Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie npc na respie(i nie tylko)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 05.04.2012 09:44

Witam,może mi ktoś zamienić ten plugin tak by można było postawić 2 modele:
robo.mdl i Gina.mdl.
Tylko to:D
https://forums.allie...ead.php?t=11756
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 06.04.2012 09:56

@refresh

Jeżeli jest to możliwe to proszę zmienić temat na "zmiana modeli npc"
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 15:56

Tutaj masz wg. mnie lepszy tut do NPC, może coś wyciągniesz: http://forums.allied...ad.php?t=145716

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 06.04.2012 16:00

Dobra sprawdzę i dzięki za pomoc:D
Plusa dam jutro bo wyczerpałem swój limit;D

Jakby co to edytnę
Czy to działa na zawsze?Np:
UStawię npc na respie na de_dust2 zmienie mapę i zostanie?

Użytkownik Anty edytował ten post 06.04.2012 16:20

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 16:42

W tym co dałem to tak, ponieważ tam jest Save_Npc i Load_Npc :D

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 06.04.2012 19:17

Wiesz może jak ustawić by nie można było zabijać tego npc
I podać mi kod jak mam dodać do niego menu pod przyciskiem "e" (naciskasz "e" stojąc koło npc i pokazuje się menu)
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#7 jaroszeq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.04.2012 19:20

a na co ci jesli mozna spytac?

#8 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 06.04.2012 19:25

Nie rób spamu
potrzebuję npc na respie zamiast sklepu pod komendą:)
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2012 21:05

co do E no to wyszukaj osoby w zasięgu hmm. 200 unitów, a żeby go zabić się nie dało, ustaw mu nieśmiertelność (nie wiem czy to dobry pomysł, ale lepiej chyba będzie jak usuniesz damage dla tego NPC, czyli tam jakiś event czy coś)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 11:34

Wiesz może jak ustawić by nie można było zabijać tego npc
I podać mi kod jak mam dodać do niego menu pod przyciskiem "e" (naciskasz "e" stojąc koło npc i pokazuje się menu)

Brak otrzymywanych obrażeń w fm:
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_NO);

Co do menu pod przyciskiem, to w CmdStart:

new Float:fPlayerOrigin[3];
new Float:fEntOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fPlayerOrigin);
pev(ent, pev_origin, fEntOrigin);

if(pev(id, pev_button) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE && get_distance_f(fPlayerOrigin, fEntOrigin) <= 200.0)
{
//Tworzysz menu
}

Tylko musisz mieć uchwyt(id) enta.
  • +
  • -
  • 1

#11 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 09.04.2012 12:33

A mógłbyś dać to w kod i zaznaczyć to tak bym widział gdzie to dodałeś:D
Wiem,że dużo wymagam:)
Spoiler

sebul (12.04.2012 17:27):
Kod powyżej 200 linijek dodawaj w załączniku lub na wklejce.

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#12 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.04.2012 13:41

@REFRESH
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#13 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 12.04.2012 17:11

a da się zablokować używanie skilla jak się stoi obok npc? bo już mam go ze sklepem, ale pod E się używa np rakiety,,, a jak się nie da, to jak zrobić by na komendę, która działa jak jest 200 unitów od npc

sklep wsadziłem w:
public npc_ObjectCaps(id)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#14 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 12.04.2012 19:02

Eustachy:D możesz zamieć to na monety?(bo lepiej sklep za monety)
I żeby usunąć wytrzymałość perku mam zablokować to
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
?
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#15 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 14.04.2012 14:42

@REFRESH
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#16 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 14.04.2012 15:04

stary, pomyśl trochę sam, a nie tylko refresh. Masz reputacje na minusie, pomógłbyś innym, a nie tylko żerujesz.
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#17 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2012 15:26

to jak zrobić by na komendę, która działa jak jest 200 unitów od npc

funkcja get_distance
  • +
  • -
  • 0

#18 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 14.04.2012 17:43

poradziłem sobie w trochę inny sposób, działa wszystko elegancko
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych