Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

robaloss - zdjęcie

robaloss

Rejestracja: 25.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2014 18:52
-----

#521044 Perk Braterstwo

Napisane przez Fili:P w 02.03.2013 20:00

opis
Ostatnio przeczytałem pewien temat na forum i "natchneła" mnie chęć napisania prostego perku, który według mnie jest dość ciekawy. Mając ten perk kiedy drugi gracz z naszego teamu jest niedaleko nas ( 50.0 jednostek ) zadaje trochę większe obrażenia, uwzględniając czynnik inteligencji ( 1.1 ).

download
Załączony plik  codperk_braterstwo.sma   885 bajtów  228 Ilość pobrań
  codperk_braterstwo.amxx
  • +
  • -
  • 8


#527604 NewCodMod

Napisane przez MarWit w 23.03.2013 22:01

NewCodMod

Dołączona grafika

NewCodMod jest CoDMod'em napisanym od nowa, majac za cel opytmalizacje oraz latwosc kodu. Byl on pisany na moj serwer, aczkolwiek zdecydowalem sie go udostepnic.
Cóz innowacyjnego jest w tej modyfikacji? :

- Klasy sa zalezne od druzyny, CT to Amerykanie a TT to Terrorysci.

- W standardzie dostepne jest 2x7 + 1 klas:

* Allah [ Terrorysci ][ Premium ]

* Czarnoskóry Wojownik [ Terrorysci ]

* Osama [ Terrorysci ][ Premium ]

* Samobójca [ Terrorysci ]

* Somalijczyk [ Terrorysci ]

* Talib [ Terrorysci ]

* Wyznawca Islamu [ Terrorysci ]

* Barrack Obama [ Amerykanie ][ Premium ]

* General [ Amerykanie ][ Premium ]

* Komandos [ Amerykanie ]

* Lotnik [ Amerykanie ]

* Porucznik [ Amerykanie ]

* Saper [ Amerykanie ]

* SEAL [ Amerykanie ]

* Szpieg [ Obie druzyny ]


oraz 5 perkow:

* Męczennik

* Martwa Cisza

* Przeciwodłamkowy

* Szybkie ręce

* Podgladacz


- Nowe dzwięki

- Własny plik konfiguracyjni ini.

- Zapis nVault ( niedługo także MySQL )

- Modyfikacja będzie supportowana ( a wiec wszelkie propozycje mile widziane )

- Łatwiejsze tworzenie nowych klas/perków

- Czytelny kod, który zmodyfikuje nawet laik.


Dołączona grafika

; Menu wybrania klas
say /klasa
say_team /klasa

; Menu z opisem klas
say /klasy
say_team /klasy

; Opis aktualnego perk'u
say /perk
say_team /perk
say /przedmiot
say_team /przedmiot

; Menu z opisem perków
say /perki
say_team /perki
say /przedmioty
say_team /przedmioty

; Wyrzucanie perku
say /wyrzuc
say_team /wyrzuc
say /drop
say_team /drop

Dołączona grafika

Spoiler


Dołączona grafika

Spoiler


______________________________________________________________________________________

Silnik korzysta z własnego pliku konfiguracyjnego ini, tu pokrótce opisze kazda linijke:
# Plik konfiguracyjny NewCodMod

[ Global ]
; Maksymalny poziom
maxLevel = 901
; Mnoznik exp'a
experienceMultiplier = 127
; Najwieksza mozliwa wartosc statystyki
maxStatisticValue = 500

[ Sounds ]
; Czy ma byc slyszalny krzyk informujacy przeladowanie ?
reloadingSounds = 1
; Czy ma byc slyszalne ostrzezenie przy strzelaniu w 'swojego' ?
friendlyFireSounds = 1

[ Save Settings ]
; Typ zapisu
; 0 - Bez zapisu
; 1 - nVault
; 2 - mySQL ( na razie brak )
saveDriver = 1
; Zapisywanie po:
; 0 - Nicku
; 1 - SteamID
; 2 - IP
saveMode = 0
; Jezeli nie uzywasz MySQL, pozostaw bez zmian
; Host MySQL
mysqlHost = 127.0.0.1
; Nazwa uzytkownika
mysqlUser = root
; Haslo uzytkownika
mysqlPassword = your_password
; Nazwa bazy
mysqlDatabase = your_lovely_db
; Prefix tabel
mysqlPrefix = ncd_

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#323565 Progress Bar

Napisane przez diablix w 19.11.2011 01:43

Progress Bar

Funkcja która tworzy rzekomy progress bar :D Działa on na zasadzie że zamiast cyfr bądź procentów dostajemy gotowy pasek postępu w formie łańcuchu znaków.
Zwróci ona nam również ilość "znaczków" użytych aby utworzyć pasek.

stock Stworz_PasekPostepu(sTab[], iLen, const sSymbol[], iCoSprawdzic, iIleWymagaJedenStopien=10){
new iAmt = max(1, iCoSprawdzic), iTimesAdded;

while(((iAmt-=iIleWymagaJedenStopien)>=(1>>iIleWymagaJedenStopien)) && add(sTab, iLen, sSymbol)){iTimesAdded++;}

return iTimesAdded;
}


Przykład:

public cmdTest(id){
new sTab[30];

g_iUserPunkty=5;

Stworz_PasekPostepu(sTab, sizeof sTab - 1, "|", g_iUserPunkty, 1);

client_print(id, 3, sTab); //Wyswietli 5 znaczkow zamiast 10 [||||| ]
}


Jak to wygląda?

