Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eustachy8 - zdjęcie

Eustachy8

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2023 04:34
-----

#562672 [ROZWIĄZANE] Nie banglają mi natywy :<

Napisane przez GT Team w 12.08.2013 08:55

zamień w molotov_cocktail
public plugin_natives()
{
	register_native("buy_molotov", "buy_molotov");
}
na
public plugin_natives()
{
	register_native("buy_molotov", "buy_molotov", 1);
}
a w drugim wszystko wygląda dobrze, tylko zamień
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, mol, "1");
[/code] na
menu_additem(menu, fen);
menu_additem(menu, tra);
menu_additem(menu, mol);



#549462 Wyrzucanie broni

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 13.06.2013 19:18

    engclient_cmd(id, "drop", "weapon_scout");

  • +
  • -
  • 1


#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#545386 Wymuszanie rate'ów co spawna / RateSpawnByFilip [v2.1]

Napisane przez Gość w 25.05.2013 19:40

Nie.

 

Linijka ta odpowiada za rejestrowanie zdarzenia, jakim jest spawn, czyli ożywienie i przygotowanie gracza do gry.

0 oznacza rozpoczęcie zdarzenia, a 1 jego koniec.

 

Rozróżnia się to tym, że przy 0 można event zablokować, lub zmienić jego parametry.

1 oznacza event dokonany, na którego nie mamy już wpływu.

 

Wszelkie wartości niezerowe będą traktowane tak samo, bez względu, czy jest to 1, 4 czy -100.

 

 

Żeby ustawiać raty co 4 spawny, stworzymy sobie dla tablicę 33 elementową, czyli dla każdego gracza.

Po spawnie danego gracza, zwiększymy wartość i jeśli będzie się dzielić przez 4, to wtedy raty ustawiamy.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new spawns[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1);
	set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")
}

public raty(id)
{
	if((++spawns[id])%4){
		client_cmd( id , "rate 25000" )
		client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
		client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
		client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
		client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
	}
}

public hudmsg() 
{       
	set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) 
	show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") 
}



#547801 Wyrzucanie broni

Napisane przez Filip1512 w 05.06.2013 16:22

Zarejestruj event w plugin_init

register_event("CurWeapon" , "CurWeapon" , "be" , "1=1");


później funkcja

public CurWeapon(id){

engclient_cmd(id, "drop", bron)

}


I w engclient wypisujesz wszystkie pierwszorzędne bronie (1 engclient = 1 broń), przynajmniej ja bym tak zrobił, bo nie wiem czy jest sens robienia if'a z "get_user_weapon(id) & bron" a dopiero później engclient_cmd(id, "drop")
  • +
  • -
  • 2


#470296 read_data a Wpływanie na obrażenia

Napisane przez Gość w 21.10.2012 21:37

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(ma_g36c[idattacker] && get_user_weapon(idattacker)==CSW_P90){
SetHamParamFloat(4, damage*2);
}
}



#547141 Wyrzucanie broni

Napisane przez Gość w 01.06.2013 15:19

Jest to chyba najmniej optymalna i najbardziej zawodny pomysł, na jaki można wpaść.

AMXModX, poprzez metamoda:P, a następnie silnik gry, wysyła do gracza polecenie zmiany slotu na 1.

Następnie, znów wysyłasz, znów najbardziej drogocenną drogą, od AMXX, poprzez Metamoda:P i sam silnik gry aż do gracza polecenie, które trafia od gracza ponownie do silnika gry, by ostatecznie wyrzucić aktywną broń.

Pomijając długą i zupełnie zbędną wymianę pakietów informacji, nie wiesz, jaką broń wyrzucisz, z którego slota (gracz może nie mieć broni w pierwszym slocie, lub w międzyczasie slot zmienić), ani czy w ogóle komenda zostanie "odbita" ponownie do silnika gry (serwer przyjmuje ograniczoną ilość pakietów poleceń od graczy).

 

To tak, jakbyś zamiast nastawić sobie budzik na 6. rano, wysłał maila do kumpla, by ten wysłał smsa do innego kumpla, by ten zadzwonił do Ciebie, jak będzie wstawał rano, by Cię także obudzić.

