawić się możliwość wyboru liczby ss'ów, a następnie plugin je zrobi i da bana, o którym informacja powinna się pojawić na zielono po prawej stronie lekko u góry. Co do informacji o banie, to wystarczy ustawić sobie w amxbans.cfg link do forum:

 amxbans_complain_url "www.TwojaStrona.pl"

Powody banów możesz ustawić bezpośrednio przez stronę z AmxBans, o ile takową masz. Po zalogowaniu do Strefy Admina przejdź do zakładki Serwer, a następnie Powody Banów. Tu możesz utworzyć sobie zestaw banów, który potem można przypisać do serwera w Serwer/Ustawienia.

Co do kicków, to trzeba dograć plugin ReasonKicker.

Dalej, jeśli chodzi o niemożność zbanowania graczy, to albo ty nie masz flagi ban albo wszyscy gracze mają immunited (co wydaje mi się mało prawdopodobne :-)).


  • +
  • -
  • 2


#553888 Parę pytań

Posted by O'Zone on 09.07.2013 21:55

Spróbuj zrobić mu ssy jeszcze raz, ale tym razem sprawdź od razu, czy nie ma w konsoli żadnych błędów (np. problem z wykonaniem zapytania do bazy danych).

Jeśli nic się nie pojawia, to możesz spróbować wgrać wersję AmxBans z tego tematu: http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/

Sam z niej korzystam i nie mam żadnych podobnych problemów.


  • +
  • -
  • 2


#553737 jak zrobic item fake c4, zoom, Tytanowe Buty, Head Shooter, Czuly punkt

Posted by O'Zone on 09.07.2013 14:50

Jeśli wrzuciłbyś silnik, to mogę ci dodać wszystkie 5 :)


  • +
  • -
  • 1


#553865 Czy dobrze robie item Lowca Glow i inne* ?

Posted by O'Zone on 09.07.2013 20:29

Pierwszy item powinien działać.

Co do drugiego:

public sprawdzkase(id)
{
    if(cs_get_user_money(id) == 16000) //pobieramy, a nie ustawiamy + brakowało nawiasu
    {
    cs_set_user_money(id, cs_set_user_money(id)-16000);
    new bonus = get_cvar_num("kasa_bonus"); //przykładowe pobranie wartości bonusu z cvaru
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+bonus); //ustawienie ilości monet przez pobranie aktualnej wartości i dodanie bonusu
    ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Wymieniles^x03 16000$^x01 na^x03 %i^x01 Monet", bonus);
    }
}

Najlepiej odwołanie do funkcji dodać na początku rundy lub przy odrodzeniu gracza, nie ma po co dodatkowo dodawać tego po śmierci, bo kasa i tak przydzielana jest w nowej rundzie.

Można też np. zrobić wymianę na komendę.


  • +
  • -
  • 1


#242033 Item dodajacy szybkosc

Posted by ReeBok1993 on 26.04.2011 14:13

Ok dzięki działa :)
wpisałem 50.0 ale malo widoczne było więc zeby się upewnić dałem 150.0 i działa
+
  • +
  • -
  • 1




Sign In