Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karlo09
Rejestracja: 29.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2012 19:25





Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 1
- Odwiedzin: 599
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kacper
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Karlo09 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
#354673 Wyłączenie blokady noży
Napisane przez Nakupenda.
w 28.01.2012 11:42
#354671 Wyłączenie blokady noży
Napisane przez
Jagoda
w 28.01.2012 11:38
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
powinno pomoc
#73044 Advanced Bullet Damage
Napisane przez Wizzardius
w 18.07.2009 15:54

proszę cvary:
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
Moduły:
- Fakemeta
Wersja Pluginu:
1.1
- Oryginalny temathttp://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735

Plugin sprawdzony, działa w 100%
#124688 Zakładanie Bazy MySQL na darmowym Hostingu
Napisane przez Vertricus
w 10.04.2010 11:40
Dziś postanowiłem opisać w jaki sposób założyć bazę danych oraz jak skonfigurować cvary w amxx.cfg.
Czas zacząć.
Wchodzimy na stronę:
http://db4free.net
Z menu po lewej stronie wybieramy:

Naszym oczom ukaże się formularz rejestracji.
Uzupełniamy go tak jak na screenie, zapisujemy sobie na kartce, lub do pliku txt dane rejestracji, aby nie zapomnieć.

Wchodzimy na skrzynkę pocztową maila i klikamy link aktywacyjny z db4free.net. Naszym oczom ukażę się coś takiego:

W tym momencie zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami bazy danych zdolnej obsłużyć diablomoda!
Konfiguracja amxx.cfg
diablo_sql_host "db4free.net" diablo_sql_user "NASZ 'LOGIN' DO DB" diablo_sql_pass "HASŁO DO DB" diablo_sql_database "NAZWA DB" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "2" // tutaj wybieramy jedną z poniższych opcji na co chcemy aby zapisywało exp graczy. // 0 - nick // 1 - ip // 2 - steam id
Przykład w oparciu dane które ja podałem:
diablo_sql_host "db4free.net" diablo_sql_user "diablo_nick" diablo_sql_pass "asdqwe" // tu pamiętać aby wpisać poprawne hasło diablo_sql_database "diablo_vert" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "2" // tutaj wybieramy jedną z poniższych opcji na co chcemy aby zapisywało exp graczy. // 0 - nick // 1 - ip // 2 - steam id
Jeśli w przyszłości chciałbyś edytować exp postaci przez phpMyAdmin na stronie db4free.net loguj się tak jak na screen'ie jednak poprzez twoje dane:

#337802 Bug z levelem diablo_onyke
Napisane przez Lamaa
w 21.12.2011 22:18

#337378 Bug z levelem diablo_onyke
Napisane przez Lamaa
w 20.12.2011 23:01
public create_klass(id)
w
for(new i=1;i<28;i++)
Miałeś liczbę klas 9, zamiast 28, dlatego na pozostałych klasach miałeś lvl 0 i nie zapisywał ci się exp. Zmieniłem na liczbę klas w onyku, plus zmieniłem colorchata YELLOW na GREEN, bo nie chciał mi się kompilować, a nie chciało mi się z tym bawić. Gotowe SMA masz w załączniku. Sprawdziłem na swoim serwie, exp leci. Resztę chyba dasz radę zrobić sobie sam.
PS. Zmieniłeś tylko tabelkę expa, a już w powitaniu zniknęło "Diablo Mod by Onyke"? Uważasz, że ty go sam zrobiłeś czy jak, bo czegoś tu nie rozumiem

Załączone pliki
-
diablo_onyke.sma 686,68 KB 131 Ilość pobrań
diablo_onyke.amxx
#178948 Dźwięk i tekst przy zdobyciu levelu
Napisane przez sebul
w 10.10.2010 21:12
#include <csx>
jeśli nie masz, dodaj pod
#include <colorchat>
znajdź
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
dodaj pod
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);
Dźwięk przy zdobyciu wyższego poziomu
precache_sound(SOUND_EQUIP)
dodaj pod
precache_generic("sound/diablo/lvlup.mp3")
znajdź
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
dodaj pod
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")
Oczywiście na serwerze trzeba mieć wgrany plik mp3 (cstrike/sound/diablo/lvlup.mp3).
Download colorchat.inc -> Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc
#4146 FAST DOWNLOAD
Napisane przez
bicek
w 15.04.2008 14:49
#71277 Konwersja nVault -> MySQL
Napisane przez Portek
w 07.07.2009 14:37
I. Wstęp
Poziom trudności: średni+
Wymagane programy
- Mozilla Firefox - http://www.mozilla-e...org/pl/firefox/
- Wtyczka SQLite Manager - https://addons.mozil...efox/addon/5817
- Jakiś edytor tekstu, ja działałem na Notepad++ który polecam - http://notepad-plus....net/uk/site.htm
Konwersja w poradniku zostanie opisana na pliku vNault z serwera z modem War3FT, choć wszędzie wygląda ona podobnie.
II. Wyciąganie bazy z zakodowanego pliku
Każdy kto próbował wyedytować plik vNault w zwykłym edytorze tekstu wie iż nie zobaczy nic prócz całej masy krzaczków:

