Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator Klas - 1/x z broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 21.12.2011 16:25

Witam. Mam pytanie, jak zrobić w .sma klasy zrobionej w generatorze klas amxx.pl/generator-klas/, aby klasa miała 1/x z DANEJ broni?

Przykładowo
[sma]
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.12.2011 16:31

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 1

#3 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 21.12.2011 16:44

Jakiej funkcji do tego publicu dodać, aby wybrać sobie jakąś broń?

(Wypowiedź w 2 postach bo niemogę wkleić tego do pierwszego postu...)

Użytkownik Chmielik edytował ten post 21.12.2011 16:45

  • +
  • -
  • 0

#4 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 18:12

pod

#include <xxx>


dodajesz

#define DMG_BULLET (1<<1)


pod

new const wytrzymalosc = xx;


dodajesz

new bool:ma_klase[33];


do public plugin_init dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


i na koncu sma. dodajesz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Jak masz:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)

To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta

Użytkownik Spid3r edytował ten post 22.12.2011 18:13

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych