Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Slicli - zdjęcie

Slicli

Rejestracja: 04.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.12.2013 10:40
-----

#592623 Dodanie 1/x z broni

Napisane przez FORMOZA w 12.12.2013 17:04

proszę :)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#591686 [ROZWIĄZANE] Pytanie o większy EXP

Napisane przez RasiaQ w 09.12.2013 15:49

Jeśli masz ustawione 10000 to żeby VIP dostawał 2x więcej, to ustawiasz w generatorze 10000.

 

Wtedy w sumie za fraga będzie dostawał 20000 czyli 2x więcej niż normalnie ;)


  • +
  • -
  • 1


#437434 Prośba o naprawienie perku

Napisane przez иєxт w 28.07.2012 18:19

1 rzecz została zmieniona z oryginalnego .. oprócz nazwy ..

Zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#436966 Prośba o naprawienie perku

Napisane przez Hleb w 27.07.2012 14:16

łap sakwę, teraz nie powinno się tracic kasy podczas wyrzucenia


Załączony plik  codperk_sakwa.sma   763 bajtów  22 Ilość pobrań
  codperk_sakwa.amxx
  • +
  • -
  • 1


#351261 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Hleb w 19.01.2012 00:10

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  679 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  561 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx
  • +
  • -
  • 39


#404107 Perk "M18 Claymore"

Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58



Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:

Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.

Automatyczna (radar)  - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Filmik przedstawiający uzycie perku



Changelog

1.0

Wydanie Perku

1.2

- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)



claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)



Standardowa

Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"


Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   17,09 KB  337 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   488,85 KB  362 Ilość pobrań


Starsza wersja:
Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   11,05 KB  366 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele.rar   409,98 KB  394 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 37


#406180 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 04.05.2012 10:54

Dołączona grafika
Klasa

- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30

Perk

- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią

W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

Dołączona grafika

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10)
cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu)
cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu

SSy:

hl 2012-05-04 11-18-14-21.png
hl 2012-05-04 11-18-20-95.png

Dołączona grafika

Standardowa

Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

Dołączona grafika


SMA Klasy:
Załączony plik  codclass_grenadier.sma   11,95 KB  515 Ilość pobrań
  codclass_grenadier.amxx

SMA Perku:
Załączony plik  codperk_brongrenadiera.sma   11,84 KB  292 Ilość pobrań
  codperk_brongrenadiera.amxx

Modele & dźwięki:
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   1018,64 KB  594 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 34


#436277 Prośba o klasy

Napisane przez Hleb w 25.07.2012 20:26

Łap (tyle ze nie są od lvla)

Załączony plik  codclass_pro.sma   6,01 KB  28 Ilość pobrań
  codclass_pro.amxx

Załączony plik  codclass_ciezkisnajper.sma   1,55 KB  36 Ilość pobrań
  codclass_ciezkisnajper.amxx

Załączony plik  codclass_mistrz.sma   2,05 KB  25 Ilość pobrań
  codclass_mistrz.amxx
  • +
  • -
  • 1


#435965 Prośba o klasy

Napisane przez Hleb w 24.07.2012 21:31

Łap terroryste ze zmniejszoną grawitką

Załączony plik  codclass_terrorysta.sma   1,82 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_terrorysta.amxx
  • +
  • -
  • 1


#435782 Prośba o klasy

Napisane przez иєxт w 24.07.2012 14:10

Terrorysta, zrobiłem go ale bez zmniejszonej grawitacji, jeżeli mi się uda to dam ci znać :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#435055 [ROZWIĄZANE] Prośba o 1 klase

Napisane przez Hleb w 22.07.2012 14:47

Tak to jest, jak się robi 1/x z broni w generatorze, nie wiedząc, że nie działa właściwie

Łap

Załączony plik  codclass_buka.sma   1,68 KB  21 Ilość pobrań
  codclass_buka.amxx
  • +
  • -
  • 1


#434837 [ROZWIĄZANE] Prośba o 1 klase

Napisane przez kukla1910 w 21.07.2012 21:52


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod_frakcje>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	   

new const nazwa[]   = "Buka";

new const opis[]    = "Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz , deagle";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 25;

new const kondycja  = 25;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

   

new const frakcja[] = "[Premium]";

   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

  client_print(id, print_chat, "[Buka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)

{

if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

{

  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));

  return HAM_HANDLED;

}

return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1


#434758 Prośba o klasy

Napisane przez GeDox w 21.07.2012 17:07




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Zawodowy Zabójca";

new const opis[]    = "M4A1 1/15, 1/17 MP5, He, deagle";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public cod_class_enabled(id)

{

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))

return HAM_IGNORED;







if((get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 15) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_MP5NAVY && random_num(1, 17) == 1))

{

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

}



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1


#434652 Prośba o klasy

Napisane przez GeDox w 21.07.2012 06:54




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Agent";

new const opis[]    = "Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);





RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public plugin_precache()

{



sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");



}



public client_disconnect(id)

{



new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(entRakiety > 0)

{

if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entRakiety);

entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}



}



public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}



ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}



public cod_class_skill_used(id)

{



if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

}

else

{

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

{

client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

}



else

{

if (is_user_alive(id))

{

poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

ilosc_rakiet_gracza[id]--;



new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];



entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



new Ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");



vAngle[0] *= -1.0;



entity_set_origin(Ent, Origin);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

}

}

}



}



public fwSpawn_Rakiety(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}



public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))

return HAM_IGNORED;



cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);



if( (get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1 && random_num(1, 14) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 5) == 1) || (get_user_weapon(idAtt) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1))  

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1


#434658 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Proszę o zrobienie klasy

Napisane przez GeDox w 21.07.2012 07:36

Do dual MP5 musisz mieć specjalny model.

Załączony plik  smerf.sma   1,5 KB  67 Ilość pobrań
  smerf.amxx
http://cs-fifka.pl/i...st&attach_id=51 (model)
  • +
  • -
  • 2