Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spid3r - zdjęcie

Spid3r

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2017 00:47
-----

#340197 Przerobienie klasy

Napisane przez Spid3r w 26.12.2011 23:33

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338904 Proszę o zrobienie 4 klas premium

Napisane przez Spid3r w 24.12.2011 00:20

proszę :))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338797 Jak dodać szanse 1/3 na zabicie z noża ?

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 20:13

pod

#include <xxx>

dodajesz


#define DMG_BULLET (1<<1)


pod


new const wytrzymalosc = xx;


dodajesz

new bool:ma_klase[33];


do public plugin_init()

dodajesz


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


pod public plugin_init pod klamrą }

dodajesz

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


i na koncu


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


w miejscu gdzie masz

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)


zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
  • +
  • -
  • 1


#338776 Proszę o zrobienie 4 klas premium

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 19:39

Zmienione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338758 Prośba o przerobienie klasy Zamaskowany ( ninja)

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 18:54

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338711 Proszę o przerobienę klas na premium

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 17:26

proszę
Szpieg jest dobrze zrobiony chyba (zapomnialem o jednym dodaj ubranie mu tylko bo ja zmykam sorka) xD
Wojak nie wiem czy na pewno ma 1/2 z AWP

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338689 Proszę o zrobienie 4 klas premium

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 16:53

Zrobilem ci 2 klasy bo nie wiem co to jest "Dual Kriss" i "SVDEX" sorka. Mysle ze cos pomoglem.

Kapitan - ADMIN_LEVEL_A
Tropiciel - ADMIN_LEVEL_B

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338530 Proszę o zrobienie 4 klas premium

Napisane przez Spid3r w 23.12.2011 11:40

Podaj pod jakie Flagi maja byc te klasy i podaj jaka ma byc widocznosc klasy Tropiciel (Jesli jest ustawione na 255 to jest go normalnie widac)
  • +
  • -
  • 1


#338176 Generator Klas - 1/x z broni

Napisane przez Spid3r w 22.12.2011 18:12

pod

#include <xxx>


dodajesz

#define DMG_BULLET (1<<1)


pod

new const wytrzymalosc = xx;


dodajesz

new bool:ma_klase[33];


do public plugin_init dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


i na koncu sma. dodajesz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Jak masz:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)

To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta
  • +
  • -
  • 2