proszę ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Slicli
Rejestracja: 04.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.12.2013 10:40




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 109
- Odwiedzin: 3 260
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Opole
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#592623 Dodanie 1/x z broni
Napisane przez FORMOZA
w 12.12.2013 17:04
#591686 [ROZWIĄZANE] Pytanie o większy EXP
Napisane przez RasiaQ
w 09.12.2013 15:49
#437434 Prośba o naprawienie perku
Napisane przez иєxт
w 28.07.2012 18:19
Zobacz teraz
Załączone pliki
-
codperk_plonacenaboje.sma 2,38 KB 25 Ilość pobrań
codperk_plonacenaboje.amxx
#436966 Prośba o naprawienie perku
Napisane przez Hleb
w 27.07.2012 14:16
codperk_sakwa.sma 763 bajtów 32 Ilość pobrań
codperk_sakwa.amxx
#351261 Perk "Granat Odłamkowy"
Napisane przez Hleb
w 19.01.2012 00:10

Perk: Granat Odłamkowy
Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE
Mile widziane uwagi na temat perku.
Changelog:
// v1.0
-Wydanie pluginu
// v1.0.1
-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg
// v1.0.5
-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki
// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!
cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40), cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

modele.rar 632,15 KB 701 Ilość pobrań
codperk_granatodlamkowy.sma 5,1 KB 588 Ilość pobrań
codperk_granatodlamkowy.amxx
#404107 Perk "M18 Claymore"
Napisane przez Hleb
w 30.04.2012 17:58

Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:
Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.
Automatyczna (radar) - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Filmik przedstawiający uzycie perku
Changelog
1.0
Wydanie Perku
1.2
- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)

claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)

Standardowa
Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"

codperk_m18claymore.sma 17,09 KB 352 Ilość pobrań
codperk_m18claymore.amxx
modele i dźwięki.rar 488,85 KB 378 Ilość pobrańStarsza wersja:
codperk_m18claymore.sma 11,05 KB 381 Ilość pobrań
codperk_m18claymore.amxx
modele.rar 409,98 KB 411 Ilość pobrań#406180 Klasa/perk z Granatnikiem
Napisane przez Hleb
w 04.05.2012 10:54

Klasa
- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30
Perk
- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią
W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10) cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu) cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu
SSy:

Standardowa
Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

SMA Klasy:
codclass_grenadier.sma 11,95 KB 532 Ilość pobrań
codclass_grenadier.amxx
SMA Perku:
codperk_brongrenadiera.sma 11,84 KB 303 Ilość pobrań
codperk_brongrenadiera.amxx
Modele & dźwięki:
modele i dźwięki.rar 1018,64 KB 606 Ilość pobrań#436277 Prośba o klasy
Napisane przez Hleb
w 25.07.2012 20:26
codclass_pro.sma 6,01 KB 39 Ilość pobrań
codclass_pro.amxx
codclass_ciezkisnajper.sma 1,55 KB 49 Ilość pobrań
codclass_ciezkisnajper.amxx
codclass_mistrz.sma 2,05 KB 35 Ilość pobrań
codclass_mistrz.amxx
#435965 Prośba o klasy
Napisane przez Hleb
w 24.07.2012 21:31
codclass_terrorysta.sma 1,82 KB 35 Ilość pobrań
codclass_terrorysta.amxx
#435782 Prośba o klasy
Napisane przez иєxт
w 24.07.2012 14:10
Załączone pliki
-
codclass_Terrorysta.sma 1,92 KB 36 Ilość pobrań
codclass_Terrorysta.amxx
#435055 [ROZWIĄZANE] Prośba o 1 klase
Napisane przez Hleb
w 22.07.2012 14:47
Łap
codclass_buka.sma 1,68 KB 30 Ilość pobrań
codclass_buka.amxx
#434837 [ROZWIĄZANE] Prośba o 1 klase
Napisane przez kukla1910
w 21.07.2012 21:52
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Buka";
new const opis[] = "Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz , deagle";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const frakcja[] = "[Premium]";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Buka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#434758 Prośba o klasy
Napisane przez GeDox
w 21.07.2012 17:07
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Zawodowy Zabójca";
new const opis[] = "M4A1 1/15, 1/17 MP5, He, deagle";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 15) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_MP5NAVY && random_num(1, 17) == 1))
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_HANDLED;
}
#434652 Prośba o klasy
Napisane przez GeDox
w 21.07.2012 06:54
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Agent";
new const opis[] = "Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
if( (get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 14) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 5) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#434658 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Proszę o zrobienie klasy
Napisane przez GeDox
w 21.07.2012 07:36
smerf.sma 1,5 KB 74 Ilość pobrań
smerf.amxx
http://cs-fifka.pl/i...st&attach_id=51 (model)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Slicli
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