Tutaj także, niepotrzebnie angażujesz kilka osób, a nie masz pewności, że ostatecznie każdy wykona swoje zadanie i informacja do Ciebie dotrze, co więcej, nie wiesz, o której wstaje inny kumpel,

a tym samym, o której zostaniesz obudzony, oraz czy w ogóle zostaniesz. Podsumowując, rozwiązanie beznadziejne, zwłaszcza przy tak bogatym wyborze różnorodnych bibliotek do realizacji tego zadania.




#546769 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać ID gracza?

Napisane przez d0naciak w 31.05.2013 13:18

    case 2:
        
    {
        new kasa = cs_get_user_money(id)
        if(is_user_alive(id))
        
        {
            if(kasa >= 15)
                
            {
                new iEnt = give_item(id, "weapon_mp5navy")
                if(iEnt > 0)
                    cs_set_weapon_ammo(iEnt, 15); //Ustawi mp5 15 naboi w magazynku
                    
                client_print(id, print_chat,"Kupiles 2x MP5")
                cs_set_user_money(id, kasa - 15)
                ma_mp5[id]=true;
                // i tutaj wywolam funkcje public ConsoleCommand_WeaponMaxClip(id, lvl, cid) z odpowiednimi informacjami
                
                
            }
            else
                
            {
                client_print(id,print_chat," Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy")
                
                
            }
            
            
        }
        else
            
        {
            client_print(id,print_chat,"Jestes martwy nie mozesz kupowac")
            
        }
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    }

Aby pobrac ownera uzyj

new id = pev(iEnt, pev_owner); //iEnt = id bytu broni

  • +
  • -
  • 2


#546644 [ROZWIĄZANE] Jak pobrać ID gracza?

Napisane przez GwynBleidD w 30.05.2013 23:59

podany iEnt, to byt broni. Możesz wydobyć ID gracza trzymającego tą broń poprzez pobranie pola owner przypisanego do tego bytu broni.


  • +
  • -
  • 1


#488917 Model gracza - Święty mikołaj

Napisane przez Kapi^ w 09.12.2012 22:24

Znalazłem takie na tym forum :
Dołączona grafika

http://www.speedysha...HR/Mikolaje.rar
  • +
  • -
  • 1


#473973 [ROZWIĄZANE] automatyczna zmiana teamu gracza i dodawanie fraga co 5 sekund

Napisane przez K!113r w 01.11.2012 21:10

Ja bym jednak zdecydował się na kanapkę: http://amxx.pl/dokum...cs-roundrespawn
zawsze u mnie działała niezawodnie.
  • +
  • -
  • 1


#473943 [ROZWIĄZANE] automatyczna zmiana teamu gracza i dodawanie fraga co 5 sekund

Napisane przez Gość w 01.11.2012 20:19

Bo ja ostatnio głupoty wypisuję :wstyd:

Zamiast
public DeathMsg(g_Killer, g_Victim){
if(is_user_connected(g_Killer) && is_user_connected(g_Victim)){
if(get_user_team(g_Killer)==1 && get_user_team(g_Victim)==2){
napisz
public DeathMsg(){
new g_Killer=read_data(1);
new g_Victim=read_data(2);
if(
is_user_connected(g_Killer) &&
is_user_connected(g_Victim) &&
get_user_team(g_Killer)==1 &&
get_user_team(g_Victim)==2
){
Bo dla DeathMsg trzeba read_data() użyć, jak dobrze speedkill to wcześniej zrobił.


#473942 [ROZWIĄZANE] automatyczna zmiana teamu gracza i dodawanie fraga co 5 sekund

Napisane przez K!113r w 01.11.2012 20:18

event death chyba nie ma argumentów, trzeba je zczytać:

new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );


powinno działać, zawsze możesz spróbować z kanapką:

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Post", 1);
-
-
-
public Ham_Killed_Post(vid, kid)

  • +
  • -
  • 1


#473821 [ROZWIĄZANE] automatyczna zmiana teamu gracza i dodawanie fraga co 5 sekund

Napisane przez speedkill w 01.11.2012 15:35

Także funkcja dispTime(id), nie zadziała poprawnie, ponieważ nie ma tam pętli ;)
  • +
  • -
  • 1


#473807 [ROZWIĄZANE] automatyczna zmiana teamu gracza i dodawanie fraga co 5 sekund

Napisane przez Gość w 01.11.2012 14:37

W ten sposób spawn będzie powodował pewne problemy z kamerą w specyficznych sytuacjach.
Jeśli koniecznie nie chcesz korzystać z Kanapki, to skorzystaj z poprawnej formy ożywiania graczy.