Plik ten jest tworzony przy wykorzystaniu SQLite 3, system ten zabezpiecza plik przed wścibskimi to raz, a dwa znacznie ogranicza jego wagę, dla przykładu plik vNault warzący 0,5mb, w wersji MySQL może osiągnąć nawet 1,5mb. Jednym z powodów takiej różnicy jest usunięcie wszystkich tabel które są zupełnie zbędne jeśli chodzi o zapis do pliku.
Żeby zobaczyć odpowiedni kod należy posłużyć się kilkoma sztuczkami, instalujemy program MozillaFirefox, a następnie doinstalowujemy wtyczkę SQLite Manager. Następnie wchodzimy odpowiednio w zakładkę Narzędzia i otwieramy okno wtyczki:

Naszym oczom ukarze się okno programu w którym od tej pory będziemy pracować, wskazujemy plik z bazą danych którą chcemy wyedytować:

Po otworzeniu ukarze się nam struktura pliku i prawie idealna składnia zapytań które musimy wydać, wybieramy z menu po lewej stronie którąś z tabel, ja jako przykład wybiorę wc3_player

Jak widać na screenie program daje nam możliwość bezpośredniej edycji rekordów, usuwanie obecnych, edycji, czy dodania nowych, nas jednak interesuje przycisk Export
Wybieramy odpowiednio zakładkę SQL -> Zaznaczamy obie dostępne opcje -> Klikamy przycisk OK.

Ukarze nam się okno w którym wybieramy gdzie ma być wgrana już prawie gotowa kopia bazy danych (dlaczego prawie, o tym potem), żeby było prosto i żebyśmy nie musieli szukać wybieramy Pulpit i klikamy Zapisz.
III. Poprawa zapytań
Odnajdujemy zapisany plik i otwieramy go w dowolnym edytorze tekstu (w przykładzie użyłem Notepad++

Widzimy już rozkodowaną składnie MySQL, 90% prac już za nami, jednak żeby poprawnie wgrać taką baze należy ją edytować, zapytanie niestety są źle wydane, stąd błąd który będzie pojawiał się przy imporcie w PhpMyAdminie.
Zacznijmy od zapytania które odpowiada za usunięcie tabeli (jeśli istnieje) i utworzenie nowej.
DROP TABLE IF EXISTS "wc3_player"; CREATE TABLE `wc3_player` ( `player_id` INTEGER PRIMARY KEY AUTOINCREMENT, `player_steamid` varchar(25) NOT NULL default '', `player_ip` varchar(20) NOT NULL default '', `player_name` varchar(35) NOT NULL default '', `time` timestamp(14) NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP );
Bardziej doświadczeni użytkownicy i Ci którzy mieli styczność z bazami danych na pierwszy rzut oka zauważą błędy w składni, jednak żeby nie było masy pytań "co jest nie tak" zaznaczę błędne elementy
W tej lini wystarczy usunąć znaki ", tak aby zapytanie wyglądało następująco:DROP TABLE IF EXISTS "wc3_player";
DROP TABLE IF EXISTS wc3_player;
W kolejnej lini:
Na zielono zaznaczony jest błąd składni, zaznaczony tekst należy zamienić na auto_incrementCREATE TABLE `wc3_player` ( `player_id` INTEGER PRIMARY KEY AUTOINCREMENT, `player_steamid` varchar(25) NOT NULL default '', `player_ip` varchar(20) NOT NULL default '', `player_name` varchar(35) NOT NULL default '', `time` timestamp(14) NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP );
Zaznaczone na czerwono zapytania należy usunąć, bowiem parametr default trzeba czymś zapełnić, w naszym przypadku jest to zbędne. Poprawne zapytanie wygląda tak:
CREATE TABLE `wc3_player` ( `player_id` INTEGER PRIMARY KEY auto_increment, `player_steamid` varchar(25) NOT NULL, `player_ip` varchar(20) NOT NULL, `player_name` varchar(35) NOT NULL, `time` timestamp(14) NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP );
Myślę że większego problemu z edycją kodu w/w zapytań nie będzie, więcej zabawy może być z edycją zapytań rekordów. Niestety wyeksportowane rekordy są źle sformułowane, brakuje w nich odpowiednio zdefiniowanych pól, stąd błąd przy imporcie. Podstawową kwestią jest wyciągnięcie z zapytania tworzącego tabele nazw pól, które musimy osadzić w zapytaniu. Na przykładzie zaznaczyłem pola na kolor zielony:
CREATE TABLE `wc3_player` ( `player_id` INTEGER PRIMARY KEY auto_increment, `player_steamid` varchar(25) NOT NULL, `player_ip` varchar(20) NOT NULL, `player_name` varchar(35) NOT NULL, `time` timestamp(14) NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP );
Skoro mamy już nazwy tabel zajmijmy się edycja rekordów, świeżo rozkodowana baza wygląda mniej więcej tak:
INSERT INTO "wc3_player" VALUES(1,'','','Portek',07.07.2009);Brakuje w niej tak jak pisałem wcześniej zdefiniowanych pól do których maja być dodane dane, poprawiamy więc odpowiednio kod:
Na pierwszy rzut oka widać co zostało dodane, "wc3_player" zostało zamienione na 'wc3_player', oraz dodane zostały nazwy pól (UWAGA! Ważne żeby nazwy pól były podawane między znakami 'a', oraz było w dokładnie takiej samej kolejności jak w zapytanie tworzącym tabele!).INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`)VALUES(1,'','','Portek',07.07.2009);
Nie pozostało nam nic innego jak edycja wszystkich zapytań, ręczna edycja wszystkiego mija się z celem, komu chciało by się to wszystko wstawiać, posłużymy się więc opcją "Zamień". Edytujemy odpowiednio pierwszą linijkę, zaznaczamy stary kod który musimy zamienić, naciskamy klawisze CTRL+H, w pierwszym polu powinien pojawić się stary kod, następnie klikamy na pole poniżej, oraz zaznaczamy wyedytowaną i poprawna już część kodu, ukarze się ona w polu poniżej. Nie pozostaje już nic innego jak kliknąć przycisk Zamień wszystkie