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 10


#469252 Dodatki do klas

Napisane przez Green Skill w 19.10.2012 06:56

Witam . Podam tu pare przydatnych poradnikow do tworzenie klas.

Nieskonczonosc MultiJump
Spoiler


Nie otrzymywanie dmg za upadek z wysokosci;
Spoiler


Regeneracja hp podczas kucania z dana bronia
Spoiler


Niewidzialność gdy nie poruszasz sie i stoisz w miejscu , Tylko wtedy!
Spoiler


Jak dodać cichy bieg
Spoiler

Tut bedzie aktualizowany.Dodam ze jest to nawet mój 1 post na amxx :) proszę o łagodną krytyke


#418568 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.06.2012 14:11

Witam was bardzo serdecznie postanowilem zamiescic dzis moje Diablo.
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm

Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma

1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)

Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda :P

W razie pytan piszcie w tym temacie.


Załączony plik  newdiablo.sma   348,53 KB  3720 Ilość pobrań
  newdiablo.amxx
  • +
  • -
  • 56


#395769 Klasa zloty wojownik

Napisane przez Trikolo w 11.04.2012 17:09

Łap poprawiłem klasę

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define CZAS_GODMOD 3
new const nazwa[] = "Zloty wojownik";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10Dmg ";
new const bronie	= (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
		 ma_klase[id] = true;
		 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
		 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
		 if(!is_user_alive(id))
		   return;
	  
		 if(wykorzystal[id])
		 {
		   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		   return;
		 }

		 wykorzystal[id] = true;

		 set_user_godmode(id, 1);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
		 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

		 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		 write_short(CZAS_GODMOD)
		 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
		 if(!is_user_connected(id)) return;

		 set_user_godmode(id, 0);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
		 wykorzystal[id] = false;

public plugin_precache()
{
		precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
		precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_AK47)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
				}
		}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



#393165 Klasa zloty wojownik

Napisane przez Flk w 07.04.2012 13:19

opis
Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE
instalacja
codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączony plik  codclass_zloty.sma   3,23 KB  580 Ilość pobrań
  codclass_zloty.amxx
Załączony plik  models.rar   1,43 MB  557 Ilość pobrań


Jest to 1 moja klasa :)


#404107 Perk "M18 Claymore"

Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58



Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:

Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.

Automatyczna (radar)  - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Filmik przedstawiający uzycie perku



Changelog

1.0

Wydanie Perku

1.2

- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)



claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)



Standardowa

Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"


Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   17,09 KB  346 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   488,85 KB  370 Ilość pobrań


Starsza wersja:
Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   11,05 KB  375 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele.rar   409,98 KB  402 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 37


#403866 Teleport - zapisz miejsce, a potem teleportuj sie do niego !

Napisane przez d0naciak w 30.04.2012 10:18

opis
Zrobilem perk i klase, ktora po uzyciu zapisuje miejsce, a po nastepnych uzyciach wracamy na zapisane miejsce.
Miejsce restartuje sie po nowej rundzie.

Instalacja standardowa

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#375756 Premium Points

Napisane przez Na 5tyk w 05.03.2012 16:04

Grzesiu. Nie obraże się. A nawet dam :plus:
  • +
  • -
  • 2


#375584 Premium Points

Napisane przez grzesiu131 w 05.03.2012 09:55

Póki serce nie wgra swojego łapcie zapis nvault, z jego wersji ( mam nadzieję że się nie obrazi ;) ).
Poprawione niektóre sprawy.

Serce - Już nie musisz nic robić, twój zapis został dodany zgodnie z twoją wolą, zapraszam do testowania.

Enson - Nic nie sklejałem, napisałem że porzuciłem projekt dlatego nie było nic poprawiane, lecz jak widzę że cały czas ma ktoś do mnie sapy to dodam zapis Serca. Proszę czytać uważnie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#372244 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 27.02.2012 21:33

Dołączona grafika

Perk: Quad Damage

Opis: Jak sama nazwa perku wskazuje, zwiększa 4-krotnie zadawane dmg.

Zasada działania:

-po otrzymaniu perku, możemy go uruchomić klawiszem C
-po uruchomieniu rozjaśnia nam się ekran (skala 40 na 255) oraz możemy przez 15-30 sekund zadać 4 razy więcej obrażeń.
-gdy czas dobiega końca, perk automatycznie się niszczy.

