Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eustachy8 - zdjęcie

Eustachy8

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2023 04:34
-----

#405894 sprzedawanie za odznaki ;]

Napisane przez Eustachy8 w 03.05.2012 20:05

przerobiłem i działać niby powinno, ale jak już kompilowałem wyskoczyły errory, które są identyczne z tymi które wyskakują z pliku co Ty dałeś, więc to nie ja namieszałem... coś próbowałeś sam? Czy o co chodzi?
oto errory:

cod_sellperk_2perki (1).sma(45) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
cod_sellperk_2perki (1).sma(46) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
cod_sellperk_2perki (1).sma(81) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
cod_sellperk_2perki (1).sma(115) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
cod_sellperk_2perki (1).sma(133) : error 088: number of arguments does not match definition
cod_sellperk_2perki (1).sma(157) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
cod_sellperk_2perki (1).sma(175) : error 088: number of arguments does not match definition
na boje bolka oko, to wygląda, jakby kompilatorowi nie podobała się wersja z dwoma perkami


ale jeżeli u Ciebie to bangla, to proszę kod pliku cod_sellperk_2perki (ręki sobie uciąć nie dam, do tej pory tylko klasami i perkami sie bawiłem, ale powinno być dobrze):
Spoiler


a w zalączniku odznaki_status

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#405734 klasa dla vipa ;]

Napisane przez Eustachy8 w 03.05.2012 16:14

co ma generator klas do zmiany modeli vipom?

tak jak napisałem, brakuje tego:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
}

ścieżkę dałeś taką: VIP/p_mp5.mdl proponowałbym jednak dac z models: models/VIP/p_mp5.mdl

więc pliki wrzuć do models/VIP/w_mp5.mdl, models/VIP/v_mp5.mdl i models/VIP/p_mp5.mdl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#405564 Problem z COD - (native "set_task") ....

Napisane przez Eustachy8 w 03.05.2012 10:43

linijki 525 i 526 też do wywalenia tak mi się zdaje, no i można też 21, choć nic nie zrobi...
  • +
  • -
  • 1


#405402 Jak zmienic ubranie na ubranie wroga? perk/klasa

Napisane przez Eustachy8 w 02.05.2012 21:16

LW to losowa, nie wiem chyba od 1/4 do 1/8 czy jakoś tak, niech mnie ktoś poprawi jak nie mam racji. A jeżeli sam chcesz ustawić to


if(ma_perk[attacker] && random_num(1, x) == 1)
X - liczba do ilu ma losować (4 to bedzie 1/4)
  • +
  • -
  • 1


#405290 Problem z COD - (native "set_task") ....

Napisane przez Eustachy8 w 02.05.2012 19:01

w plugins-codmod.ini czy samo plugins.ini, nie wiem gdzie to masz
do QTM_CodMod.amxx dopisz debug

QTM_CodMod.amxx debug

  • +
  • -
  • 1


#405287 Jak zmienic ubranie na ubranie wroga? perk/klasa

Napisane przez Eustachy8 w 02.05.2012 18:58

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
dodajesz do enable zmienna np.; wartość, po prostu losuje mu LW
i później gdzieś w pluginie

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
	i tutaj cos co ma się dziać jeżeli zadziała  1/lw że coś, jeżeli chodzi o granat, to znajdz sobie gdzieś na forum, ponieważ na tym kompie co aktualnie jestem nie mam żadnej klasy, by Ci dokładny kod skopiować, ale jako teoria to powinno wystarczyć

  • +
  • -
  • 1


#405145 Jak zmienic ubranie na ubranie wroga? perk/klasa

Napisane przez Eustachy8 w 02.05.2012 14:37

tzn mogę Ci wytłumaczyć co robią poszczególne linijki

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};

tablica dwu wymiarowa

[/color]

[1] [sas]
[2] [gsg9]
[3] [urban]
[4] [gign]

[color=#666600]

i pozniej w codzie wybiera z posrod 4 liczb i w zaleznosci od liczby taki model wybiera

new num = random_num(0,3); // losuje z liczb 0,1,2,3 i pozniej podstawa do komendy przez co wybiera model do podstawienia
switch(get_user_team(id)) // sprawdza jaki team jestes
{
case CS_TEAM_T: // jezeli TT to daje jeden z 4 modeli CT
cs_set_user_model(id,Ubrania_CT[num]) // tu podstawia
case CS_TEAM_CT: // a tutaj na odwrót
cs_set_user_model(id,Ubrania_Terro[num]) // i tutaj
}


w tym przypadku nie losuje modelu, lecz zawsze daje te same
switch(get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
cs_set_user_model(id,"sas")
case CS_TEAM_CT:
cs_set_user_model(id,"terror")
}
  • +
  • -
  • 2


#403837 Klasy +Special

Napisane przez Eustachy8 w 30.04.2012 09:15

jak miałem u siebie na serwerze, niektórym ns działało a niektórym nie, nie mam zielonego pojęcia czym to jest spowodowane... za to steamowcom działa wszystkim

a tak na marginesie, pobrać pobrałeś, ale plusa po co dać co nie?
  • +
  • -
  • 1


#402247 Klasy +Special

Napisane przez Eustachy8 w 26.04.2012 20:24

tak dodam, że jak coś mogę dorobić jakiegoś speciala do każdej innej klasy, wystarczy poprosić ;)
  • +
  • -
  • 1


#402161 Klasy +Special

Napisane przez Eustachy8 w 26.04.2012 18:04

Witam!

W pierwotnym założeniu to miało iść na sprzedaż, ale proszę ;D
Planowałem zrobić to wszystko w jednym pliku, lecz przerosło to moje umiejętności i chęci, ale jak komuś by się chciało pobawić to proszę bardzo ;)

Informacje

+Special
Dodatek, który dodaje każdej klasie innego bonusa. Aby uruchomić speciala, należy zbindować słowo "special" i trwa on 10 secuknd (np.: bind "v" "special", jeżeli zrobimy to dobrze, po każdym włączeniu powinna wyskakiwać informacja 'special on" i "special off" oraz ładować się pasek, który pokazuje ile jeszcze potrwa special, albo w przypadku, gdzie specialami są np.: miny, po prostu ją postawi)

Instalacja standardowa

Cvary


[/size]
[size=4]special_ilosc 2 // ilość speciali na rundę, standardowo 2[/size]

Opis Klas

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#397134 Brak możliwości dodania HP przerobi ktos?

Napisane przez Eustachy8 w 14.04.2012 20:23




public PlayerPreThink(id)

{

    if(!ma_klase[id])

        return PLUGIN_CONTINUE;



    if(is_user_alive(id) && get_user_health(id) >5)

        set_user_health(id, 5);


  • +
  • -
  • 1


#397068 Problem z klasa

Napisane przez Eustachy8 w 14.04.2012 17:56

to w takim razie, spróbuj z tym

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#397067 Brak możliwości dodania HP przerobi ktos?

Napisane przez Eustachy8 w 14.04.2012 17:50

był już kilka razy ten problem rozwiązywany
proszę bardzo ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#396183 Ustawianie npc na respie(i nie tylko)

Napisane przez Eustachy8 w 12.04.2012 17:11

a da się zablokować używanie skilla jak się stoi obok npc? bo już mam go ze sklepem, ale pod E się używa np rakiety,,, a jak się nie da, to jak zrobić by na komendę, która działa jak jest 200 unitów od npc

sklep wsadziłem w:
public npc_ObjectCaps(id)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#389664 Problem z perkiem AT4CS

Napisane przez Eustachy8 w 01.04.2012 15:31

nie jestem pewny, ale spróbuj z tym

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1