Wyedytowany cały kod, który można poprawnie i bez problemów importować do bazy danych wygląda tak:
DROP TABLE IF EXISTS wc3_player; CREATE TABLE `wc3_player` ( `player_id` INTEGER PRIMARY KEY auto_increment, `player_steamid` varchar(25) NOT NULL, `player_ip` varchar(20) NOT NULL, `player_name` varchar(35) NOT NULL, `time` timestamp(14) NOT NULL DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP ); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`)VALUES(1,'','','Portek',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(2,'','','Portek2',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(3,'','','Portek3',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(4,'','','Portek4',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(5,'','','Portek5',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(6,'','','Portek6',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(7,'','','Portek7',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(8,'','','Portek8',07.07.2009); INSERT INTO `wc3_player` (`player_id` ,`player_steamid` ,`player_ip` ,`player_name` ,`time`) VALUES(9,'','','Portek9',07.07.2009);
Poradnik uważam za skończony, nie należy on do łatwiejszych bo i cała operacja nie jest łatwa. Wymagana jest znajomość struktury baz danych, zapytań SQL. W razie problemów proszę o kontakt w tym temacie lub poprzez Prywatną Wiadomość, będę pomagał

Poradnik wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2009 Portek. Kopiowanie zabronione.
Mówi o tym USTAWA ART.16
#88098 System Rezerwacji Nicków
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 18.10.2009 11:35
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta
Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.
Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.
Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w
a nie standardowo _pw.setinfo _res twoje_haslo
Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.
Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.
Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.
Wymagane
serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql
Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:
srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe
Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"
WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.
Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:
<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>
Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres = "1";natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres = "0";Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive = "0";
Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:
HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje
Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip #define auth 0
0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP
Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.
WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:
(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res
Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"

say rezerwacja

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać
Wszystko z menu.

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.

Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.
Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.
Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.
Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).
Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.

1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,

oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.
Załączone pliki
-
SRN_0.4.2.rar 130,79 KB 1915 Ilość pobrań
-
SRN.rar 740,66 KB 2498 Ilość pobrań
#227378 Klasa gdy wejdzie nowy gracz
Napisane przez sebul
w 20.03.2011 01:16
#249996 Diablomod by Onyke
Napisane przez Onyke
w 16.05.2011 16:45
Diablomod 5.9l by Onyke

Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <xs> #include <nvault>

diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" //0 - Nick //1 - IP //2 - STEAMID diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) //Cvarow podanych niżej nie zmieniaj sv_hook "1" sv_hookthrowspeed "2000" sv_hookspeed "600" sv_hookwidth "32" sv_hooksound "1" sv_hookcolor "0" sv_hookplayers "1" sv_hookinterrupt "0" sv_hookadminonly "0" sv_hooksky "1" sv_hookopendoors "1" sv_hookbuttons "1" sv_hookpickweapons "1" sv_hookhostfollow "1" sv_hookinstant "0" sv_hooknoise "0" sv_hookmax "0" sv_hookdelay "0.0" //Koniec cvarów których masz nie zmieniać

Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28

Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL

System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka


/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item. /item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu. /klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! /speed, /s - pokazuje aktualną prędkość /gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp /czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /rune, /r - wyświetla sklep za kasę /mana, /m - wyświetla sklep za mane /exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu /reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)

Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS

Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE
Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.

Modele:

.SMA:


Poradnik WWW by Suis

Statystyki WWW [KLIK]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karlo09
- Regulamin