Czyli prościej pisząc, jest to prawie stuprocentowa kopia Quake'owej wersji "Quad Damage"

Różnica między nimi to:
- jako perk losuje czas działania między 15 a 30 sekund (w Quake zawsze 30)
- nie ma dźwięku podczas strzału (mowa o dźwięku podczas uruchomienia perka)

Dołączona grafika

plik codperk_quaddamage.sma wrzucamy do folderu scripting.
plik codperk_quaddamage.amxx do folderu plugins
pliki z dźwiękami wrzucamy do sound/misc
w pliku "plugins_codmod.ini" w sekcji "perki" dopisujemy "codperk_quaddamage.smxx"

download

Załączony plik  sound.rar   76,35 KB  339 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   4,93 KB  9 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,56 KB  335 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx
  • +
  • -
  • 22


#372576 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 28.02.2012 17:51

Szkoda że jak wciśniemy C i czas zaczyna nam lecieć i potem wciskamy non stop C to czas się regeneruje ale nie jestem pewny czy to przedłuża (czas w tym momencie też szybciej w dół leci)


Rzeczywiście, z mojej strony to było wielkie "niedopaczenie" xD, masz + za spostrzegawczość!

Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   5,05 KB  4 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,71 KB  152 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx

Naprawiono błąd, ze można było wielokrotnie perka użyć.
  • +
  • -
  • 7


#371389 Perk "BFG10000"

Napisane przez Hleb w 26.02.2012 11:50

Dołączona grafika

Perk: BFG10000

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.


Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!


Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k


ChangeLog:

v1.0
- Wydanie Perku

v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami


Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy


Dołączona grafika

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 )
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 )
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 )
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 )
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Dołączona grafika

Standardowa

Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#196634 Instalacja AMXBans

Napisane przez Szyfrant w 15.12.2010 16:50

Co będzie nam potrzebne
1) AMXModX 1.8.1 lub 1.8.2 ( Zależne od modułu mysql)
2) Hosting WWW
3) Baza MySQL
4) Serwer
5) Włączone myślenie (Czytanie ze zrozumieniem, bo to zanika)


Instalacja od strony WWW.





a) Tworzymy sobie katalog na naszym ftp dajmy na to "bany"
Ściągamy paczkę [GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 AMXX.pl: Support AMX Mod X

B) Po skopiowaniu USTAWIAMY CHMODY'y katalogowi Include (Całemu, pod foldery i pliki również :D ) Jeśli tego nie zrobimy wywali nam komunikat, i nie będziemy mogli rozpocząć instalacji
c) Gdy mamy nadane prawa, to przystępujemy do Instalacji. Wchodzimy na www.moja-strona.eu/bany (Taka jest w przypadku folderu bany) Naszym oczom ukaże się Kreator Instalacyjny. Jest on niezwykle prosty, w języku polski, a instrukcje w nim zawarte są bardzo zrozumiałe.



Krok 1. Start

Dołączona grafika


Akceptujemy i klikamy dalej .

-------------------------------------------




Krok 2. Informacje

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze ustawienia serwera, po czym klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 3. Katalogi

Dołączona grafika


Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]

Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.

-------------------------------------------




Krok 4. Baza Danych

Dołączona grafika


Wpisujemy dane naszej bazy MySQL. (Jeżeli bazę masz na innym hostingu niż stronkę wprowadź właściwy adres IP, natomiast gdy masz bazę na tym samym hostingu pozostaw pole "Adres Hosta Bazy"). Po wpisaniu danych klikamy "Sprawdz dane dostępu" Gdy wyskoczy zielony komunikat, klikamy Dalej.


-------------------------------------------




Krok 5. Administrator

Dołączona grafika


Nie ma co opisywać. Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.

-------------------------------------------




Krok 6 i 7. Podsumowanie

Dołączona grafika


Pokaże nam się okienko z naszym podsumowaniem. Klikamy Kończenie Instalacji i Gotowe.



d)
Pozostaje nam tylko dodanie naszego adresu IP serwery gry do bazy MySql.

---------------------------------------------------------




Instalacja AMXBans'a od strony Serwera Gry (PLUGIN)






Zaczynamy !!!



[/size]

a) Kopiujemy zawartość folderu "plugin" (Zawartość nie folder) do katalogu cstrike/addons/amxmodx
B) Po skopiowaniu dodajmy na początek pliku plugins.ini


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

oraz dajemy ";" (średnik) przed pluginem
admin.amxx


c) Jeżeli chcemy włączyć pluginy opcjonalne np Oznaczanie gracza
Włączamy plik plugins-amxbans.ini i usuwamy ";" przed wybranym przez nas pluginem.


UWAGA!!
NIE dodajemy


amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx

do pliku plugins-amxbans.ini

d) Teraz wchodzimy do pliku sql.cfg i wpisujemy nasze Dane Bazy MySql


NO I GOTOWE !!!

------------------------------






(Opcjonalne)

Jeżeli chcemy, aby admini byli czytani z pliku users.ini wchodzimy w plik amxbans.cfg

Odnajdujemy

// How AMXBans should handle the admins
// 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0


i zamieniamy na

amxbans_use_admins_file 1


  • +
  • -
  • 57