Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Spid3r
Rejestracja: 17.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2017 00:47
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 106
- Odwiedzin: 2 532
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
NoName
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Toruń
Kontakt
10
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Spid3r nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#340197 Przerobienie klasy
Napisane przez Spid3r w 26.12.2011 23:33
proszę
#338904 Proszę o zrobienie 4 klas premium
Napisane przez Spid3r w 24.12.2011 00:20
proszę )
Załączone pliki
-
codclass_tropiciel.sma 4,24 KB 61 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx -
codclass_tropiciel.amxx 7,62 KB 2 Ilość pobrań
#338797 Jak dodać szanse 1/3 na zabicie z noża ?
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 20:13
pod
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init()
dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pod public plugin_init pod klamrą }
dodajesz
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
i na koncu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
w miejscu gdzie masz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init()
dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pod public plugin_init pod klamrą }
dodajesz
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
i na koncu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
w miejscu gdzie masz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
#338776 Proszę o zrobienie 4 klas premium
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 19:39
Zmienione
Załączone pliki
-
codclass_tropiciel.amxx 7,62 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_tropiciel.sma 4,24 KB 49 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx
#338758 Prośba o przerobienie klasy Zamaskowany ( ninja)
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 18:54
proszę
Załączone pliki
-
codclass_ninja.sma 1,92 KB 48 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx -
codclass_ninja.amxx 4,58 KB 5 Ilość pobrań
#338711 Proszę o przerobienę klas na premium
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 17:26
proszę
Szpieg jest dobrze zrobiony chyba (zapomnialem o jednym dodaj ubranie mu tylko bo ja zmykam sorka)
Wojak nie wiem czy na pewno ma 1/2 z AWP
Szpieg jest dobrze zrobiony chyba (zapomnialem o jednym dodaj ubranie mu tylko bo ja zmykam sorka)
Wojak nie wiem czy na pewno ma 1/2 z AWP
Załączone pliki
-
codclass_szpieg.amxx 2,58 KB 3 Ilość pobrań
-
codclass_szpieg.sma 1,33 KB 29 Ilość pobrań
codclass_szpieg.amxx -
codclass_wojak.sma 1,57 KB 30 Ilość pobrań
codclass_wojak.amxx -
codclass_wojak.amxx 3,35 KB 2 Ilość pobrań
#338689 Proszę o zrobienie 4 klas premium
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 16:53
Zrobilem ci 2 klasy bo nie wiem co to jest "Dual Kriss" i "SVDEX" sorka. Mysle ze cos pomoglem.
Kapitan - ADMIN_LEVEL_A
Tropiciel - ADMIN_LEVEL_B
Kapitan - ADMIN_LEVEL_A
Tropiciel - ADMIN_LEVEL_B
Załączone pliki
-
codclass_tropiciel.sma 4,24 KB 65 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx -
codclass_tropiciel.amxx 7,62 KB 3 Ilość pobrań
-
codclass_kapitan.sma 3,01 KB 71 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx -
codclass_kapitan.amxx 5,65 KB 2 Ilość pobrań
#338530 Proszę o zrobienie 4 klas premium
Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 11:40
#338176 Generator Klas - 1/x z broni
Napisane przez Spid3r w 22.12.2011 18:12
pod
dodajesz
pod
dodajesz
do public plugin_init dodajesz
i na koncu sma. dodajesz
Jak masz:
To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koncu sma. dodajesz
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jak masz:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Spid3r
- Regulamin