Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak pobrać ID gracza?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.05.2013 18:35

Witam!

 

Pytanie jak w temacie? Jak pobrać te id?


  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.05.2013 18:42

Zależy co chcesz zrobić, i kiedy chcesz pobrać najczęściej eventy i zarejestrowane akcje dają nam ID gracza, jednak niektóre rzeczy trzeba robić pętlą.

Co chcesz osiągnąć?

 

ID to maksymalnie 32 i najczęściej gracz ma ciągle inne lub to samo ID [zależy od liczby graczy, kto wyszedł itp]


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.05.2013 18:57

tworzę sklep z nowymi broniami (np. 2x MP5). na Alliedmoders znalazłem sposób na zmianę ilości naboi w magazynku, lecz zmienia się je dla wszystkich np. mp5-tek, a chcę by zmieniało się tylko graczowy który kupił te 2x MP5

orginał wygłąda tak:

Spoiler

 

aby osiągnąć swój cel, tablicę g_iMaxClip przerabiam na 2 wymiarową (g_iMaxClip[33][CSW_P90+1]

 i wygląda to tak

Spoiler

i ta przerobiona wersja już nie działa, chcę pobierać osobno id, ponieważ jak na razie, jedynym rozwiązaniem tego problemu jest to, że iEnt nie przekazuje id gracza lecz coś innego

public Shotgun_PostFrame( iEnt )

czy jednak przekazuje, a błąd wynika z czegoś innego?

 

(po zmianie amunicji, amunicja się nie zmienia, strzelanie nie zmniejsza ilości naboi, a strzały nie zadają nic dmg, więc puszczana jest tylko animacja a nie strzał na prawdę)



zapomniałem dodać, że kupno ma wyglądać w ten sposób:

tworzę menu w nim wybór broni:

case 2:
               
                {
                        new kasa = cs_get_user_money(id)
                        if(is_user_alive(id))
                       
                        {
                                if(cs_get_user_money(id) >= 15)
                               
                                {
                                        give_item(id, "weapon_mp5navy")
                                        client_print(id, print_chat,"Kupiles 2x MP5")
                                        cs_set_user_money(id, kasa - 15)
                                        ma_mp5[id]=true;
                                        // i tutaj wywolam funkcje public ConsoleCommand_WeaponMaxClip(id, lvl, cid) z odpowiednimi informacjami
                                       
                                       
                                }
                                else
                               
                                {
                                        client_print(id,print_chat," Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy")
                                       
                                       
                                }
                               
                               
                        }
                        else
                       
                        {
                                client_print(id,print_chat,"Jestes martwy nie mozesz kupowac")
 
                        }
                        menu_destroy(menu)
                        return PLUGIN_HANDLED
                       
                       
                }

 


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.05.2013 18:59

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.05.2013 23:59

podany iEnt, to byt broni. Możesz wydobyć ID gracza trzymającego tą broń poprzez pobranie pola owner przypisanego do tego bytu broni.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 31.05.2013 11:45

czyli to dlatego mi się sypie wszystko :D Mógłbyś podać jak by taka linijka wyglądała? Bo jakoś nie widzę tego...


  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 13:18

    case 2:
        
    {
        new kasa = cs_get_user_money(id)
        if(is_user_alive(id))
        
        {
            if(kasa >= 15)
                
            {
                new iEnt = give_item(id, "weapon_mp5navy")
                if(iEnt > 0)
                    cs_set_weapon_ammo(iEnt, 15); //Ustawi mp5 15 naboi w magazynku
                    
                client_print(id, print_chat,"Kupiles 2x MP5")
                cs_set_user_money(id, kasa - 15)
                ma_mp5[id]=true;
                // i tutaj wywolam funkcje public ConsoleCommand_WeaponMaxClip(id, lvl, cid) z odpowiednimi informacjami
                
                
            }
            else
                
            {
                client_print(id,print_chat," Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy")
                
                
            }
            
            
        }
        else
            
        {
            client_print(id,print_chat,"Jestes martwy nie mozesz kupowac")
            
        }
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    }

Aby pobrac ownera uzyj

new id = pev(iEnt, pev_owner); //iEnt = id bytu broni

  • +
  • -
  • 2

#7 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 31.05.2013 13:38

działa elegancko, dzięki za pomoc. Do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.05.2013 13:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych